Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
„Wiedza plus wiara w siebie równa się sukces” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wyniki rekrutacji do projektu – I tura
Cele szczegółowe projektu: Podniesienie poziomu umiejętności matematyczno - przyrodniczych Poszerzenie umiejętności w zakresie komunikowania się w języku ojczystym Nabycie kompetencji w zakresie tworzenia grafiki komputerowej Podniesienie poziomu podstawowych kompetencji naukowo technicznych Podniesienie poziomu motywacji uczniów do nauki, zwiększenie wiary we własne możliwości oraz zwiększenie umiejętności metod uczenia się
Rodzaje i formy zajęć realizowanych w ramach projektu Matematyczno - przyrodnicze Zajęcia dodatkowe Zajęcia wyrównawcze Komunikowanie w języku ojczystym Warsztaty dziennikarskie Informatyczne Warsztaty grafiki komputerowej Efektywne uczenie się Warsztaty z zakresu metod Terapia grupowa budowania motywacji do nauki Rozmowy indywidualne z psychologiem
Co zyskują uczestnicy projektu: podnoszą poziom wiedzy i umiejętności matematyczno - przyrodniczych doskonalą umiejętności komunikowania się w języku ojczystym nabywają nowe umiejętności informatyczne podnoszą poziom motywacji do nauki oraz poznają metody uczenia się
Od 1 października do 31 grudnia 2012 r odbyło się łącznie 131 godzin zajęć oraz 3 godziny rozmów indywidualnych z psychologiem Skąd zaczerpnąć temat do swojego artykułu prasowego? Wszystko o figurach płaskich - metodą projektu pracują uczestnicy zajęć matematyczno - przyrodniczych
Monitorowanie postępów uczestników Przeprowadzane są comiesięczne testy dla uczestników zajęć matematyczno – przyrodniczych w celu: - określenia przyrostu wiedzy i umiejętności, - oceny wkładu pracy własnej uczniów, - motywacji i zaangażowania w osiąganie celów.
Podczas zajęć … Gdzie jest stopka? Pyta prowadzący… Ja wiem! Mam, mam
Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko … Podczas zajęć … Mój projekt już gotowy Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko … O kwadracie zebraliśmy dużo informacji, nawet takich, które jeszcze nie rozumiemy
Podczas zajęć … Drogie te zakupy noworoczne Będzie problem, chyba braknie nam pieniędzy na wszystko Trzeba to bezbłędnie zliczyć
Prawidłowa realizacja projektu wymagała: Opracowania dokumentacji w tym: regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie, regulaminu organizacyjnego, rozkładów zajęć, dzienników zajęć, list obecności oraz wielu innych dokumentów. Zatrudnienia personelu projektu i przygotowania całej dokumentacji związanej z zatrudnieniem. Zakupu pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów z zachowaniem odpowiednich procedur związanych z zakupami.
Zespół zarządzający projektem Kierownik Projektu Krystyna Kozik Specjalista ds. rozliczeń Anna Piróg
Personel zatrudniony w projekcie Dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze Ewa Biernikowicz Wyrównawcze zajęcia matematyczno – przyrodnicze Maria Maślanka Warsztaty dziennikarskie Krzysztof Kamiński Warsztaty grafiki komputerowej Zdzisław Socha
Personel zatrudniony w projekcie Warsztaty z zakresu metod efektywnego uczenia się i kreatywnego rozwoju Terapia grupowa budowania motywacji do nauki, wiary we własne siły i możliwości Rozmowy indywidualne z psychologiem Maciej Gałowicz Warsztaty przestrzeni architektonicznej Urszula Papuga Warsztaty robotyki Krzysztof Powaga
Szkoła wzbogaciła się o: Tablicę interaktywną Komputer przenośny Tablicę informacyjną
Każdy z uczestników otrzymał Zestaw dla uczestnika Teczkę papierową Notatnik Długopis
A co jeszcze w planie … Podczas ferii zimowych Warsztaty przestrzeni architektonicznej oraz Warsztaty robotyki W miesiącu kwietniu 2013 Wyjazd edukacyjny dla uczestników warsztatów dziennikarskich