w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
„Zastosuj w praktyce” Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
ECDL.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
Co to jest TIK?.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
KOŁO KOMPUTEROWE KLAS I-III
PROJEKT TRZYMAJ FORMĘ realizowany w roku szkolnym 2006/2007 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. C. K. Norwida w Olsztynie Gimnazjum Nr 8 w Olsztynie.
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
„Szkolne Centrum Nauki”
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
KOŁO PLASTYCZNE.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Na wysokościach myślenia jest sfera,
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
PROJEKT NTUE GRUPA III. NA ZAJĘCIACH:  Zapoznawaliśmy się z zagrożeniami w szczególności związanymi z ochroną przeciwpożarową oraz sposobami alarmowania.
„Otwarta droga ku przyszłości
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Lekcje z komputerem, 2006.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Programy profilaktyczne realizowane w Zespole Szkół w Sarzynie w roku szkolnym 2016/2017 w ramach współpracy z Państwowym Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym.
Programowanie dla każdego
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce Kółka z informatyki w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce w ramach projektu „Przez wiedzę i kompetencję do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego .

Beata Ejsmont, Zofia Kowalczuk i Jolanta Steckiewicz. Kółka informatyczne odbywały się w czterech dziesięcioosobowych grupach. Każda grupa spotykała się raz w tygodniu, a zajęcia trwały 90 minut, prowadziły je panie: Beata Ejsmont, Zofia Kowalczuk i Jolanta Steckiewicz. Celem zajęć było poszerzenie wiedzy zdobytej na lekcjach informatyki, rozbudzenie zainteresowań uczniów technologią informacyjną oraz zapoznanie z nowymi nieznanymi jej dotąd programami. Dzięki tym zajęciom młodzież uczyła się wykorzystywać techniki komputerowe do przedstawiania za pomocą prezentacji, dokumentów tekstowych, wykresów, diagramów oraz stron WWW wiedzy zdobytej na lekcjach z innych przedmiotów. Zajęcia te przyczyniły się do podniesienia samooceny uczniów oraz umiejętności prezentacji własnych dokonań na szerszym forum. Rozwijały także umiejętności logicznego myślenia i wiedzę ogólną.

programy, z których korzystaliśmy edytor tekstu arkusz kalkulacyjny metoda projektu programy, z których korzystaliśmy oraz nasze metody pracy edytor grafiki udział w konkursach Logomocja tworzenie prezentacji

Przykładowe prace wykonane w edytorze tekstu WORD schemat pismo firmowe dyplom podziękowanie

Przykładowe prace wykonane w edytorze grafiki

Arkusz kalkulacyjny wykorzystywaliśmy np. do opracowywania ankiet do rozwiązywania zadań z matematyki

tworzyliśmy prezentacje w PowerPoin-cie na konkurs organizowany przez Wojewódzką Stację sanitarno Epidemiologiczną w Białymstoku ilustracja lektury

przykładowa animacja utworzona w LOGOMOCJI

Jedna z grup pod opieką pani Jolanty Steckiewicz w ramach kółka informatycznego realizowała projekt pod hasłem: „Miej swój styl- zdrowo żyj” w ramach krajowego programu Trzymaj Formę. Ich praca została doceniona – zajęli III miejsce w Powiatowym Konkursie Projektów Szkolnych. Grupa ta opracowała następujące etapy działania według, których realizowała projekt Opracowanie i analiza ankiety Wykonanie tematycznych prezentacji multimedialnych Przygotowanie turnieju, konkursów Autoprezentacja prac na forum klasy, szkoły

Konkursy , w których brały udział prace wykonane na kółkach informatycznych „Kleszcz mały czy duży nic dobrego nie wróży” Powiatowy Konkurs Projektów Szkolnych

Koniec