ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
NOWY NADZÓR PEDAGOGICZNY
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły/placówki
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Nadzór pedagogiczny ewaluacje Ogółem w województwie przeprowadzono 398 ewaluacji, w tym: 95 całościowych 303 problemowych w obszarze efekty, zarządzanie.
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Planowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych Jadwiga Romaniuk.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH I ARTYSTYCZNYCH.
Najczęściej powtarzające się mocne strony i problemy do rozwiązania:
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
REKOMENDACJE WIELKOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY DOTYCZĄCE PLANOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO NA NASTĘPNY ROK SZKOLNY: Podsumowanie nadzoru pedagogicznego.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY

Bazując na najbardziej wartościowych dokonaniach szkoły, będziemy śmiało kroczyć w przyszłość

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY JEST REALIZOWANA PRZEZ: Codzienną praktykę szkolną Ewaluację, która dostarcza informacje

W CELU DOSKONALENIA PRACY SZKOŁY ZAMIERZAMY: rozwijać to co najlepsze czerpać z tego, co niesie przyszłość dostosować się do oczekiwań innych doskonalić to co sprawdzone systematycznie i skutecznie podejmować działania wychowawcze, profilaktyczne i opiekuńcze rozwijać bazę szkoły

I.Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej DLATEGO SKONCENTRUJEMY SIĘ NA UZYSKANIU PRZEZ SZKOŁĘ JAK NAJWYŻSZEGO POZIOMU WYMAGAŃ W NASTĘPUJĄCYCH OBSZARACH:

II.Procesy zachodzące w szkole; II.Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym; II.Zarządzanie szkołą;

W RAMACH DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ: uczniowie rozwijają się na miarę własnych możliwości zdobywają wiedzę i umiejętności (wyniki egzaminu maturalnego i zawodowego są analizowane) mają prawo do błędów poszukują, dociekają, pytają cieszą się z każdego, najmniejszego sukcesu są tam gdzie coś się dzieje: -apele -uroczystości -koncerty -konkursy itp...

W RAMACH DZIAŁALNOŚCI WYCHOWAWCZYEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STRUKTURALNEJ UCZNIOWIE: rozmawiają ze sobą rozwiązując problemy są tolerancyjni są kulturalni nie są agresywni: -nie zastraszają -nie wymuszają -nie znęcają się -nie biją walczą z nałogami

W RAMACH PROCESÓW ZACHODZĄCYCH W SZKOLE NAUCZYCIELE PODEJMUJĄ DZIAŁANIA ZMIERZAJĄCE DO REALIZACJI PRZYJĘTEJ KONCEPCJI PRACY SZKOŁY dostosowaną pracę do możliwości uczniów zapoznają uczniów z wymaganiami edukacyjnymi podejmują działania zmierzające do poprawy warunków lokalnych i wzbogacenie bazy danych poszerzają swoje kompetencje realizują założenie programu wychowawczego i profilaktycznego szkoły wspomagają rozwój i edukację uczniów przez bogatą ofertę zajęć poza lekcyjnych

Program Wychowawczy Program Profilaktyczny Wymagania Edukacyjne Formy Doskonalenia Nauczycieli Harmonogram i plany zajęć pozalekcyjnych

W RAMACH FUNKCJONOWANIA SZKOŁY W ŚRODOWISKU LOKALNYM NASZA PLACÓWKA PODEJMUJE NASTĘPUJĄCE DZIAŁANIA stara się pozyskać rodziców do współdecydowania w sprawach szkoły utrzymuje kontakt z absolwentami rzetelnie informuje środowisko o celowości i skuteczności podejmowanych działań: -strona internetowa -współpraca z mediami pełni rolę ośrodka kulturowego współpracuje z instytucjami i organizacjami na terenie powiatu

W RAMACH ZARZĄDZANIA SZKOŁĄ GŁÓWNYM CELEM JEST SPRAWNE FUNKCJONOWANIE SZKOŁY STĄD: Nauczyciele doskonalą swe warsztaty pracy Dyrektor monitoruje pracę zespołów Nauczyciele i dyrektor wzbogacają bazę dydaktyczną Dyrektor tworzy bezpieczne, przyjazne warunki pracy do nauki Planowanie działań, rozwiązywanie problemów przez nauczycieli Nauczyciele opracowują wnioski do wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu szkoły

WSZYSTKIE PODEJMOWANE DZIAŁANIA ZMIERZAJĄ DO WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU KAŻDEGO UCZNIA, W TEN SPOSÓB: Nasz absolwent jest przygotowany do pełnienia ról społecznych, zna zasady moralne, zasady współżycia społecznego, kultury bycia. Jest tolerancyjny, potrafi podejmować decyzje, posiada wiele umiejętności i potrafi praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.

Rodzice są dumni z osiągnięć swoich dzieci Nauczyciele znajdują satysfakcję i zadowolenie ze swojej pracy

Pracę wykonali: Bartosz Kierzek Jacek Marona Uczniowie Klasy 3B