Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT 17.02.2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Dla rozwoju Mazowsza Dyscyplina finansów publicznych w gospodarowaniu środkami z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) Wojciech Motelski.
WYRÓŻNIAMY 7 RODZAJÓW TRYBÓW PRZETARGU: 1. Przetargi nieograniczone; 2
ZAMÓWIENIE.
Prowadzący: Hubert Nowak
POSTĘPOWANIE KONTROLNE
Kryteria oceny ofert oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniach publicznych 26 października 2010.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zlecanych projektów planów miejscowych – forma i podstawowe założenia BAiPP Warszawa, 30 września 2009.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
PODSTAWY PRAWNE KOSZTORYSOWANIA
DOKUMENTACJA KOSZTORYSOWA
Zlecanie zadań organizacjom pozarządowym
2009 Warszawa, 3 marca 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL ogólnopolskie projekty otwarte Sylwia.
Przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2004r. nr 19 poz.177 z późn.zm)
Zadania Bazy danych.
2009 Warszawa, 5 marca 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL projekty studiów podyplomowych Anna Broniarek.
2009 Warszawa, 27 lutego 2009 r. Zasady realizacji umów o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania PO KL ponadregionalne projekty zamknięte.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA FIRM REMONTOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Program Leonardo da Vinci
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Konferencja: Gospodarka gruntami rolnymi w Wielkopolsce w świetle znowelizowanej ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa Poznań
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
KONTROLA PROJEKTÓW 1.4 NCBR.
Wykorzystanie dróg w sposób szczególny:
ATLAS Wszechstronna baza danych zawartych ubezpieczeń
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Instrukcja MILO moduł klienta.
System e-zamówienia.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Wnioskowanie o płatność w ramach działania 413 Wdrażanie.
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
Dokumentacja papierowa
Title Slide 1 It starts with you
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie programu Kreator innowacyjności – wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości.
Zamówienia Publiczne w kontekście realizowania projektów EFS Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
AT GROUP S.A. działa na rynku usług consultingowych od 17 lat. Jesteśmy regionalnym liderem w zakresie pozyskiwania środków dla swoich klientów z różnorodnych.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Najczęściej popełniane błędy przy udzielaniu zamówień publicznych
Zasady obowiązujące podczas dokonywania zamówień przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych w ramach Projektu Konkursy ogłaszane przez Dolnośląską.
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz ze zmianami)
1 Zamówienia udzielane w oparciu o zasadę konkurencyjności, ustawę Prawo zamówień publicznych, zasadę efektywnego zarządzania finansami – najczęstsze błędy.
Dziękuję za uwagę Pomoc techniczna PROW 2014 – 2020 Koszty kwalifikowalne – informacje ogólne - proj. rozp. MRiRW w spr. szczegółowych warunków i trybu.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zamówienia publiczne w PPLeader+
„Poręczenia K-PFPK szansą na rozwój Twojego biznesu” r.

ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI od 50 TYS. ZŁ do 30 TYS. EURO
WYPEŁNIANIE I PRZEDKŁADANIE HARMONOGRAMÓW
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Monitoring Informacji Tematycznej
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Proces obsługi zapytań o rachunki osób posiadających tytuł prawny
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Zamówienia publiczne - szkolenie
Zapis prezentacji:

Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT 17.02.2012

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Raporty mogą dotyczyć: przetargów, wyników przetargów, inwestycji, dotacji, nieruchomości. Formy, w jakich są przekazywane: plik doc; - plik xls; plik pdf w przypadku raportu opisowego.

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Częstotliwość ich przekazywania: codziennie: przetargi raz w tygodniu, co dwa tygodnie, raz w miesiącu, raz na kwartał: przetargi, wyniki przetargów, inwestycje, dotacje, nieruchomości. Raporty przetargowe zawierają informacje na temat ogłaszającego przetargi, informacje o przetargu. Raporty z wynikami przetargów zawierają informacje na temat ogłaszającego przetarg, zwycięzcy przetargu, wartości, przedmiocie, części przetargu.

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Raporty dostarczają informacji o: potencjale branży na rynku zamówień publicznych, wartości ogłaszanych przetargów, kwotach, z jakimi firmy wygrywają przetargi, konkurencji działającej w danej branży, Zwycięzcy – odbiorcy usług firm podwykonawczych oraz towarów, kontakcie do firm, produktach zawartych w dokumentacji przetargowej.

Porównanie usługi dostarczania przetargów z Pressinfo oraz IMP z raportami dotyczącymi analizy specyfikacji Pressinfo IMP Raporty Przetargi przesyłane w formie informatora Wykaz przetargów przesyłany: w Excelu; Wyszukiwanie przetargów po słowach, frazach, rdzeniach w przedmiocie przetargu lub całej treści ogłoszenia Analiza przetargów przez analityka na podstawie zlecenia Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem zadanych kryteriów, np. nazw produktów. Raport przesyłany w Excelu lub Wordzie.

ŁĄCZENIE RAPORTÓW Z INNYMI USŁUGAMI GM TAI Pressinfo - generowanie przetargów i wyników do plików; IMP - połączenie analizy przetargów z analizą dokumentacji przetargowej; - wygenerowanie przetargów przypisanych do zleceń Klientów w ramach IMP do plików; INFO - wszystkie usługi INFO, dla których punktem wyjścia może być raport z przetargów, wyników, inwestycji, dotacji jako dynamiczna baza inwestorów i zwycięzców opracowana na podstawie tematycznej analizy przetargów, wyników, inwestycji, dotacji. Przykład: umowa z firmą Velux

PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG Klient: Velux Raporty Raport dotyczy inwestycji planowych i realizowanych z całej Polski. Branża budowlana obiekty: budynki mieszkalne, budynki użyteczności publicznej, hotele, pensjonaty, sanatoria, szpitale, szkoły, przedszkola. INFO 1. Przedstawiciel inwestora, imię i nazwisko 2. Telefon do przedstawiciela inwestora 3. Adres e-mail do przedstawiciela inwestora 4. Nazwa wykonawcy 5. Adres wykonawcy 6. Telefon wykonawcy 7. Adres realizacji 8. Powiat realizacji 9. Województwo realizacji

PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG 10. Nazwa projektanta 11. Adres projektanta 12. Telefon projektanta 13. Przewidywany termin rozpoczęcia prac projektowych 14. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – miesiąc (kwartał) 15. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – rok 16. W wypadku odpowiedzi „nie wiem”, „nie znany” na pyt. 13 – dodatkowe pytanie – Kiedy można się kontaktować w sprawie terminu? (miesiąc lub kwartał) 17. Etap inwestycji 18. Jeśli w realizacji – jaki etap? (np. fundamenty, pod dachem) 19. Planowany rodzaj dachu – płaski/skośny 20. Jeśli skośny – czy poddasze będzie użytkowe? T/N 21. Jeśli płaski – czy będzie stosowane doświetlenie przez płaski dach (typu świetlik czy też forma doświetlenia światłem naturalnym)? T/N Raport przesyłany jest raz w miesiącu.

ZASADY WYCEN Dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta Nazwa Firmy, dla której ma być przygotowana wycena. Link do strony www firmy zainteresowanej raportem to za mało ;-) Liczba rekordów jest określana około. Proszę o dokładne wypełnianie załączników do umowy. Np. brakuje adresu e-mail, na który ma być wysłany raport. Umowy na raporty wypisujemy na załącznikach dotyczących raportów, nie na załącznikach INFO. Proszę o dokładne opisywanie tematyki zlecenia. Bywa tak, że wklejają Państwo jako opis raportu to, co napisał Klient, lub to o co pytali Państwo w mailu dotyczącym wyceny. Nie są nanoszone zmiany tematyki i późniejsze zmiany ustaleń.

ZASADY WYCEN 7. Termin realizacji jest ustalany do każdego raportu, bazy indywidualnie. 8. Wycena, jeśli jest prosta, jest przygotowywana do południa następnego dnia. Wycena skomplikowana jest przygotowywana w ciągu dwóch dni. 9. Adres e-mail, na który należy przesyłać zapytania: kontakt@tai.pl

FORMULARZ DO ZAPYTANIA O WYCENĘ

Raport przetargowy Dotyczący analizy przetargów pod kątem występowania zabezpieczenia należytego wykonania umowy Analizowana jest treść ogłoszenia oraz dokumentacja przetargowa. W raporcie, oprócz standardowych informacji na temat przetargu, zamieszczana jest informacja o wysokości kwoty, jaka ma być zapłacona w ramach tego zabezpieczenia. Jest to ustalony procent (1%, 5%,10%) od kwoty brutto zaproponowanej w przetargu przez zwycięską firmę. Zabezpieczenie to jest wpłacane przez zwycięzcę, a więc po rozstrzygnięciu przetargu. Śledzimy przetarg na stronie ogłaszającego i w momencie ukazania się informacji o wyniku, przekazujemy Klientowi wartość wygranego przetargu, nazwę zwycięzcy. Możemy także wyliczyć wartość gwarancji.

Przykład raportu dotyczącego należytego wykonania umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wymagana wartość zabezpieczenia Wartość wygranego przetargu Nazwa zwycięzcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% ceny ofertowej brutto 96 887,10 Protech Sp. z o. o. 2% ceny ofertowej brutto 136 804,09 Usługi Remontowo-Budowlane Bielan Krzysztof zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/ 296 711,07 BETAR Zakład Budowlany Ryszard Tymura w części 1 wynosi w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto 159 972,20 Idalia Ireneusz Wolak Sp.J.   184 500,00 Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk Meblomax S.C.

Przykłady przetargów, gdzie występuje zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonanie usług pralniczych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 2. Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji magazynowej na socjalno-biurową , położonego przy ul. Stefana Batorego w Zamościu. 3. Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. 4. Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawada. 5. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 6. Dostawa odczynników chemicznych, sączek, bibuły filtracyjnej, plastikowych i szklanych wyrobów laboratoryjnych, akcesoriów laboratoryjnych, pipet laboratoryjnych.

Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów Formy wniesienia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów Do Klienta przesyłany jest raport standardowy z przetargów o wybranej tematyce lub według innych kryteriów, np. wysokość wadium. Do każdego przetargu dołączana jest lista kilku firm, które potencjalnie w tym przetargu wystartują. Można także dla firmy, która udziela poręczenia opracować jednorazowy wykaz zwycięzców z określonej branży lub zwycięzców przetargów z dowolnej branży, gdzie wadium było powyżej określonej wartości. Ten drugi wykaz może być przygotowywany nawet raz na tydzień.

Raport – analiza określonego tematu na podstawie przetargów i wyników przetargów z ostatniego roku Raport z wyników przetargów dotyczący budowy Orlików 2012 w latach 2010 - 2011. Raport na podstawie analizy specyfikacji z branży medycznej na dostawy sprzętu pod kątem zadanych nazw. W raporcie są przekazywane te przetargi, gdzie wymieniony sprzęt się pojawił, zamawiana ilość, numer zdania, pakietu, części przetargu, w której wystąpił, zwycięzca oraz wartość, z jaką wygrał przetarg. Raport z wyników przetargów – badanie wskazanej po nazwie konkurencji. W raporcie przedstawiane są wyniki wygrane przez firmy wymienione z nazwy przez zlecającego raport.

PROMOCJE NA PRESSINFO DANE POTRZEBNE DO URUCHOMIENIA TESTU NA PRESSINFO: - Nazwa firmy - Imię i nazwisko - Ulica, nr Kod, miasto NIP - e-mail