ENABLE Pilotaż projektu w krajach partnerskich Krakow, 6 września 2011 Stylianos-Manos Andreadis ASSET Technology.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ramy kompetencyjne projektanta dydaktycznego kursów e-learningowych
Advertisements

Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Tech-Connected Teacher (TC*Teacher)
Podstawowe pojęcia e-learningu
Enable Szkolenia pilotażowe w Polsce Kraków, 6 września,2011.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Poradnictwo zawodowe świadczone przez Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze stan aktualny i projekty na przyszłość.
Gospodarka Społeczna na Bursztynowym Szlaku
Service Level Agreement
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
M AYDAY MODEL AKTYWNEGO WSPARCIA PRACOWNIKÓW I FIRM WOBEC ZMIAN STRUKTURALNYCH W GOSPODARCE Seminarium projektów Partnerów Społecznych Ministerstwo Rozwoju.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
1. Konferencja otwierająca 15 maja 2009 SGGW w Warszawie Cele, zadania i spodziewane rezultaty Projektu.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Pathways for Graduates KONFERENCJA TEMATYCZNA UPOWSZECHNIAJĄCA REZULTATY PROGRAMU UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE SZCZECIN.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Alina Karczewska WRZOS
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Odkrywanie jak zaangażować osoby nie uczące się w edukację - wykorzystanie technik badania rynku z potencjalnymi studentami Prezentuje Roy Smith z The.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
Europejscy Mistrzowie Cyfrowego Włączenia Platforma DigiPlace4All IE1-LEO
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Upowszechnianie produktu projektu MJUP. Ramowy harmonogram 2011 Zadanie 5 - Zarządzanie projektem Zadanie 4 - Upowszechnianie produktu Zadanie 3 - Opracowanie.
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
O NAS Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" jest organizacją pozarządową działającą od 2002 r. Powstało w wyniku doświadczeń ze współpracy z Community.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
na rzecz cyfryzacji szkół
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków
Gotowy intranet dla platformy
Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Forum Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów 23 maja 2018 FRDL MISTiA Kraków
Zapis prezentacji:

ENABLE Pilotaż projektu w krajach partnerskich Krakow, 6 września 2011 Stylianos-Manos Andreadis ASSET Technology

Cele Przetestowanie i ew dostosowanie modelu Liderów Społecznych (opracowany w ramach projektu Quicklearn w Wielkiej Brytanii) Testowanie zasobów opracowanych i transferowanych do grup docelowych Wzrost poziomu kompetencji w grupach ryzyka i zapewnienie rozwoju umiejętności informatycznych

Wdrożenie 5 krajów: UK, PL, RO, IT, GR 100 osób uczestniczących 20 liderów społecznych Zasoby: Infrastruktura (lokal, dostęp do komputerów, platforma e-learningowa eFront) Oprogramowanie (Page Designer, Picasa) Materiały szkoleniowe (podręczniki, video)

Blended Learning Twarzą w twarz Grupowe w klasie Samodoskonalenie Indywidualnie w domu Online Platforma e-learningowa eFront

Finalization of Evaluation topics / fields Compilation of 3 Evaluation Questionnaires i) Project information (EP) ii) Distance Travelled Tool (TP) iii) Dissemination events - participants feedback (DP) Completion of Questionnaires Analysis - Evaluation

Proces Monitoringu Kwestionariusze oceny użytkowników Raporty Liderów Społecznych Raporty Partnerów Informacje zwrotne od społęczności lokalnych Statystyki eFront Projekty stworzone podczas pilotaży

Projekty stworzone w Page Designer

Czy się udało ? Realizacja celów projektu Pozytywne komentarze od osób uczących Identyfikacja nowych Liderów Społecznych Powiązanie z kształceniem i szkoleniem Skótki krótko i długoterminowe Trwałość projektu

Czy się udało ? Odwiedź Skomentuj

Asset Technology Stylianos-Manos Andreadis Dziękuję za uwagę !