WebQuest skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
GIMNAZJUM SPOŁECZNE MTE W MILANÓWKU `
Advertisements

komornik trzyma kas ę m ą drze wydaje pieni ą dze m ą drze planuje akcje finansowe szuka nowych ź róde ł finansowania Oddzia ł u ….
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
Free Powerpoint Templates redemptorystów Współpraca redemptorystów ze świeckimi w dziele apostolskim Prowincja Warszawska Redemptorystów Toru ń
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU.
W piątek 18 czerwca uczniowie klas IV-VI wzięli udział w szkolnej olimpiadzie sportowej.
Temat: BUDOWA I ROLA UKŁADU ODDECHOWEGO
Pierwsza pielgrzymka Jana Pawła II do Polski.
Prąd elektryczny Opór elektryczny.
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Tradycje i zwyczaje świąt Wielkiej Nocy
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Ul. Kuźnicza Wrocław
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
Asystent Rejestr Umów.
„Edukacja a rynek pracy – źródła informacji”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
SPÓJRZ I PODZIWIAJ opracowała A.Goebel-Kutela
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
Mateusz Siuda klasa IVa
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
Bezpieczny Internet.
„ Wokół Świąt Bożego Narodzenia” Projekt edukacyjny w grupie 3- latki „KOTKI” Opracowała: Ewa Karcz.
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
Przedszkola.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Znaczenie produktów zbożowych
„ Ś NIADANIE DAJE MOC” REPORTA Ż Z DZIA Ł A Ń KLASY Ic SZKO Ł Y PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRAZYJNEJ W ZESPOLE SZKÓ Ł INTEGRACYJNYCH NR 1 WE W Ł OC Ł AWKU.
Podręczniki dla klas I – III Szkoła Podstawowa
Wtorek 8 listopada Ś NIADANIE DAJE MOC Dzie ń zdrowego ś niadania w klasie II A Publicznej Szko ł y Podstawowej nr 1 w Radomsku.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
Wykona ł y: Julia W. i Ola S. z klasy 6c.  Pogrzeb ż uru i ś ledzia by ł obyczajem zwi ą zanym z do ść rygorystycznym przestrzeganiem postu i obchodzonym.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
 Wielkanoc, Pascha, Niedziela Wielkanocna, Zmartwychwstanie Pańskie — najstarsze i najważniejsze święto chrześcijańskie upamiętniające zmartwychwstanie.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
WIELKANOC Wielkanoc to święto ruchome. Jego data przypada (w zależności od roku) najwcześniej 22 marca, a najpóźniej 25 kwietnia. Datę Wielkanocy ustalono.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
 Internet daje morze możliwości pamiętajcie jednak, że niesie ze sobą pewne zagrożenia. Przekażemy wam kilka ważnych wskazówek jak być bezpieczny w Internecie.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Święta Wielkiej Nocy są najważniejsze dla naszej wiary, gdyż ją uwiarygadniają poprzez zmartwychwstanie Jezusa.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
A nawet jeśli by umarł, żyć będzie wiecznie (J 11, 25)
1. 2 Przepisy w sprawie egzaminu maturalnego 3 4 Organizacja egzaminu Numery zadań:
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Koordynatorzy: Magdalena Gaweł, Ewa Martu ż alska, Renata Janicka- Szcze ś niak ZS w Iwanowicach Kwiecie ń, 2016r. Sprawozdanie z całorocznego projektu.
Wesoły nam dziś dzień nastał Którego z nas każdy żądał Tego dnia Chrystus zmartwychwstał Alleluja ! Alleluja !
romantyczne biografie
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Kultura – sztuka w okresie międzywojennym
Zapis prezentacji:

WebQuest skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej. Wielkanocne zwyczaje WebQuest skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej. Można wykorzystać go na lekcjach w młodszych klasach lub w klasie IV na godzinie wychowawczej opracowała: Anna Pawłowska

Spis treści Strona główna Spis treści Wprowadzenie Zadania Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja

Wprowadzenie Oto niektóre z nich: Święta Wielkanocne są dla wszystkich szczególnym przeżyciem. Wielkanoc - to jedno z najważniejszych świąt chrześcijańskich upamiętniających śmierć i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa. Obchodzone jest w pierwszą niedzielę po pierwszej wiosennej pełni. Święta te wiążą się wieloma tradycjami, symbolami i ciekawostkami. Oto niektóre z nich:

Zwyczaje i tradycje wielkanocne pogrzeb żuru i wieszanie śledzia na zakończenie Wielkiego Postu, malowanie i święcenie jajek (pisanki, kraszanki), święconka, dzielenie się jajkiem, śniadanie wielkanocne, śmigus-dyngus,

Zadania Waszym zadaniem będzie wyszukanie informacji o symbolach Świąt Wielkanocnych, a następnie zaprezentowanie wyników Waszej pracy na forum klasy. Będziecie pracować w 2-3 osobowych zespołach zadania to zwyczaje wymienione w poprzednim slajdzie, jakie otrzymacie... zależy od losowania.

Zadania W pierwszej kolejności podzielimy się na zespoły. Niespodzianka... Tym razem zespoły utworzycie sami. Powstanie kilka zespołów. Pamiętajcie, od tego momentu musicie ze sobą współpracować oraz wspierać się wzajemnie. Czas realizacji projektu to 3 tygodnie od dnia losowania. Pamiętajcie o poniższym harmonogramie działań, który na pewno ułatwi Wam pracę nad wylosowanym zadaniem.

Proces Etap wstępny 1 tydzień Weźmiecie udział w losowaniu – drogą losowania każda grupa otrzyma swoje zadanie. Zapoznajecie się z dostępnymi źródłami, korzystając z zasobu Internetu, informacji w książkach, czasopismach.... Wybieracie wiadomości ważne i na temat – zapisujcie, tworząc wstępny plan pracy. Wyszukujecie zdjęcia, rysunki (pamiętajcie o prawie autorskim). W wyznaczonych terminach zdajecie nauczycielowi relację z postępu pracy.

Proces Realizacja projektu - 2 tydzień Przygotowujcie swoje zadanie zgodnie z wypracowanym przez siebie planem pracy. Korzystajcie z różnych źródeł informacji, np.: słowniki, encyklopedie, czasopisma, Internet, media.... Pod koniec pierwszego tygodnia zdajecie nauczycielowi relację z postępu pracy. Pod koniec drugiego tygodnia przedstawiacie nauczycielowi proponowaną formę prezentacji, jak również zebrane do niej materiały. W razie konieczności konsultujcie się z nauczycielami różnych przedmiotów, rodzicami, etc.

Prezentacja Prezentacja projektu 3 tydzień Prezentacja i ocena finałowa projektu odbędzie się za trzy tygodnie od momentu losowania. Każdy zespół przedstawia efekt swojej pracy na forum klasy. Czas prezentacji nie może przekroczyć 10 minut. Ocena projektu zostanie dokonana przez wychowawcę oraz pozostałe zespoły.

Źródła W Internecie znajdziecie mnóstwo informacji o Świętach Wielkanocnych. Przedstawiam Wam przykładowe strony dla poszczególnych zespołów: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrzeb_%C5%BCuru_i_%C5%9Bledzia http://halloween.friko.net/wielkanoc.html http://www.asksa.republika.pl/wielkanoc.htm https://www.poland.gov.pl/Polskie,zwyczaje,wielkanocne,Kalendarium,5577x3386.html ttp://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Zwyczaje_wielkanocne http://www.twojewiadomosci.com.pl/c

Ocena Kryteria ocen Wasza praca będzie oceniana według podanych niżej kryteriów: Lp.   Kryteria oceny Liczba punktów Oceniający 1. Zawartość merytoryczna projektu 1-3 nauczyciel 2. Sposób prezentacji nauczyciel/ uczniowie 3. Estetyka i jakość podjętych zadań w prezentacji 4. Wykorzystanie różnych środków dydaktycznych 5. Zaangażowanie członków grupy - współpraca 6. Właściwe wykorzystanie czasu

Ocena Wykonane zadania ocenione zostaną podczas prezentacji. Kartę oceny otrzymają wszyscy uczestnicy projektu oraz nauczyciel wychowawca. Liczenie punktów odbędzie się po przedstawieniu wszystkich projektów. Każdy zespół może uzyskać maksymalnie 18 punktów, Pamiętajcie! Ocena (czyt. ilość uzyskanych punktów) Jest informacją o stopniu wykonania zadania.

Podsumowanie Tak trzymać. Gratuluję!!! I tak oto dotarliście do końca naszego pierwszego WebQuestu, który przyniósł założony efekt. Wszyscy zrealizowaliście poszczególne cele i z sukcesem zakończyliście swoje projekty. Czasami było trudno, ale nikt z Was nie poddał się. Tak trzymać. Gratuluję!!!