Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
Advertisements

Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
LEKTORATY.
Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
MATURA 2015.
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Zagadnienia: Podstawy prawne egzaminu maturalnego Standardy wymagań egzaminacyjnych Struktura egzaminu pisemnego i ustnego z języka obcego nauczanego.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa,20 sierpnia 2007 r.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Egzamin maturalny zmiany od 2009 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 września 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków.
Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
Egzamin gimnazjalny 2014 Procedury cz. 1.
Moje przyszłe gimnazjum- „KSO” EDUKATOR
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Nauczanie języka mniejszości narodowej w województwie opolskim
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
EGZAMIN MATURALNY ’2005 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 .IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
Egzaminy pisemne Niemiecki (180 Min) Matematyka (135 Min) Pierwszy język obcy ( angielski) (45 Min)
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
Das Deutsche Sprachdiplom Niemiecki Dyplom Językowy
Bundesverwaltungsamt – Zentralstelle für das Auslandsschulwesen –
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Język mniejszości - język niemiecki
Język obcy w przedszkolu
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Nauczanie języka mniejszości narodowej w województwie opolskim.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Doradztwo zawodowe w szkołach
Wejrowò, 21 czerwińca 2017 r..
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r Prawo oświatowe
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
MATURA 2017.
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci Informacje dla rodziców Stan: 23.12.2011

Zdobycie kompetencji językowych: Cele poziomów językowych 1-3 (Niemiecki/Polski) Dzieci potrafią zrozumieć pojedyncze słowa i proste zdania z codziennych sytuacji komunikacyjnych Dzieci potrafią wziąć udział w rozmowach na temat codziennych sytuacji i stawiać proste pytania. Dzieci na trzecim poziomie kursu (po odpowiednim językowym przygotowaniu) są w stanie czytać proste teksty dotyczące codziennych sytuacji. Dzieci posiadają odpowiednie słownictwo aby wziąć udział w dwujęzycznych zajęciach klas 1-3 (matematyka, człowiek -natura- środowisko) Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern

Ustalanie umiejętności i zdolności dziecka Najważniejsze jest ustalenie indywidualnego wspierania dziecka w procesie nauki, mniejszą rolę odgrywa chwilowy poziom umiejętności ucznia. Na początku kursu odbywa się rozmowa z rodzicami i dziećmi/ Diagnostyka Indywidualny dziennik nauczania, prowadzony przez nauczyciela Regularne (co miesięczne) informacje dla rodziców o poziomie nauki dziecka Na zakończenie kursu rozmowa z rodzicami i dzieckiem / Diagnostyka Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern

Podstawa programu nauczania Poziom biegłości językowej przyjęty przez Radę Europy Plan nauczania ”Niemiecki jako język obcy“ dla szkolnictwa zagranicznego (ZfA, RFN) Program nauczania w oparciu o podstawy programowe Ministerstwa Edukacji Narodowej Standardy ustalone na Konferencji Ministrów Kultury, Nauki i Oświaty Landów Niemieckich (RFN) Plany nauczania („Bildungsstandards“, Badenia-Wirtembergia) Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern

Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern Organizacja zajęć Dzieci w wieku 5-8 lat, w każdej grupie 10 uczniów Votum rodziców (Większość): Raz w tygodniu, w czwartki, 90 minut, 16.30 – 18.00 Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern

Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern Szkoła Językowa im. Karla-Dedeciusa Nastawiona na metodę immersji, czyli zanurzenia się w języku obcym oraz kładąca nacisk na zajęcia muzyczne Planowany start: 1.9.2012 Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern

Deutsch-polnische Sprachkurse für Kinder. Informationen für Eltern