PROJEKT „Przystanek SZKOŁA- podniesienie aktywności edukacyjnej dzieci, młodzieży Gminy Zebrzydowice”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Advertisements

PROJEKT „Przystanek SZKOŁA- podniesienie aktywności edukacyjnej dzieci, młodzieży Gminy Zebrzydowice”
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
ZAJĘCIA DODATKOWE.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
POAKCESYJNY PROGRAM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROJEKT Równy start w przyszłość – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenu gminy Zatory.
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Zespole Szkół im. Poległych na Pasternioku w Orzeszu.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Projekty edukacyjne z języka angielskiego. W terminie od r. do r. uczniowie szkół przystąpili do realizacji dwóch projektów edukacyjnych.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Szkolne Centrum Nauki”
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Od inspiracji do kreacji JĘZYK ANGIELSKI Anna Bieniek P-146 Rok szkolny 2013/14 JĘZYK NIEMIECKI Edyta Grzywnowicz- Starmach P-146 JĘZYK FRANCUSKI Agnieszka.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Organizacja roku szkolnego 2015/2016
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Szkoła Podstawowa Nr 205 im. św. Jadwigi Królowej Polski Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
im. gen. Władysława Andersa
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Zapis prezentacji:

PROJEKT „Przystanek SZKOŁA- podniesienie aktywności edukacyjnej dzieci, młodzieży Gminy Zebrzydowice”

Wspieranie aktywno ś ci oraz podniesienie poziomu kompetencji kluczowych warunkuj ą cych lepszy start uczniów wiejskich w doros ł o ść, poprzez umo ż liwienie szerokiego dost ę pu do edukacji oraz wybór w ł a ś ciwej ś cie ż ki edukacyjnej. Cel główny:

Cele szczegółowe:  poprawa jakości kształcenia ogólnego poprzez organizację zajęć pozalekcyjnych,  pomoc pedagogiczno-psychologiczną zapobiegającą patologiom społecznym i „wypadaniu” uczniów z systemu edukacyjnego,

 podnoszenie kompetencji naukowych, poprawa jakości i atrakcyjności oferty edukacyjnej, poprawa wyników egzaminów zewnętrznych,  doskonalenie porozumienia się w językach obcych,

 rozwijanie zainteresowań uczniów w dziedzinie technologii informacyjnej i kształcenie postaw społecznych i przedsiębiorczości poprzez optymalne wykorzystanie zasobów szkół,  kreowanie ekspresji artystycznej uczniów,

„Dotrzymuj kroku”- zajęcia wyrównujące dla uczniów ZADANIE 1

Zajęcia logopedyczne mgr Halina Sztymon – logopeda mgr Katarzyna Knyps- Korycka – neurologopeda

Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mgr Anna Salamon- I i II etap kształcenia Zajęcia wyrównawcze przyrodnicze mgr Sylwia Gołębiewska

Zajęcia wyrównawcze matematyczne mgr Agnieszka Łupieżowiec - II etap kształcenia Zajęcia wyrównawcze matematyczne mgr Agnieszka Łosińska- I etap kształcenia

Zajęcia wyrównawcze matematyczne w gimnazjum mgr inż. Agnieszka Karwowska- Pawliczek Zajęcia wyrównawcze biologiczno- chemiczne mgr Iwona Wyka

Zajęcia wyrównawcze fizyczne mgr Agnieszka Zielińska

„Nie jesteś sam” ZADANIE 2

Zajęcia psychologiczne mgr Magdalena Horecka- Kuszmar Zajęcia świetlicy socjoterapeutycznej mgr Ilona Szatanik mgr Grzegorz Kukuczka

„Odyseja umysłu”- zajęcia dla uczniów zdolnych ZADANIE 3

Kółko humanistyczne mgr Jadwiga Nowakowska- II etap kształcenia Kółko historyczne mgr Danuta Taruc–III etap kształcenia

Kółko miłośników rozrywek matematycznych mgr Agnieszka Ziętek - II etap kształcenia Kółko matematyczne mgr Bożena Piguła- III etap kształcenia

„Język oknem na świat”- zajęcia językowe ZADANIE 4

Kółko języka francuskiego mgr Aneta Szpiech- Kosek- II etap kształcenia Kółko języka francuskiego mgr Beata Hanzlik- III etap kształcenia Kółko języka angielskiego NATIVE SPEAKING mgr Wioleta Dandyk - III etap kształcenia

„ Dzieciaki – sieciaki” ZADANIE 5

Kółko informatyczne mgr Dorota Hobernik- Pindel Kółko dziennikarskie SP Kółko dziennikarskie G mgr Aldona Kopiec mgr Lucyna Kondziołka

„ Działaj twórczo- nie odtwórczo” ZADANIE 6

Kółko taneczne - salsa mgr Jolanta Plinta – I etap kształcenia Kółko taneczne mgr Agnieszka Łupieżowiec – II i III etap kształcenia

Kółko teatralne mgr Barbara Wija - SP

Kółko teatralne – ZAKLINACZE DUSZ mgr Katarzyna Kondziołka- G

Kółko instrumentalno- wokalne mgr Halina Donocik Kółko plastyczne mgr Jadwiga Bajger

„Byle do lata…”- szkoła letnia ZADANIE 7

 podczas wakacji 2012 r. odbędzie się szkoła letnia, gdzie będą dokonywane działania mające na celu zorganizowanie aktywnego spędzania czasu w dni wolne od zajęć szkolnych.