ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Advertisements

FUNDUSZE UE Warszawa, maj 2008.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
FUNDUSZE STRUKTURALNE W POLSCE
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
GMINA MIEJSKA MIELEC A FUNDUSZE UNIJNE…
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
„OD PRZEDSZKOLA DO MATURY: ADAPTACJA BAZY EDUKACYJNO-SPORTOWEJ W MIELCU DO KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO”
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Polityka regionalna Unii Europejskiej szansa i wyzwanie dla Polski
1 Warszawa, 17 grudnia 2007 r. Ewaluacje horyzontalne realizowane na zlecenie KJO Dr Piotr Żuber Dyrektor Departamentu Koordynacji Polityki Strukturalnej.
REWITALIZACJA W ZPORR Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS LUTY 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Narodowa Strategia Spójności
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Konserwacja i renowacja zabytków Katedry pw. Wniebowzięcia NMP i św
System ewaluacji polityki spójności w Polsce Doświadczenia i perspektywy Stanisław Bienias Krajowa Jednostka Oceny Rzeszów, 26 listopada 2008 r.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi XVII Posiedzenie Komitetu Monitorującego Programy Rozwoju Regionalnego.
Koncepcje programów operacyjnych na nowy okres programowania
Fundusze strukturalne w latach w Polsce
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
1 Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w latach
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia 2014 r. Zespół ds. Programowania i Ewaluacji Departament Programu.
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Stan prac nad projektami dokumentów programowych na lata Konferencja w sprawie ustalenia podziału priorytetów środowiskowych między PO Infrastruktura.
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
Odnowiona Strategia Lizbońska jako podstawa założeń Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Stan realizacji Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA Polska-Republika Słowacka Nowy Targ, 16 czerwca 2008 roku.
[ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Rola i doświadczenia Wojewody Małopolskiego w obecnym i przyszłym okresie programowania Stanisław.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Projekt Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Oddział Programowania Strategicznego.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Bogusław Waksmundzki.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla m
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Wykorzystanie funduszy unijnych w sektorze środowiska Sławomir Mazurek Rzecznik Prasowy Ministerstwa Środowiska Warszawa, 12 września 2007 r.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Fundusze Strukturalne UE wspierające inwestycje oświatowe Czudec, r.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
1. U SŁUGI D ORADZTWA W Z AKRESIE U SŁUG I D OTACJI I NWESTYCYJNYCH Narodowa Strategia Spójności (d. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia)
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego
Tan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Stan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Adam Hamryszczak.
Centrum Turystyki Rowerowej i Wodnej wraz ze ścieżką rowerową i zapleczem sportowo- rekreacyjnym wzdłuż szlaku R1 w Puszczy Noteckiej w Międzychodzie Mateusz.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
ZINTEGROWANY PROGRAM OPERACYJNY ROZWOJU REGIONALNEGO stan realizacji w woj. podlaskim Białystok, 13 stycznia 2005 r.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Najważniejsze elementy ze stanu wdrażania X posiedzenie KM RPO WKP
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr C na odcinku – km we wsi Jania Góra. Projekt sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu.
Biuro Funduszy Europejskich Europejski Fundusz Społeczny dla szkół ponadgimnazjalnych Marta Krause Biuro Funduszy Europejskich Urząd Miasta Poznania 12.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Plan finansowy programu
„Modernizacja drogi powiatowej Nr PO 143R Gawłuszowice – Mielec km ÷ w miejscowościach Gawłuszowice i Kliszów” Wartość zrealizowanych robót.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR

ZPORR – Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego realizowany jest z udziałem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem strategicznym ZPORR jest tworzenie warunków wzrostu konkurencyjności regionów oraz przeciwdziałanie marginalizacji niektórych obszarów w taki sposób, aby sprzyjać długofalowemu rozwojowi gospodarczemu kraju, jego spójności ekonomicznej, społecznej i terytorialnej oraz integracji z Unią Europejską. Cel strategiczny ZPORR zostanie osiągnięty poprzez koncentrację interwencji państwa na następujących priorytetach, zgodnych z priorytetami polityki rozwoju regionalnego sformułowanymi w Narodowej Strategii Rozwoju Regionalnego W ramach ZPORR wyróżniamy cztery główne priorytety: Priorytet I. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów; Priorytet II. Wzmocnienie zasobów ludzkich w regionach; Priorytet III. Rozwój lokalny. Priorytet IV. Pomoc techniczna

Droga od złożenia wniosku do podpisania umowy o dofinansowanie: - 30 czerwca 2004 – złożenie wniosku w Urzędzie Marszałkowskim - Koniec sierpnia 2004– zakończenie oceny formalno-prawnej wniosku - Koniec września 2004 – zakończenie oceny merytoryczno-technicznej przez Panel Ekspertów - 13 październik 2004 – posiedzenie i rekomendacja wniosku przez RKS (Regionalny Komitet Sterujący) - 19 październik 2004 – posiedzenie i decyzja Zarządu Województwa - 12 styczeń 2005 – podpisanie Umowy o dofinansowanie projektu z Wojewodą Podkarpackim

Przedmiotem niniejszego Projektu jest sześć inwestycji związanych z rozbudową sieci drogowej o znaczeniu regionalnym w rejonie Mielca, połączonych w jedno przedsięwzięcie : 1.Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego; 2.Przedłużenie ul. Powstańców Warszawy do ul. Witosa wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego; 3.Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej; 4.Budowa ul. Św. Kingi, łączącej ul. Wolności z ul. Powstańców Warszawy; 5.Budowa ul. Nowoprojektowanej, oznaczonej symbolem KD1, łączącej ul. Św. Kingi z ul. Wyszyńskiego; 6.Budowa dwóch dróg dojazdowych – łączników do ul. Powstańców Warszawy, ul. Witosa oraz planowanej ul. Korczaka wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

WARTOŚĆ PROJEKTU: ,79 zł Środki z EFRR: ,09 zł Środki z budżetu Gminy Miejskiej Mielec: ,70 zł Realizacja inwestycji: lata

ZADANIE 1 Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego

OD UL. SZAFERA DO UL. DŁUGIEJ i AL. KWIATKOWSKIEGO

OD DO UL. DŁUGIEJ

ZADANIE 2 Przedłużenie ul. Powstańców Warszawy do ul. Witosa wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego

DO UL. WITOSA UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY

OD UL. WITOSA DO UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY

ZADANIE 3 Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej

UL. SZAFERA

ZADANIE 4 Budowa ul. Św. Kingi, łączącej ul. Wolności z ul. Powstańców Warszawy

DO UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY DO UL. WOLNOŚCI

OD UL. WOLNOŚCI DO UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY

ZADANIE 5 Budowa ul. Nowoprojektowanej oznaczonej symbolem KD 1, łączącej ul. Św. Kingi z ul. Wyszyńskiego

OD UL. WYSZYŃSKIEGO DO UL. ŚW. KINGI

ZADANIE 6 Budowa dwóch dróg dojazdowych – łączników do ul. Powstańców Warszawy i ul. Witosa oraz planowanej ul. Korczaka wraz z towarzyszącą infrastrukturą

BUDOWA ŁĄCZNIKÓW OD UL. WITOSA DO UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY

W wyniku realizacji inwestycji powstanie: - 4,67 km wybudowanej / zmodernizowanej drogi m ciągów pieszo-rowerowych - 28 wybudowanych / zmodernizowanych skrzyżowań -34 wybudowane miejsca postojowe - 6 zatok autobusowych - 5,85 km chodników - 1,28 km ścieżek rowerowych punkty oświetleniowe - 3,52 km sieci kanalizacyjnej i wodociągowej