Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Generator przyszłości
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
PRZEZ NAUK Ę I PRAKTYK Ę NA POLITECHNIK Ę Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
PROJEKT PN: 'WSZECHSTRONNA EDUKACJA GWARANCJĄ SUKCESU ZAWODOWEGO' Projekt wspó ł finansowany przez Uni ę Europejsk ą w ramach Europejskiego Funduszu Spo.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Projekt „Szkoła Kluczowych Kompetencji
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Spotkanie informacyjne projektu: E -fektywne F -unkcjonalne S -zkoły.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Spis treści

 Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości poprzez udział w zajęciach pozalekcyjnych i pozaszkolnych.  Projekt jest realizowany na obszarze województwa zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i lubuskiego.

 Uczestnicy projektu to 1920 uczniów i 90 szkół ponadgimnazjalnych, z czego: 1800 uczniów będzie rozwijało swoje zainteresowania i kompetencje w ramach zajęć pozalekcyjnych organizowanych w szkołach, realizowanych w 180 Uczniowskich Grup Projektowych, liczących po 10 uczniów 120 uczniów będzie miało możliwość rozwijania swoich zainteresowań i kompetencji w ramach zajęć pozaszkolnych organizowanych na uczelniach wyższych w województwach objętych projektem, w ramach 12 Naukowych Kół Projektowych, liczących po 10 uczniów.

Spis treści

 W ramach dofinansowania ze środków unijnych Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu (WSL) i L-Systems rozpoczęły ogólnopolski innowacyjny projekt edukacyjny „Wirtualne laboratoria - sukces innowacji” z wykorzystaniem oprogramowania ERP firmy Epicor, która jest dostawcą zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw. Projekt został dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), a jego wartość wynosi prawie 3.5 mln zł.

Spis treści

Projekt „Kompetencje kluczowe drogą do kariery” zakłada realizację:  zajęć pozalekcyjnych z matematyki, fizyki, chemii, biologii, informatyki i przedsiębiorczości,  zajęć pozaszkolnych w formie wyjazdów na wykłady, imprezy, obozy naukowe i edukacyjne,  szkolnych pikników i konferencji popularyzujących naukę,  wystaw i prezentacji promujących osiągnięcia naukowe,  kompleksowego doradztwa zawodowego.

 Projekt oferuje rozwijanie innowacyjnych form nauczania i dostarcza ciekawych materiałów dydaktycznych. Poprzez zastosowanie nowoczesnych metod uczenia się, szkoła ma szansę stać się atrakcyjnym miejscem spędzania czasu dla młodzieży.  Projekt ma pokazać, że nauka nie musi być nudna, a przedmioty ścisłe trudne!

Spis treści

Cele projektu:  Celem głównym projektu jest stworzenie, przetestowanie oraz upowszechnienie i wprowadzenie do polityki rozwoju innowacyjnych narzędzi wspomagających proces dydaktyczny w zakresie nauczania i kreowania postaw przedsiębiorczych wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu Wielkopolski, w ramach nauczania przedmiotów „Podstawy Przedsiębiorczości„ i „Ekonomia w praktyce” w okresie od r do r.

 Stworzenie innowacyjnych narzędzi dydaktycznych opartych na: interaktywnym programie komputerowym do pomiaru kompetencji przedsiębiorczych uczniów, z automatycznym generowaniem zindywidualizowanego planu nauczania 2 grach dydaktycznych  Opracowanie programów szkoleń i materiałów szkoleniowych na 2 poziomach zaawansowania w ramach 11 kompetencji przedsiębiorczych  Zbudowanie platformy edukacyjnej dla wymiany wiedzy i doświadczeń przez uczniów i nauczycieli  Przeprowadzanie działań upowszechniających i włączających innowacyjne narzędzia dydaktyczne.

Projekt adresowany jest do:  dyrektorów szkół,  nauczycieli przedsiębiorczości,  doradców zawodowych,  pedagogów szkolnych  uczniów szkół ponadgimnazjalnych,

Spis treści

Cel projektu:  Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie zintegrowanego programu nauczania w zakresie kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, języków obcych i ICT w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej.  W skład opracowanego programu wejdą trzy kompatybilne i komplementarne ze sobą autorskie programy nauczania przedsiębiorczości, języków obcych oraz ICT przy wykorzystaniu platformy e-learningowej.

Działania w projekcie  W ciągu 3 lat każdy uczeń zakwalifikowany do Projektu weźmie udział łącznie w:  300 godzinach lekcyjnych zajęć z języka angielskiego lub niemieckiego;  28 miesięcznych modułach indywidualnych autorskich zajęć z przedsiębiorczości prowadzonych e-learningowo i podczas spotkań z nauczycielem;  kilkudziesięciu regularnych spotkań się za pośrednictwem platformy e-learningowej z pracownikiem naukowym UG

 Projekt jest w całości finansowany ze środków Unii Europejskiej, zatem ani uczniowie, ani pracownicy szkoły nie będą ponosić żadnych kosztów w/w przedsięwzięć. Wszystkie one będą finansowane z przyznanych nam funduszy unijnych (np. podręczniki, wynagrodzenia nauczycieli prowadzących dodatkowe zajęcia w szkole, nagrody, obozy naukowe, itp.)

Spis treści

Idea projektu  Realizowany jest ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  Projekt realizowany jest od roku do roku w partnerstwie z Powiatem Czarnkowsko-Trzcianeckim.

 Celem projektu jest podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia prowadzonego w Technikum przez wdrożenie programu rozwojowego ukierunkowanego na zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach uczniów przez wzmocnienie ich kompetencji kluczowych i zawodowych oraz podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia.

Spis treści

 W ramach projektu nauczyciele poznają nowoczesne narzędzia umożliwiające prowadzenie atrakcyjnych zajęć – zgodnie z duchem reformy edukacji oraz wymogami skomputeryzowanego świata XXI wieku. W cyklu bezpłatnych szkoleń i warsztatów, prowadzonych przez trenerów Microsoft Sp.zo.o i ekspertów w dziedzinie e-nauczania, zdobywają też wiedzę o nowych trendach w edukacji, m.in.: internetowych platformach edukacyjnych, programach dla szkół (DreamSpark, ITAcademy), najnowszym rozporządzeniu MEN o obowiązkowych elektronicznych podręcznikach.

 Projekt Szkoła Nowych Technologii jest częścią międzynarodowego programu Microsoft Partners in Learning, znanego w Polsce pod lokalną nazwą Partnerstwo dla przyszłości.  Organizatorami projektu są partnerzy strategiczni: firma Microsoft oraz Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne – ekspert w dziedzinie nowoczesnego nauczania.

Korzyści z projektu DLA UCZNIÓW  szkolenia z najnowszych technologii  bezpłatny dostęp legalnego oprogramowania, w szczególności narzędzi developerskich (m.in. dostęp do programu DreamSpark: korzystający z niego uczeń może pobrać potrzebne oprogramowanie (Windows Phone Dev Tools), założyć konto w MarketPlace i zarabiać na swoich pomysłach)  możliwość wzięcia udziału w konkursie „High School Tech Hero”

Spis treści  As kompetencji As kompetencji  Wirtualne laboratoria – sukces innowacji Wirtualne laboratoria – sukces innowacji  Kompetencje kluczowe drogą do kariery Kompetencje kluczowe drogą do kariery  Szkoła Kluczowych Kompetencji Szkoła Kluczowych Kompetencji  Jestem przedsiębiorczy Jestem przedsiębiorczy  Szkoła Sukcesu Szkoła Sukcesu  Pracownie Kształtowania Kompetencji Kluczowych i Zawodowych Pracownie Kształtowania Kompetencji Kluczowych i Zawodowych  Szkoła Nowych Technologii Szkoła Nowych Technologii