Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania."— Zapis prezentacji:

1 IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym"

2 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Plan prezentacji 1. Platforma internetowa. 2. Nauczyciele a platforma internetowa. 3. Uczniowie a platforma internetowa. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

3 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wykorzystanie platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Cele 2. Zakres 3. Odbiorcy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

4 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania techniczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Dostęp 2. Umiejętności techniczne 3. Przygotowanie do korzystania z platformy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

5 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania dydaktyczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy internetowej 2. Nowe role nauczyciela i ucznia 3. Zakres odpowiedzialności nauczyciela i ucznia za efekty procesu dydaktycznego IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

6 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Nauczyciel a platforma internetowa 1. Umiejętności techniczne 2. Nowy zakres obowiązków 3. Rozliczanie czasu pracy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

7 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Studenci a platforma internetowa 1. Ankieta: 32 osoby, studenci niestacjonarni Grupa 1= 2 sem (1 rok) = 16 osób (K=5, M=11) Grupa 2 = 4 sem (2 rok) = 16 osób (K=5, M=11) 2. Umiejętności techniczne 3. Umiejętności uczenia się IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

8 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wyzwania 1. Organizacja procesu dydaktycznego 2. Zapewnienie studentom możliwości wyboru formy kształcenia (online / stacjonarnie) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

9 Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Dziękuję za uwagę ! Anna Drzewińska adrzew@poczta.onet.pl IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"


Pobierz ppt "IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google