PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego DiAMEnT-owa Matematyka.
Advertisements

I spy with my little eyes
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania
Praca domowa w procesie dydaktycznym
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
(na podstawie badań ankietowych)
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Program Leonardo da Vinci
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Język angielski na lekcjach historii
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Uczenie się przez całe życie w Małopolsce 18 marca 2011.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
Konferencja upowszechniająca pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Małopolskiego - Marka Sowy Małopolskiego Kuratora Oświaty - Aleksandra Palczewskiego.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Realizacja programu rozwojowego
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Klasa językowo-turystyczna – I B
Grupa międzyoddziałowa z rozszerzonym programem nauczania
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Przedszkola Miejskiego nr 4
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI

W ramach zajęć zostały zrealizowane następujące moduły projektowe: MODUŁ I: NASZE UBIORY, NASZE WYBORY MODUŁ III: REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU MODUŁ VIII: DOMOWI ULUBIEŃCY MODUŁ VI: KUCHNIE ŚWIATA MODUŁ VII: KSIĄŻKI KTÓRE KOCHAMY.

METODA PROJEKTU (PBL) Jest metodą praktyczną i aktywizującą. Polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów określonego zadania (w języku angielskim) związanego z wytworzeniem produktu finalnego (np. prezentacji, prezentacji multimedialnej, plakatu przepisu kulinarnego i innych). Uczeń zostaje postawiony w roli badacza poszukującego samodzielnie rozwiązania problemu, a w trakcie procesu badawczego uczy się i rozwija swoje sprawności językowe: słuchanie, czytanie, czytanie i mówienie. Poszerza również w znacznym stopniu swoje słownictwo

ROBIMY COŚ PRAWDZIWEGO, CO JEST NAM BLISKIE I ZNANE Program zakłada, że nauka języka to nie tylko nabywanie kompetencji językowych ale również interakcja społeczna nierozerwalnie związana z ludźmi, ich kulturą, historią, zwyczajami i życiem codziennym.

MODUŁ I NASZE UBIORY NASZE WYBORY

ROZWIJAMY SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJETNOŚĆ WSPÓŁPRACY Bardzo ważnym elementem jest rozwijanie w uczniach samodzielności w zdobywaniu wiedzy, umiejętności współpracy i pracy w grupie oraz umiejętności komunikowania się przy zastosowaniu różnorodnych form wypowiedzi.

MODUŁ VI KUCHNIE ŚWIATA Tematy projektów: Jak zrobić coś z niczego MODUŁ VI KUCHNIE ŚWIATA Tematy projektów: Jak zrobić coś z niczego? Jak szybko przyrządzić smaczne śniadanie? Jak zrobić sałatkę ? Jak przygotować smaczne jedzenie ?

Przygotowania do prezentacji

Słówka

Przygotowania do prezentacji

PREZENTACJE

PROGRAM TV Jak zrobić sałatkę?

A SHORT TEST  TEST ZE SŁÓWEK ZWIĄZANYCH Z PROJEKTEM.