Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Wycieczka do kina w Krakowie
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Województwo Podkarpackie
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Podkarpacki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
MAŁA SZKOŁA WIELKA SZANSA PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE PO KL, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ.
Spotkanie promujące projekt: Program zindywidualizowanych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Gimnazjum w Moszczenicy RÓWNAJMY DO NAJLEPSZYCH.
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Droga do sukcesu Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Spotkanie informacyjne projektu: E -fektywne F -unkcjonalne S -zkoły.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie.
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie Zobacz na co Cię stać Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Cel główny projektu: Podniesienie efektów kształcenia oraz wyrównanie szans edukacyjnych poprzez zapewnienie dostępu do udoskonalonej i rozszerzonej oferty edukacyjnej rozwijającej kompetencje matematyczne, podstawowe kompetencje naukowo-techniczne i językowe uwzględniające ICT oraz świadomość i ekspresję kulturalną uczniów i uczennic Okres realizacji projektu: od 01.08.2013 r. do 31.07.2014r. Beneficjenci: 76 uczniów Szkoły Podstawowej w Gogołowie (w tym 35 dziewcząt i 41 chłopców) Kwota projektu: 198 329,86 zł

Oferta edukacyjna dla klas I-III SP Wsparcie psychoedukacyjne: Warsztaty z arteterapii – 2 h co 2 tygodnie Zajęcia taneczno – muzyczne -1 h tygodniowo Warsztaty Wszechstronnego Rozwoju – 1 h miesięcznie + 1 h co 3 miesiące z udziałem rodzica

Praca z ciekawymi pomocami dydaktycznymi Co dla uczestnika ? Praca z ciekawymi pomocami dydaktycznymi

Oferta edukacyjna dla klas IV-VI 1. Warsztaty matematyczno -przyrodnicze: -zajęcia z matematyki 2h co 2 tygodnie -zajęcia z przyrody 2 h co 2 tygodnie 2. Warsztaty techniczno-informatyczne Klub Młodego Inżyniera 5 h raz w miesiącu (sobota-zapewniony posiłek)

Oferta edukacyjna dla klas IV-VI cdn. 3. Zajęcia wyrównawcze: z j. angielskiego 1 h raz w tygodniu, 2 x spotkanie ze studentami z PWSZ Krosno z matematyki 1 h raz w tygodniu

Co dla uczestnika ? Pakiety dydaktyczne

Praca z ciekawymi pomocami dydaktycznymi Co dla uczestnika ? Praca z ciekawymi pomocami dydaktycznymi

Oferta edukacyjna Wycieczki kl. IV-VI: Centrum Nauki Kopernik w Warszawie-uczestnikami wyjazdu będą uczniowie i uczennice uczęszczający na warsztaty matematyczno-przyrodnicze i techniczno-informatyczne (Klub Młodego Inżyniera); Stacja Synoptyczna i elektrownia wiatrowa Krosno-Dukla uczestnikami wyjazdu będą uczniowie i uczennice uczęszczający na zajęcia z przyrody;

Oferta edukacyjna Wycieczki kl. I-III: Wyjazd na próbę Zespołu Połoniny do Rzeszowa Wyjazd na koncert Zespołu Połoniny do Rzeszowa Uczestnikami w/w wyjazdów będą uczniowie i uczennice zespołu taneczno-muzycznego Udział w wyjazdach edukacyjnych uzależniony jest od frekwencji na poszczególnych warsztatach i zajęciach.

Ciekawe miejsca i smaczny posiłek Co dla uczestnika ? Ciekawe miejsca i smaczny posiłek

Oferta edukacyjna Konkursy: -Turniej wiedzy matematycznej -Turniej wiedzy przyrodniczej Nagrody dla laureatów: Tablety

Jakie warunki trzeba spełnić aby wziąć udział w projekcie ? 1. Uczęszczanie do Szkoły Podstawowej w Gogołowie w roku szkolnym 2013/2014 Kl. I-III zajęcia psychoedukacyjne (arteterapia, zajęcia taneczno-muzyczne, warsztaty wszechstronnego rozwoju) uczniowie i uczennice z problemami emocjonalnymi, z orzeczeniem/opinią Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej lub wskazaniem (opinią) pedagoga i/lub wychowawcy

Jakie warunki trzeba spełnić aby wziąć udział w projekcie ? cdn Kl. IV-VI 1. zajęcia rozwijające (warsztaty matematyczno-przyrodnicze i techniczno-informatyczne)- uczniowie i uczennice, którzy na koniec poprzedniego roku szkolnego osiągnęli ocenę dobry, b.dobry, celujący odpowiednio z matematyki, przyrody, informatyki; w przypadku klas IV decyduje ocena z testu/sprawdzianu diagnozującego poziom wiedzy z w/w przedmiotów

Jakie warunki trzeba spełnić aby wziąć udział w projekcie ? cdn Kl. IV-VI 2. zajęcia wyrównawcze z matematyki i z języka angielskiego- uczniowie i uczennice, którzy na koniec poprzedniego roku szkolnego uzyskali ocenę dostateczny lub niżej odpowiednio z matematyki, j. anielskiego; w przypadku klas IV decyduje ocena z testu/sprawdzianu diagnozującego poziom wiedzy z w/w przedmiotów

Gwarantujemy: - sympatyczną atmosferę, - ciekawą przygodę, - naukę poprzez zabawę, - dostęp do nowoczesnych technologii, - wszechstronną pomoc

Zapraszamy !!!

Dziękujemy za uwagę!