Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny"— Zapis prezentacji:

1 Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
II semestr 2016/ 2017

2 DZIAŁANIA ZESPOŁU 1. Diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów
Przeprowadzono wszystkie diagnozy z matematyki, przyrody zgodnie z kalendarzem diagnoz. Opracowano wyniki i wnioski z przeprowadzonych diagnoz.

3 2. Rozwój ucznia- organizacja i uczestnictwo uczniów w konkursów Sukcesy w konkursach
Międzynarodowy Konkurs Kangur: F. Knapiński 4b- wyróżnienie. Ogólnopolski konkurs z przyrody ALBUS 2017: E. Grygorowicz 5c- 13 miejsce, Ł. Sudoł 4c, M. Wiewiórski 4a- 15 miejsce, Z. Jackowska 6b, Sz. Szczęśniak 6b- 18 miejsce. Międzynarodowy Konkurs Ekologiczny „Woda źródłem życia”: Z. Jackowska 6b- 3 miejsce w kategorii grafika komputerowa (etykieta na butelkę), K. Nych 6b- wyróżnienie w kategorii malarstwo (pejzaż z wodą w tle). Międzyszkolny Turniej Matematyczny dla klas V- 7 miejsce

4 3. Wdrażanie metod, programów, projektów wspomagających rozwój uczniów
Przygotowanie i realizacja projektu interdyscyplinarnego „Świat miar i wag”. Realizacja projektu własnego „Przygoda z czasem” w klasie 4b.

5 4. Poszerzanie wiedzy uczniów
Kółko matematyczne dla uczniów klas V- VI Kółko plastyczne dla uczniów klas IV- VI Kółko przyrodnicze dla uczniów klas IV Kółko przyrodnicze dla uczniów klas V Kółko przyrodnicze dla uczniów klas VI Kółko informatyczne dla uczniów klas IV- VI

6 5. Wspieranie uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych
Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas IV, V, VI

7 6. Organizacja imprez i uroczystości
Organizacja balu karnawałowego dla klas IV- VI. Organizacja obchodów Dnia Ziemi 2017 pod hasłem „W kierunku Natury” dla klas IV- VI.

8 6. Wnioski Dostosowanie rozkładów materiału z matematyki, przyrody, informatyki do nowej podstawy programowej. Podniesienie efektywności nauczania matematyki i przyrody, min. przez kształcenie myślenia przyczynowo- skutkowego, planowanie w rozwiązywaniu problemu. Doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem poleceń do zadań na lekcjach matematyki, przyrody, informatyki. Zwiększenie liczby uczniów w szkolnych konkursach przedmiotowych. W celu wspierania nauczycieli, wymiany spostrzeżeń, informacji spotykać się wspólnie z pedagogami specjalnymi i nauczycielami uczącymi w danej klasie. Udostępnienie „w chmurze’ folderu „konkursy” w celu systematycznego jego uzupełniania przez wszystkich nauczycieli. Realizacja programu własnego dla przyszłej klasy 3d z matematyki.


Pobierz ppt "Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny"

Podobne prezentacje


Reklamy Google