Spotkanie Szkolnych Koordynatorek i Koordynatorów Programu Akademia uczniowska. sierpień, 2011 Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ Człowiek – najlepsza inwestycja” Projekt pn
Advertisements

Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
REKRUTACJA : Projekt ZDOBĄDŹ ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ - AUDYTORA ENERGETYCZNEGO skierowany jest do dorosłych osób pracujących,
Rekrutacja.
Województwo Podkarpackie
"Nowoczesny Nauczyciel
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Wyciąg z dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych uczestników projektu Akademia uczniowska przetwarzanych w ramach zbioru PEFS 2007 i obowiązującej.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
„Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie”
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Organizacja diagnozy uzupełniającej dla uczniów klas IV szkoły podstawowej w ramach projektu DiAMEnT kwiecień   Projekt współfinansowany przez.
S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Ogólnopolski program, w którym nauczyciele i uczniowie wypracowują sposoby mądrego korzystania z (TIK) w nauczaniu wszystkich przedmiotów.
Raporty Postępów Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Zasady rekrutacji do Projektu „Poznać-Zrozumieć-Doświadczyć…”
Dobry start w edukację – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
Praca metodą projektu edukacyjnego
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Uzupełnianie ocen końcowych w module Wirtualna Uczelnia
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
Egzamin maturalny w 2013 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.(Dz.U. nr 83, poz.562) z późniejszymi zmianami Procedury.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Przygotowanie, nabór i ocena wniosków o dofinansowanie projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Zebranie rodziców uczniów klas szóstych szkół podstawowych 13 kwietnia 2012 r.
Jak wybrać szkołę ponadgimnazjalną? Warszawa, 2010.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
Dokumentacja papierowa
Elektroniczny System Naboru (NABO)
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Publiczne Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ZASADY NABORU DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2014/2015.
Elektroniczna rekrutacja: opolskie.edu.com.pl
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Erasmusplus.org.pl/power Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej projekt finansowany ze środków.
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Informacja o projekcie Małopolskie Talenty
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Przewodnik stażysty.
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Staże zawodowe Przewodnik dla Pracodawców
Systemy internetowe do obsługi projektów
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zapis prezentacji:

Spotkanie Szkolnych Koordynatorek i Koordynatorów Programu Akademia uczniowska. sierpień, 2011 Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach

Program Akademia uczniowska realizowany jest przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej. We współpracy z Partnerami: Międzynarodowym Instytutem Biologii Molekularnej i Komórkowej oraz Polsko - Amerykańską Fundacją Wolności Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty i wdrażany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Akademia uczniowska 2

3 Program wprowadzający do nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych metody pomagające rozwijać kompetencje kluczowe uczniów; 300 gimnazjów z pięciu województw; Trzy kolejne roczniki uczniów rozpoczynających naukę we wrześniu: 2009, 2010 i 2011; Uczniowie zgłoszeni do Programu biorą w nim udział przez cały okres swojej nauki w gimnazjum; Łącznie Program obejmie ok uczniów; Akademia uczniowska

Zbieranie dokumentacji uczniów: 1.Sierpień/Wrzesień 2011 – pierwsze zebrania z Rodzicami uczniów klas pierwszych: Koordynator/ka rozdaje pakiet dokumentów do uzupełnienia Rodzicom uczniów klas pierwszych i po ich wypełnieniu przez Rodziców zbiera dokumenty. 2.Początek września 2011: Koordynator/ka zbiera od uczniów klas pierwszych brakujące podpisy na dokumentach wcześniej uzupełnionych przez Rodziców. 3.Wrzesień 2011: Koordynator/ka DOKŁADNIE sprawdza całość dokumentacji wypełnionej przez rodziców i uczniów. Zadania Szkolnego Koordynatora Programu Akademia uczniowska Rok szkolny 2011/2012 4

5 Zbieranie dokumentacji uczniów cd.: 4. Wrzesień 2011: Po upewnieniu się, że zebrana dokumentacja jest poprawna Koordynator/ka wprowadza dane wszystkich uczniów do formularzy elektronicznych zamieszczonych na panelu administracyjnym Akademii uczniowskiej (szczegóły w II części spotkania). 5. Wrzesień 2011: Koordynator/ka przekazuje listę nazwisk uczniów zgłoszonych do programu WSZYSTKIM nauczycielom, którzy już uczestniczą lub rozpoczynają swoje uczestnictwo w programie Akademia uczniowska. CEL: Poinformowanie nauczycieli, z którymi uczniami mogą pracować w ramach programu Akademia uczniowska na Szkolnych Kołach Naukowych. Zadania Szkolnego Koordynatora Programu Akademia uczniowska Rok szkolny 2011/2012 cd.

66 Zbieranie dokumentacji uczniów cd.: 5.30 września 2011 (piątek): termin ostatecznej wysyłki pocztą tradycyjną całej dokumentacji papierowej uczniów na adres Fundacji. WYMAGANA FORMA PRZESYŁKI: LIST POLECONY Zadania Szkolnego Koordynatora Programu Akademia uczniowska Rok szkolny 2011/2012 cd.

777 Zbieranie dokumentacji nauczycieli zgłoszonych do udziału w Akademii uczniowskiej: 1.WRZESIEŃ 2011: Zaległej – od nauczycieli już uczestniczących w programie, którzy do dnia dzisiejszego nie uzupełnili wymaganych dokumentów 2.WRZESIEŃ 2011: Aktualnej – od nowych nauczycieli rozpoczynających swój udział w programie w roku szkolnym 2011/ października 2011 (piątek): termin ostatecznej wysyłki pocztą tradycyjną całej dokumentacji papierowej nauczycieli wraz z dokumentacją uczniów na adres Fundacji. WYMAGANA FORMA PRZESYŁKI: LIST POLECONY Zadania Szkolnego Koordynatora Programu Akademia uczniowska Rok szkolny 2011/2012 cd.

888 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły 1.Po otrzymaniu drogą mailową w dniu 24 sierpnia 2011 od zespołu Au wzorów dokumentów do wypełnienia przez rodziców uczniów klas pierwszych - wydrukowanie odpowiedniej liczby dokumentów, zgodnej z liczbą nowych uczniów i przekazanie ich rodzicom na pierwszych zebraniach. 2.Na komplet dokumentów ucznia składają się: List przewodni dla Rodziców z informacją o projekcie (Mat. nr 1) Deklaracja uczestnictwa w projekcie Akademia uczniowska (Mat. nr 2) Oświadczenie Rodzica/Opiekuna prawnego o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Mat. nr 3) Formularz danych osobowych ucznia (Mat. nr 4)

9999 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły List przewodni dla Rodziców- Mat. nr 1 Informacja o Programie Akademia uczniowska Zadaniem Koordynatora jest poinformowanie rodziców o przystąpieniu ich dziecka do programu Akademia uczniowska i podanie informacji o projekcie poprzez: przeczytanie listu przewodniego rodzicom rozdanie listu rodzicom wraz z resztą dokumentacji MEN może skontrolować czy rodzice dzieci zgłoszonych do Akademii uczniowskiej zostali poinformowani o szczegółach projektu.

10 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły Deklaracja uczestnictwa w projekcie - Mat. nr 2 Deklaracja uczestnictwa WAŻNA jest tylko wtedy gdy wypełnione zostaną następujące pola: Imię i nazwisko ucznia/uczennicy PESEL ucznia/uczennicy (zgodny z PESELEM na formularzu z danymi ucznia) Imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego zgłoszonego ucznia Miejscowość Podpis Rodzica/Opiekuna prawnego Podpis Uczestnika – Ucznia/Uczennicy Data na deklaracji będzie Z GÓRY USTALONA, TAKA SAMA dla wszystkich zgłoszonych uczniów. Będzie to: NIE WPROWADZAĆ INNYCH DAT NA DEKLARACJI! Rozdawane Rodzicom wraz z Listem przewodnim, Oświadczeniem i Formularzem danych osobowych ucznia

11 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska- Szczegóły Oświadczenie Rodzica/Opiekuna prawnego - Mat. nr 3 W oświadczeniu znajdują się bardzo ważne informacje o: Instytucji zarządzającej danymi osobowymi uczniów Celu zbierania danych osobowych Prawie dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania Dobrowolności podania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że odmowa zgody na ich przetwarzanie skutkuje niemożnością wzięcia udziału w tym projekcie realizowanym w ramach PO KL Koordynator powinien mieć pewność, że rodzic zapoznał się z treścią tego oświadczenia np. poprzez przeczytanie na głos treści oświadczenia.

12 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły Oświadczenie Rodzica/Opiekuna prawnego - Mat. nr 3 Oświadczenie WAŻNE jest tylko wtedy gdy wypełnione zostaną pola: Miejscowość Podpis Rodzica/Opiekuna prawnego Podpis Uczestnika – Ucznia/Uczennicy ZMIANA: data na oświadczeniu będzie Z GÓRY USTALONA, TAKA SAMA dla wszystkich zgłoszonych uczniów. Będzie to: NIE WPROWADZAĆ INNYCH DAT NA OŚWIADCZENIU! Rozdawane Rodzicom wraz z Listem przewodnim, Deklaracją uczestnictwa w projekcie i Formularzem danych osobowych ucznia

13 Dokumentacja uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły Formularz danych osobowych ucznia- Mat. nr 4 Formularz WAŻNY tylko wtedy gdy wypełnione zostaną pola ze znakiem # Pola bez #- nieobowiązkowe ZMIANA: data na formularzu będzie Z GÓRY USTALONA, TAKA SAMA dla wszystkich zgłoszonych uczniów. Będzie to: NIE WPROWADZAĆ INNYCH DAT NA FORMULARZU. Rozdawany Rodzicom wraz z Listem przewodnim, Deklaracją uczestnictwa i Oświadczeniem

14 Co dalej z zebraną dokumentacją uczniów zgłoszonych do programu Akademia uczniowska? 1.BARDZO WAŻNE: Dokładne sprawdzenie poprawności i kompletności wszystkich zebranych dokumentów. 2.Na podstawie wypełnionych przez Rodziców formularzy z danymi dzieci - uzupełnienie danych uczniów na panelu administracyjnym Akademii uczniowskiej. Obsługa panelu administracyjnego Akademii uczniowskiej – II część naszego spotkania.

15 Co dalej z zebraną i sprawdzoną dokumentacją uczniów? Wysłanie poprawnie wypełnionych i ułożonych alfabetycznie dokumentów uczniów na adres: Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej ul. Noakowskiego 10, Warszawa z dopiskiem Akademia uczniowska TERMIN: do 30 WRZEŚNIA 2011 r. Zgodnie z datą stempla pocztowego!

16 Zebranie zaległej dokumentacji nauczycieli zgłoszonych do udziału w Akademii uczniowskiej: Koordynator – jedyny łącznik między CEO a niektórymi nauczycielami 1.Zebranie dokumentacji od nauczycieli, którzy do dnia dzisiejszego nie uzupełnili wymaganych przez CEO dokumentów. Informacje o zaległościach (lub ich braku) nauczycieli można uzyskać pisząc do Agnieszki Guzickiej na adres W przypadku trudności w zbieraniu zaległych dokumentów nastąpi kontakt CEO z Dyrekcją co może skutkować np. obciążeniem Szkoły kosztami udziału zalegających nauczycieli w kursach prowadzonych przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej. Nauczyciel, który nie dostarczy brakujących dokumentów nie może prowadzić zajęć SKN i brać udziału w projekcie. Dokumentacja nauczycieli zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły

17 Zebranie dokumentacji od nowych nauczycieli: 2. Zebranie kompletu wydrukowanych, wypełnionych i podpisanych dokumentów od nowych nauczycieli rozpoczynających udział w programie Akademia uczniowska w roku szkolnym 2011/2012 (nauczyciele dokumenty będą wypełniać na swoich profilach w panelu administracyjnym Akademii uczniowskiej). 3. Na komplet dokumentów składają się: Deklaracja uczestnictwa w projekcie Akademia uczniowska; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych; Formularz danych osobowych nauczyciela; Oświadczenie do celów podatkowych; Dokumentacja nauczycieli zgłoszonych do programu Akademia uczniowska - Szczegóły

18 Co dalej z zebraną i sprawdzoną dokumentacją nauczycieli? Wysłanie poprawnie wypełnionych dokumentów nauczycieli na adres: Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej ul. Noakowskiego 10, Warszawa z dopiskiem Akademia uczniowska TERMIN: do 14 PAŹDZIERNIKA 2011 r. Zgodnie z datą stempla pocztowego!

19 Inne zadania 1.Raport Szkolnego Koordynatora Programu Akademia uczniowska – wysyłany zgodnie z instrukcją dołączoną do materiałów. 2.Aktualizacja danych uczniów zgłoszonych do Programu – na bieżąco przesyłanie informacji o rezygnacjach, powtarzaniu klasy etc. 3.Wpisanie ocen uczniom klas trzecich, którzy w ciągu 3 lat nauki w Gimnazjum uczestniczyli w programie Akademia uczniowska – termin wykonania tego zadania zostanie podany w pierwszych miesiącach nowego roku szkolnego

20 Umowa i wynagrodzenie 1.Umowa o dzieło nr 1. 2.Kwota wynagrodzenia: Podstawa: 250 zł/brutto Wynagrodzenia dodatkowe dodane do podstawy za: zebranie deklaracji w roku szkolnym 2010/ zł/ brutto za jedną deklarację od 1 ucznia zebranie kompletu poprawnie wypełnionej dokumentacji od nowych uczniów zgłoszonych w roku szkolnym 2011/ zł/brutto za 1 komplet dokumentów od 1 ucznia (komplet to: Deklaracja uczestnictwa w projekcie + Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych + Formularz danych osobowych jednego ucznia) zebranie kompletu wypełnionych dokumentów od nauczycieli zgłoszonych do programu - 3zł/brutto za 1 komplet dokumentów od 1 nauczyciela (komplet to: Deklaracja uczestnictwa w projekcie + Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych + Formularz danych osobowych + Oświadczenie do celów podatkowych jednego nauczyciela).

21 Umowa i wynagrodzenie cd. Wypłata wynagrodzenia za umowę nr 1: PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2011 Dla koordynatorów: którzy wysłali poprawne dokumenty: - uczniów – do nauczycieli – do po ostatecznej weryfikacji i akceptacji przez opiekunów z CEO Będzie się liczyć data stempla pocztowego!

22 Nie dostarczenie w terminie dokumentów uczniów i nauczycieli jest podstawą do rozwiązania umowy jaką Szkoła podpisała z CEO. PRZYPOMINAMY!

23 Umowa i wynagrodzenie cd. 1.Umowa o dzieło nr 2. 2.Kwota wynagrodzenia: Podstawa: 100 zł/brutto Wynagrodzenia dodatkowe do podstawy za: Wpisanie ocen uczniom klas trzecich, którzy w ciągu 3 lat nauki w Gimnazjum uczestniczyli w programie Akademia uczniowska Wymagane oceny: - punkty z egzaminu szóstoklasisty - oceny (semestralna i na koniec roku) z przedmiotów matematyczno – przyrodniczych tj. biologia, chemia, fizyka, matematyka) każdego ucznia z 3 lat nauki w Gimnazjum - punkty z końcowego egzaminu gimnazjalnego 5zł/brutto za komplet ocen 1 ucznia

24 Umowa i wynagrodzenie cd. Wypłata wynagrodzenia za umowę nr 2: LIPIEC/SIERPIEŃ 2012

25 Umowa i wynagrodzenie- inne zadania 1.Aktualizacja danych osobowych uczniów kończących naukę w Gimnazjum w czerwcu 2012, którzy uczestniczyli w Programie Akademia uczniowska w ciągu ostatnich 2,5 lat nauki 2.Ewaluacja uczniów Szczegóły tych zadań i sposób wynagrodzenia zostaną przedstawione w pierwszych miesiącach roku szkolnego 2011/2012

26 Terminy ok Akademia uczniowska przesyła pakiet dla Koordynatora pierwsze zebranie z Rodzicami – Koordynator/ka rozdaje i zbiera wypełnione i podpisane dokumenty od Rodziców Podpisane przez Rodziców dokumenty podpisują uczniowie do Koordynator/ka wypełnia formularze danych osobowych uczniów na panelu administracyjnym Akademii uczniowskiej do Koordynator/ka wysyła listem poleconym na adres CEO komplet dokumentów uczniów do Koordynator/ka wysyła listem poleconym na adres CEO komplet dokumentów nauczycieli na bieżąco- aktualizowanie i informowanie CEO o ewentualnych zmianach danych uczniów już zgłoszonych do Akademii uczniowskiej lub ich rezygnacjach z udziału w projekcie.

Dziękujemy za uwagę Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach 27