Tytuł projektu: e-plat-Forming Education

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

Człowiek – Najlepsza inwestycja
Dr Dawid Kotlarek Miejsce trzecie w wirtualnej przestrzeni WiMBP im. C. Norwida w Zielonej Górze.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
Raporty Postępów Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Partnerstwo jako dobra podstawa do opracowania i wdrażania projektów w ramach PO KL OLSZTYN, 7 MAJA 2008 KRZYSZTOF MARGOL.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Nowości w programie Comenius C omenius Regio Partnerskie Projekty Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Rola koordynatora projektu
Opracował J. Stryjkowski
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
„Szkolne Centrum Nauki”
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
TARGI
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Regionalna Platforma Współpracy - Pilotaż
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Organizacja wspomagania szkół
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt edukacyjny.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Spotkanie informacyjne dotyczące realizacji projektów w ramach Poddziałania Podmioty Ekonomii Społecznej OP 6 Integracja RPO WP Koordynacja.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Program Edukacja dla Doliny Baryczy. EDUKACJA DLA DOLINY BARYCZY Projekt edukacji regionalnej i przyrodniczej realizowany od stycznia 2014 do czerwca.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Podstawowe informacje
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2012.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Sopocka Akademia Tenisowa
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Tytuł projektu: e-plat-Forming Education ERASMUS PLUS Tytuł projektu: e-plat-Forming Education

Statystyka 12 dofinansowanych wniosków w całej Polsce ze złożonych 48 3 dofinansowane samorządy: Łódź, Tarnobrzeg, Proszowice drugie najwyższe dofinansowanie w kwocie 361 000 euro dla konsorcjum polsko – greckiego (najmniejsza redukcja kosztów podczas oceny) czas realizacji 36 miesięcy

Partnerstwo Gmina i Miasto Proszowice Miejska Biblioteka Publiczna w Proszowicach Szkoły podstawowe i gimnazja podległe Gminie Proszowice: SP nr 1 w Proszowicach SP w Ostrowie SP w Szczytnikach SP w Żębocinie Gimnazjum w Proszowicach Zespół Szkół w Klimontowie Zespół Szkół w Kościelcu Urząd Gminy i podległe szkoły w miejscowości Karditsa Grecja

Zadania GiM Proszowice Monitoring działań w projekcie Koordynacja kontaktów z partnerem zewnętrznym Zapewnienie obsługi księgowej Bezpłatne użyczanie pomieszczeń na potrzeby projektu Pełnienie funkcji doradczej i nadzorującej

Ogólne zadania biblioteki i szkół Wdrażanie zadań projektowych Organizowanie zespołów do zadań projektu Organizacja mobilności Udział w seminariach / konferencjach Pozyskanie Europass dla uczestników Produkty intelektualne i produkty twarde

Ogólne cele projektu zaprojektowanie i rozwinięcie platformy edukacyjnej dla szkół i lokalnej społeczności w gminie Proszowice i gminie Karditsa, Grecja digitalizacja, nowoczesność i komputeryzacja uatrakcyjnienie zdobywania wiedzy oraz personalizacja w edukacji opracowanie metod aktywnej przedsiębiorczości dla młodych wzmacnianie konieczności nauki języka angielskiego wsparcie dla uczniów z deficytami

Spodziewane efekty aktywizacja różnych grup społecznych zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego narzędzia edukacyjnego podwyższenie kompetencji personelu i podmiotów projektu ułatwienie i uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego implementacja technik IT do wszystkich obszarów edukacji zwiększenie kompetencji przedsiębiorczości i samodzielnego działania oraz aktywnego obywatelstwa

Działania w projekcie – 3 poziomy władze edukacyjne – dyrektorzy szkół szkoły / biblioteka – uczniowie szkoły / biblioteka - rodzice

Władze edukacyjne a Dyrektorzy Szkół Przesyłanie dokumentów Platforma poufnych danych Komunikaty, informacje itp. Korzystanie za pomocą specjalnego loginu

Szkoły/Biblioteka a uczniowie Mobilna Szkoła: zestawy ćwiczeń, testów z omówieniem, prezentacji pp dla uczniów wszystkich poziomów edukacyjnych z naciskiem na przedmioty egzaminacyjne Finals Online Revision Course Elementary FORCE kontakt przez Skype z uczniami czasowo pozbawionych możliwości uczęszczania do szkoły ( nauczanie indywidualne) podcasty – nagrania lekcji – video udostępnione na platformie

katalog biblioteczny na platformie z dostępnością wypożyczenia audiobooki „i co było dalej……” nagrania czytanych bajek, lektur itp. przez bibliotekarzy kontakt mailowy z Biblioteką „Kącik Gier Online” – pomysły uczniów „Portal Młodego Przedsiębiorcy” „Gazeta Młodych” wirtualne spacery po miastach regionów partnerskich i innych chat-room dla młodzieży

Kurs języka angielskiego on-line przeznaczony dla różnych poziomów edukacyjnych prezentacja wymowy on-line ćwiczenia przeznaczone dla klas zdających egzamin z języka angielskiego ćwiczenia przeznaczone dla uczniów biorących udział w Małopolskim Konkursie J Angielskiego zdobycie European Language Label

Szkoły / Biblioteka a rodzice Portal Wsparcia dla Rodziców Dziennik elektroniczny – powiadamianie rodziców o ocenach, nieobecnościach itp. Kontakt mailowy/chatroom do kontaktu bezpośredniego z rodzicami Porady psychologiczne i z doradztwa zawodowego „Czas z moim dzieckiem” – oferty edukacyjne i z edukacji poza-formalnej, tutoring i coaching Porady dla rodziców dzieci dyslektycznych i dotkniętych innymi deficytami – ćwiczenia praktyczne, pomocne linki Biblioterapia – oferta MBP w Proszowicach Publikacja poradnika dla rodziców

Uwagi końcowe Umowy Partnerów Stowarzyszonych ze wszystkim uczestnikami projektu. Wszystkie materiały muszą być autorskie o wysokiej jakości Koordynator projektu zajmuje się: organizacją działań – grupy zadaniowe zgodnością z harmonogramem wydatkami i ich celowością komunikacją między partnerami ewaluacją projektu - raporty mobilnościami – wszyscy pracownicy projektu mogą brać w nich udział organizację konferencji rozpowszechniających projekt