 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
GIMNAZJUM SPOŁECZNE MTE W MILANÓWKU `
Advertisements

komornik trzyma kas ę m ą drze wydaje pieni ą dze m ą drze planuje akcje finansowe szuka nowych ź róde ł finansowania Oddzia ł u ….
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
4. Relacyjny model baz danych
CZWOROKĄTY Prezentacja została wykonana przez Kacpra Jackiewicza.
Prąd elektryczny Paweł Gartych kl. 4aE.
Z historii naszej szkoły…
Sport Siatkówka Koszykówka.
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Przeprowadziłam wywiad z moim wujkiem – Januszem Twarogiem. Rozmawiałam z nim na temat jego pracy w kopalni siarki w Machowie.
PIOTR RUBIK Dziś chciałabym wam przedstawić Piotra Rubika. Nie tylko tego co dziś widzicie, ale także tego jako dziecko, młodzież.
REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
Internet to źródło informacji i narzędzie pracy, ale… - kłopoty ze zmienną lokalizacją i identyfikacją dokumentów - brak ochrony praw autorskich.
Dla Kochanej Mamusi Wierszyki.
Hiperłącza Co to jest? Autor: dalej.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
JAN PAWEŁ II WIELKI PAPIEŻ
Prąd elektryczny Opór elektryczny.
25 PRZYKAZA Ń. 1. Nie dyskutuj z go ś ciem, który ma nad Tob ą pó ł litra przewagi!
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si ę przeci ę tnemu cz ł owiekowi chc ą cemu stworzy ć now ą sie ć w domu. Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si.
Gumowy Surowiec.
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
Tworzenie aplikacji graficznych na przykładzie programu GregEditor
Dziedzictwo kulturowe
Czynniki wpływające na kursy walut
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Gesamtschule Sulzbachtal Saarbücken, Niemcy
20 lat wspólnie Dwadzie ś cia lat temu ż ycie było du ż o trudniejsze ni ż dzisiaj. Po ka ż dy towar, nawet najdrobniejszy trzeba było sta ć w kolejkach.
NA TROPIE MARSJAŃSKICH LUDZIKÓW
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Opracowanie: mgr Tomasz Durawa
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Ul. Kuźnicza Wrocław
Pobudzenia seksualnego Zakochania Złości i gniewu
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
SPÓJRZ I PODZIWIAJ opracowała A.Goebel-Kutela
PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
D LA C IEBIE MÓG Ł BYM ZROBI Ć WSZYSTKO, CO ZECHCESZ POWIEDZ TYLKO …
Mateusz Siuda klasa IVa
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Młodzi aktywni? Jak zaanga ż owa ć młodzie ż w ż ycie polityczne i społeczne? W kontek ś cie zbli ż aj ą cych si ę wyborów do Europarlamentu.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
„ Wokół Świąt Bożego Narodzenia” Projekt edukacyjny w grupie 3- latki „KOTKI” Opracowała: Ewa Karcz.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 30 im. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ W OLSZTYNIE ORTOGRAFFITI.
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
PRZEWODNIK TURYSTYCZNY ULUBIONE MIEJSCA ANI SHIRLEY
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
KLASA 1C I 2A W Palmiarni cz ęść 2. Storczyki urzeka ł y ludzi swym pi ę knem i intrygowa ł y tajemniczo ś ci ą ju ż w staro ż ytno ś ci. S ł owa, którymi.
KLASA 1C I 2A W Palmiarni cz ęść 1. Palmiarnia Ogrodu Botanicznego, ukryta po ś ród starych drzew zabytkowego Parku Ź ródliska, to wyj ą tkowo malownicze.
„Kto jest przyjacielem lasu?”
Podręczniki dla klas I – III Szkoła Podstawowa
Wycieczka W Góry Świętokrzyskie.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Wyja ś nij co to jest: a) ś nieg; b) mg ł a; c) hydrosfera; d) tsunami; e) wody mineralne.
Kto jest przyjacielem lasu Aleksandra Koczut Kim s ą przyjaciele lasu? Przyjaciele lasu to przede wszystkim osoby, dbaj ą ce o jego czysto ść i chroni.
1. Funkowo-gitarowo 2. Beat-box 3. Hip-hop 2 Praca domowa ć w. 1: Zapisz tytu ł y nagra ń z p ł yty „Bank muzyki cz. 2”. Pos ł uchaj ich i uzupe ł nij.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Notatnik referat.txt Paint kwiatek.bmp Word opowiadanie.doc.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
Pomiar przyspieszenia ziemskiego za pomocą piłeczki tenisowej.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
Skrobia – w ę glowodan ro ś linny, wielocukier sk ł adaj ą cy si ę wy łą cznie z merów glukozy, pe ł ni ą cy w ro ś linach rol ę magazynu energii. Skrobia.
Zapis prezentacji:

 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu ł 1 „S ł yszalne – nies ł yszalne.” - Projekt artystyczny uczniów: „So-na-ti-na z codzienno ś ci”.  Autor: Karolina Szurek

1. Funkowo-gitarowo 2. Beat-box 3. Hip-hop 2 Praca domowa ć w. 1: Zapisz tytu ł y nagra ń z p ł yty „Bank muzyki cz. 2”. Pos ł uchaj ich i uzupe ł nij tabelk ę. np. : spokój, zaciekawienie, napi ę cie, oczekiwanie Nazwij d ź wi ę ki, które sk ł adaj ą si ę na to nagranie [np. g ł os, smyczki, szmer] np. g ł o ś no, cicho, nag ł e zmiany, stopniowe zmiany

 Przeczytaj tekst.  Skre ś l ć w. 3.

 W tym module b ę dzie du ż o nagrywania i obróbki d ź wi ę ku. Mo ż na to robi ć np.  dyktafonem  Telefonem [aplikacja ringdroid]  Program AUDACITY jest najlepszy i dost ę pny za darmo. 15 sek- 1 min.

  GTe9IP4 L6lu1qs4 GTe9IP4 L6lu1qs4

Ka ż dy odcinek zakre ś l jednym kolorem

Przeczytaj bardzo dok ł adnie budow ę formy sonatowej bo tak ą form ę ma mie ć TWÓJ UTWÓR zrobiony jako projekt „so- na-ti-na”

Zadanie:  Stworzy ć utwór skomponowany z ró ż nych nagra ń i odg ł osów.  Mo ż na u ż y ć gotowych podk ł adów i odg ł osów z p ł yty, albo nagra ć w ł asne. [mo ż na doda ć jedno zdj ę cie]  Uko ń czony utwór to: - plik mp3 lub wav - lub nagranie puszczone na lekcji np. z komórki, dyktafonu.  Termin: ……………… 1-4 od 30 sek. do 2 min.

 „Burza mózgów” w grupach Sk ą d si ę wzi ął Wasz tytu ł ? Odpowiedz na str. 19.

Pkt. 3-7 skre ś lamy Polecam program: Audacity  Projekt mo ż na zrobi ć na dwa sposoby: 1) puszcza ć muzyk ę i nak ł ada ć na ni ą odg ł osy, i wszystko to nagrywa ć np. telefonem 2) mie ć nagrane odg ł osy i muzyk ę i łą czy ć je w edytorze d ź wi ę kowym  Uwaga: czysto ść nagrania nie jest najwa ż niejsza. Liczy si ę pomys ł owo ść i staranno ść Napotykasz trudno ś ci? Zanotuj je na str. 20

Jakie d ź wi ę ki „wrzucicie” do ka ż dej cz ęś ci Waszej sonatiny? Tu zanotuj DOK Ł ADNY PRZEBIEG UTWORU, s ł ownie lub w formie wykresu. Eine kleine+zgrzytanie Szum wody + d ź wi ę k harfy Nakładaj ą ce si ę d ź wi ę ki Eine, zgrzyty, woda, harfa, wszystkie trwaj ą ce po 2 sekundy Str. 18 Zgrzyty Eine harfa woda Ko ń cówka „Eine kleine” i jeden gło ś ny zgrzyt.

 Skre ś lamy polecenie na str. 18  Puste pole mo ż na wykorzysta ć do notatek lub wykresów  Str. 19 – krótko wyja ś nij tytu ł Zgrzyty Eine harfa woda

wyst ę p = utwór