Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Instrukcja składania wniosku w systemie Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
Cel projektu Celem projektu jest przygotowanie programu ubezpieczenia grupowego wraz z ryzykami dodatkowymi, który będzie dedykowany dla Zawodowych Kuratorów.
Nowy model komunikacji z emitentami
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS UBEZPIECZENIE UCZNIÓW PRZYJEŻDŻAJĄCYCH Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Doświadczenia konsumentów w kontaktach z ubezpieczycielami direct Małgorzata Więcko Biuro Rzecznika Ubezpieczonych Warszawa, 1 kwietnia 2009r.
Badania ankietowe zakłady ubezpieczeń
E-faktura w praktyce – regulacje i doświadczenia
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
PRYWATNE UBEZPIECZENIA ZDROWTNE
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE NALEŻY POSIADAĆ Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
UMOWY DODATKOWE Multi Program INwestycyjny AEGON 2008
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
UŁATWIENIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Zbigniew Derdziuk
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Nowości Comarch ERP Optima wersja
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Centrum Oszczędzania MultiBanku
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Grupowe Ubezpieczenie na Życie Grupa otwarta Konzeption S.A.
ZAWIERANIE UMÓW ubezpieczenia grupowe na życie
Platforma Usług Elektronicznych
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Ubezpieczenia turystyczne
OFERTA DLA SZKÓŁ W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA MIENIA
MAI CARGO – system zgłaszania transportów do ubezpieczenia On-Line
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych
AXA na świecie.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zasady Wypłaty Świadczeń grupowe ubezpieczenia na życie
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
INFORMACJA O LIKWIDACJI SZKÓD
Indywidualne Terminowe Ubezpieczenie na Życie Optimum +
PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Aplikacje dla klientów ZUS
Ubezpieczenia osobowe ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń oszczędnościowych, fundusze emerytalne przymusowe i dobrowolne rozwiązania z różnych.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Razem czy osobno? Ochrona prawna w relacji z innymi rodzajami ubezpieczeń Konferencja „Pozycja Ubezpieczeń ochrony prawnej w świadomości społecznej” Warszawa,
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny Wydział Zarządzania UW, mgr Aleksandra Luterek.
Szkody z ubezpieczeń NNW – proces zgłoszenia i likwidacji.
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny 1 jako dostawca dla uczestników rynku ubezpieczeniowego innowacyjnych usług i funkcjonalności Krzysztof Fijałkowski.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Porozumienie w sprawie programu ubezpieczeniowego dla zawodników klubów PZPN - PZU.
Witam Państwa serdecznie.
Ośrodek Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Ośrodek Informacyjny Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
INTER GRUPA Plus – Dokumenty wymagane do zawarcia umowy ubezpieczenia na życie Biuro Ubezpieczeń na Życie TU INTER-ŻYCIE Polska S.A
SIŁA W WIEDZY Ubezpieczenie odpowiedzialności materialnej i kosztów ochrony prawnej dla Pracowników PGL Lasy Państwowe 29 września 2017 r.
INTER Medicus INTER Kontrakt - dokumentacja i świadczenia
Zmieniajmy się razem Nowoczesne rozwiązania technologiczne we współpracy INTER z Okręgową Izbą Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie.
INTER GRUPA Plus – Dokumenty wymagane do zawarcia umowy ubezpieczenia na życie Biuro Ubezpieczeń na Życie TU INTER-ŻYCIE Polska S.A
Prawo ubezpieczeń gospodarczych - Ramy Prawne
Przemysław Wierzbicki
Zapis prezentacji:

Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych

Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta Wdrożenie programu ubezpieczenia Nowoczesne rozwiązania systemowe Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Historia Generali Assicurazioni Generali powstało 26 grudnia1831 roku w Trieście. Możemy pochwalić się już przeszło 180 letnią tradycją. Na rynku polskim działamy od 1999 roku. Ale pierwszy nasz oddział na ziemiach polskich otwarto już w 1837 roku. Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Oferta Generali w Polsce Generali – kompleksowy ubezpieczyciel rodzin i przedsiębiorstw Generali oferuje klientom pełną ochronę ubezpieczeniową życia, zdrowia i majątku. Produkty Generali dopasowane są do potrzeb indywidualnego klienta w różnych fazach i sytuacjach jego życia. Oferta Generali w Polsce Ubezpieczenia na życie Ubezpieczenia majątkowe Ubezpieczenia osobowe Otwarte Fundusze Emerytalne Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Dodatkowe korzyści Każdy Pracownik/ Członek Rodziny przystępujący do ubezpieczenia grupowego w Generali nabywa automatycznie prawo do zniżek przy zakupie indywidualnych ubezpieczeń majątkowych: 10% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń Podróżnych Ubezpieczeń Mieszkań i Budynków Mieszkalnych Ubezpieczeń Budynków 5% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC) NNW kierowcy i pasażera pojazdu mechanicznego Assistance ubezpieczenia ochrony prawnej w ruchu drogowym Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Oferta Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Oferta Elementy wyróżniające ofertę dedykowaną wyłącznie Zawodowym Kuratorom Sądowym: Wysokie sumy ubezpieczenia w przypadku śmierci spowodowanej przestępczym działaniem osób trzecich • Zapewnienie realnej ochrony ubezpieczeniowej z tytułu uszkodzeń ciała spowodowanych przestępczym działaniem osób trzecich • Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje powstanie trwałej i całkowitej niezdolności do wykonywania pracy zgodnej z wykształceniem i przyuczeniem i doświadczeniem Dodatkowo oferujemy rozwiązania, które zapewniające szeroką i realną ochronę ubezpieczeniową Dla Zawodowego Kuratora Sądowego przy jednoczesnym zindywidualizowaniu oferty: • 4 warianty ubezpieczenia z wąskim lub bardzo szerokim zakresem ochrony – dzięki temu każdy może wybrać wariant najbardziej odpowiadający swoim potrzebom • Oddzielny, dedykowany wariant dla członków rodziny (współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci) • Wysokie świadczenie związane z pobytem w szpitalu wynikającym z wypadku, niezależnie od przyczyny • Wypłata z tytułu pobytu w szpitalu jeśli pobyt trwał co najmniej 3 dni – maksymalnie do 180 dni • Wysokie świadczenie z tytułu wystąpienia poważnego zachorowania u osoby ubezpieczonej (obejmującego katalog chorób, do których należą m.in.: gruźlica, sepsa, borelioza, zawał, udar, nowotwór, HIV) • Wprowadzenie innych świadczeń związanych ze zdrowiem osoby ubezpieczonej oraz członków rodziny, takich jak: operacje chirurgiczne, leczenie specjalistyczne (chemioterapia, radioterapia i inne), poważne zachorowanie dziecka lub współmałżonka. Przystąpienie do ubezpieczenia w ciągu pierwszych 4 miesięcy od uruchomienia programu nie będzie wiązać się z czasowymi ograniczeniami ochrony ubezpieczeniowej (brak karencji – pełny zakres ochrony od początku ubezpieczenia). Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Przygotowanie i przesłanie profesjonalnych materiałów informacyjnych Ulotki Plakaty Broszury Komunikacja mailowa do Pracowników Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Dystrybucja deklaracji przystąpienia Drogą mailową do wszystkich Na spotkaniach z Pracownikami Przesyłka materiałów drukowanych do określonych lokalizacji Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Spotkania / dyżury / prezentacje Proponujemy spotkania w określonych, wybranych lokalizacjach Prezentacje oferty ubezpieczenia Przyjmowanie deklaracji Odpowiedzi na pytania podczas dyżurów Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Przykładowe lokalizacje Co daje Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Opiekun ze strony Departamentu: Sprzedaży Obsługi Roszczeń Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Wdrożenie programu ubezpieczenia Obsługa posprzedażowa: Administracja Roszczenia Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe 1_2_3_4 – pięcioletnia Strategia Grupy Generali Polska, na lata 2013-2017, zakłada zmiany w Generali, ale zawsze z myślą o potrzebach naszych Klientów Nasze plany obejmują m. in. jeszcze szersze wykorzystanie nowych technologii: stworzenie jednego Konta Klienta umożliwiającego pełen dostęp do wszystkich ubezpieczeń w Generali zarówno życiowych jak i majątkowych otwarcie na nowe możliwości komunikacji z Klientami również w obszarze likwidacji roszczeń (aplikacje mobilne) w pełni elektroniczny proces sprzedaży – odejście wszędzie tam gdzie to możliwe od konieczności dostarczania dokumentów papierowych Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe Portal dla Partnera (Klienta) – nieograniczony dostęp do polisy, narzędzie do obsługi polisą Konto Klienta (Pracownika) – nieograniczony dostęp do indywidulanych warunków ubezpieczenia Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe Portal dla Partnera - Administratora produktów grupowych Dostęp do Portala daje kontrolę nad procesem obsługowym poprzez: możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową (aktualizowanie stanu osobowego grupy, zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych, wydruk potwierdzenia ubezpieczenia) możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie dostęp do aktualnych warunków umowy grupowego ubezpieczenia na życie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe Dostęp do aktualnych warunków umowy ubezpieczenia Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera Możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową aktualizowanie stanu osobowego grupy zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych wydruk potwierdzenia ubezpieczenia Wbudowane oknienka wyboru pozwalaja na filtrowanie danych i ich eksport do pliku Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera Możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie Roszczenia Obsługa polisy Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Podstawowe funkcjonalności: Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta Podstawowe funkcjonalności: zarządzanie ubezpieczeniem przez 24h na dobę, kompleksowa informacja o ubezpieczeniu, możliwość zmiany danych osobowych i uposażonych Po zalogowaniu Ubezpieczony ma bezpośredni dostęp do: informacji o zakresie i sumach ubezpieczenia, pełnej informacji o parametrach certyfikatu (uposażeni, adres etc.) Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta Możliwość samodzielnego wydruku certyfikat potwierdzającego warunki ochrony Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Aplikacja Generali Pocztą elektroniczną (skany) Procedura 48 godzin Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Aplikacja mobilna Generali Prosty formularz pozwala przesłać za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie wszystkie niezbędne dane, potrzebne do zgłoszenie roszczenia dot. śmierci Rodziców, śmierci Teściów, Urodzenia Dziecka. Wypłata należnych świadczeń już w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Aplikacja, jest dostępna na stronie www.generali.pl. Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Zgłoszenie roszczenia pocztą elektroniczną Skany wymaganych dokumentów dla danego roszczenia należy przesłać e-mailem, wpisując w tytule maila: „Zgłoszenie roszczenia/ Nazwę firmy/ Imię i nazwisko osoby ubezpieczonej„ szkody.zycie@generali.pl 1. Rezygnacja z przesyłania dokumentów w formie papierowej 2. Rezygnacja z potwierdzania dokumentacji roszczeniowej za zgodność z oryginałem 3. Rezygnacja z potwierdzania formularzy roszczeniowych przez Pracodawcę 3. Komunikacja z klientem (sms, e-mail) 4. Uproszczona procedura likwidacji Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Dziękujemy za uwagę. Zapraszamy do współpracy z Generali. Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych