Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Monitoring Informacji Tematycznej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Monitoring Informacji Tematycznej"— Zapis prezentacji:

1 Monitoring Informacji Tematycznej
Szkolenie 1

2 Produkty w MIT www.pressinfo.pl Pressinfo
- Informacja o ogłoszonych przetargach - Informacje o wygranych przetargach - Inwestycje i Dotacje Informacje Tematyczne Indywidualny Monitoring Przetargów Raporty 2

3 3

4

5 Ograniczenia w ustawieniach subskrypcji do trzech

6 Liczba informacji dla branży drogownictwo z dnia:
BZP – 3 Pressinfo - 55

7 Od Lutego wprowadzona zostanie nowa funkcjonalność w serwisie Pressinfo
Do informacji o przetargach będziemy zamieszczać pliki ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

8 PRZYGOTOWANE PRZEZ DZIAŁ RAPORTÓW MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
RAPORTY I BAZY PRZYGOTOWANE PRZEZ DZIAŁ RAPORTÓW MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ W OKRESIE OD PAŻDZIERNIKA 2010 DO STYCZNIA na podstawie przetargów i wyników przetargów 8

9 1. Raport z wyników przetargów za rok dotyczący badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje 2. Raport z wyników przetargów za IV kwartał 2010 roku dotyczący badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje – wersja rozszerzona 9

10 1. Raport z wyników przetargów za rok 2010 dotyczący przetargów na przeprowadzenie badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o dodatkowe informacje Tematyka raportu: - ewaluacja - badanie opinii publicznej - test, wywiad, ankieta Raport opracowany został na podstawie informacji o wynikach przetargów z BZP oraz TED. 10

11 Raport zawiera następujące informacje standardowe:
Data publikacji wyniku; Numer przetargu, wyniku przetargu w bazie TAI Województwo inwestora Nazwa inwestora Adres inwestora Wartość wygranego przetargu Nazwa zwycięzcy Przedmiot (przetargu) Informacje szczegółowe (informacje o pakiecie, części przetargu wygranego przez daną firmę, informacje o pozostałych firmach, jeśli przetarg wygrało konsorcjum, inne istotne informacje) Adres zwycięzcy, Powiat zwycięzcy; Województwo zwycięzcy; Telefon zwycięzcy; Fax zwycięzcy; zwycięzcy; WWW zwycięzcy Telefon inwestora; Fax inwestora; inwestora; WWW inwestora Kod CPV; Źródło informacji o wyniku; Numer BZP 11

12 Raport zawiera następujące informacje dodatkowe uzyskane z ogłoszenia o wyniku przetargu w BZP lub TED: Szacowana wartość zamówienia Liczba otrzymanych ofert Liczba odrzuconych ofert Oferta z najniższą ceną Oferta z najwyższą ceną 12

13 Wygląd dodatkowych informacji w raporcie:
13

14 2. Raport z wyników przetargów za IV kwartał roku dotyczący przetargów na przeprowadzenie badań społecznych, ewaluacji uzupełniony o kolejne dodatkowe informacje Tematyka raportu: - ewaluacja - badanie opinii publicznej - test, wywiad, ankieta Raport opracowany został na podstawie informacji o wynikach przetargów z BZP oraz TED. 14

15 Następny raport uzupełniony został o kolejne dodatkowe informacje uzyskane na podstawie informacji o wyniku przetargu zamieszczanej na stronie www ogłaszającego – takich danych nie zawiera ogłoszenie o wyniku przetargu. Zadanie polegało na uzyskaniu nazw pozostałych firm, które złożyły ofertę w danym przetargu, ale go nie wygrały, a także uzyskanie informacji o cenie za usługę zaproponowanej przez pozostałych uczestników przetargu. 15

16 www.pressinfo.pl Raport został uzupełniony o następujące informacje:
Nazwy firm startujących w przetargu Liczba otrzymanych punktów w przetargu Oferta cenowa złożona przez daną firmę Warunkiem uzyskania powyższych danych była informacja o wyniku zamieszczona na stronie www ogłaszającego przetarg. 16

17 Poniżej wygląd dodatkowych danych w raporcie
Poniżej wygląd dodatkowych danych w raporcie. Kolorem zielonym oznaczony został zwycięzca, kolorem czarnym pozostałe firmy, które złożyły ofertę w danym przetargu. 17

18 UWAGA: Raport uzupełniany o powyższe dodatkowe informacje powinien być przygotowywany na bieżąco lub z niedługiego okresu czasu wstecz, ponieważ nie wszyscy ogłaszający prowadzą archiwum ogłaszanych przez siebie przetargów i ich wyników, stąd dotarcie do odległych informacji jest bardzo często niemożliwe, co wpływa na kompletność raportu. Wyjątkiem może być akceptowanie tego faktu przez Klienta i świadomość braków w raporcie. PREZENTOWANE RAPORTY MOGĄ BYĆ RAPORTAMI CYKLICZNYMI PRZEKAZYWANYMI RAZ W MIESIĄCU. 18

19 RAPORT I BAZA OPRACOWANA NA PODSTAWIE WYNIKÓW PRZETARGÓW
Raport z wyników przetargów za II półrocze roku przygotowany na podstawie wyników przetargów ze wszystkich branż z wykluczeniem branży Finanse-Bankowość obejmował wyniki o wartości od 50 tys do 5 mln z wybranych województw Wytyczne do przygotowania raportu były następujące: 1. Wyniku przetargów ze wszystkich branż z wyłączeniem branży Finanse-Bankowość 2. Wykluczenie wyników dotyczących następujących inwestorów (ogłaszających): szpitale, kliniki, przychodnie 3. Zakres terytorialny według województwa zwycięzcy: 4 wybrane województwa 19

20 RAPORT I BAZA OPRACOWANA NA PODSTAWIE WYNIKÓW PRZETARGÓW
Raport z wyników przetargów za II półrocze roku przygotowany na podstawie wyników przetargów ze wszystkich branż z wykluczeniem branży Finanse-Bankowość obejmował wyniki o wartości od 50 tys do 5 mln z wybranych województw. Wytyczne do przygotowania raportu były następujące: 1. Wyniku przetargów ze wszystkich branż z wyłączeniem branży Finanse-Bankowość 2. Wykluczenie wyników dotyczących następujących inwestorów (ogłaszających): szpitale, kliniki, przychodnie 3. Zakres terytorialny według województwa zwycięzcy: 4 wybrane województwa 20

21 3. Wykaz szczegółowy wyników przetargów ze wszystkimi standardowymi informacjami o wyniku.
4. Baza zwycięzców zawierające dane teleadresowe oraz branżę, w której firma wygrała przetarg. (Zakładka TMP jest zakładką roboczą umożliwiającą działanie makra podsumowującego wartości wyników wygranych przez poszczególne firmy) 21

22 Raport został wyposażony w makro podsumowujące wartości wygranych przetargów przez każdą z firm występujących w raporcie. 22

23 MAKRO stwarza ogromne możliwości bardzo szybkiego uzyskania różnorodnych podsumowań w zależności od wybranych danych. Przykład: Raport dotyczy drogownictwa z całej Polski z roku Chcemy uzyskać wartości wygranych przetargów przez zwycięzców z województwa małopolskiego. W arkuszu Wykaz _szczegółowy wybieramy w kolumnie województwo zwycięzcy: małopolskie. Następnie uruchamiamy makro. W wyniku jego działania otrzymujemy w pierwszym arkuszu Podsumowanie_inwestorzy kwotę wydaną w poszczególnych województwach na przetargi wygrane przez firmy z woj. małopolskiego w roku W arkuszu Podsumowanie_zwycięzcy otrzymujemy ranking firm z woj. małopolskiego działających w branży drogowej z podaniem sumy wartości wygranych przez nie przetargów ogłaszanych w całej Polsce. W zależności od wybranych informacji w poszczególnych kolumnach raportu makro wykona nam podsumowanie. 23

24 RAPORT PRZETARGOWY CODZIENNY POŁĄCZONY Z RAPORTEM MIESIĘCZNYM Z WYNIKÓW PRZETARGÓW
Usługa składa się z dwóch części: 1. Raport codzienny przygotowywany jest na podstawie przetargów na dostawę leków przesyłanych do działu raportów w ramach usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów Tematyka: Lek o nazwie Sevorane (Sevofluranum). Przetargi przesyłane są z IMP do działu raportów, gdzie sprawdzana jest dokumentacja przetargowe każdego z nich w celu sprawdzenia, czy w danym przetargu zamawiany jest lek o nazwie Sevorane. Jeśli ten lek występuje w przetargu, to przygotowywany jest raport w pliku doc, gdzie oprócz danych na temat przetargu zamieszczana jest informacja na temat części/pakietu, w którym występuje lek oraz zamawianych ilości. 24

25 Do każdego przetargu, w którym wystąpił lek przygotowywany jest osobny plik z wymaganymi danymi i przesyłany w ciągu dnia do Klienta. 2. Raport miesięczny z wynikami przetargów, w których wystąpił dany lek. Raport, oprócz standardowych informacji, zawiera: dane na temat numeru cześci/pakietu, w którym wystąpił lek zamawianych ilości terminu przetargu. 25

26 RAPORT PRZETARGOWY POŁĄCZONY Z WYNIKAMI PRZETRGÓW
Raport jednorazowy przygotowany został na podstawie przetargów w branży telekomunikacja i informatyka dotyczących usług telekomunikacyjnych ogłoszonych w roku 2010 oraz ich wyników Tematyka: kolokacja, centrum danych, Internet, dzierżawa serwerów, transmisja danych, MPLS, WAN, dzierżawa łączy, VoIP, ISDN, sprzedaż światłowodów, biuro zapasowe, disaster recovery office. Raport nie nie zawierał: przetargów dotyczących sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego, telefonii komórkowej. Przetargi wyselekcjonowane zostały według zadanej tematyki i określone słowem kluczowym w osobnej kolumnie. W kolejnym etapie wyszukane zostały wyniki tych przetargów. Informacje zawarte zostały w jednym arkuszu. 26

27 RAPORT PRZETARGOWY TYGODNIOWY
Raport przygotowywany jest na podstawie przetargów przesłanych Klientowi w ramach usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów. Tematyka: Udzielenie i obsługa kredytu. Przetargi w ramach IMP rozsyłane są według podziału terytorialnego do kilkunastu oddziałów Banku. Raz w tygodniu w poniedziałek przesyłany jest raport zawierający wykaz przetargów przesłanych w ciągu poprzedniego tygodnia. 27

28 Oprócz standardowych informacji o przetargu (tych samych, które podajemy w newsletterze) raport uzupełniany jest o następujące dane: - jakiego dnia i do którego oddziału banku został przesłany dany przetarg; - jaka była kwota kredytu; - czego dotyczył przetarg: udzielenia kredytu, obsługi kredytu, udzielenia i obsługi kredytu Ogłaszający przetargi podzielenie zostali na 3 grupy: Gminy, powiaty, starostwa Szpitale Spółki komunalne i inne Przetargi ogłaszane przez każdą z powyższych grup zamieszczone są w raporcie w osobnych arkuszach. UWAGA: Umowa na raporty przetargowe powinna składać się z usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów IMP1 oraz raportu IMP3 28

29 UWAGI DO DOTYCHCZASOWYCH UMÓW NA RAPORTY:
Zbyt zwięźle opisywana tematyka Brak rozwinięcia haseł, skrótów (jeśli takie są hasłami), na podstawie których ma opierać się raport. Proszę pamiętać, że nie jesteśmy specjalistami we wszystkich branżach i każda informacja opisująca hasło, ukierunkowująca jest pomocna w prawidłowym przygotowaniu raportu tematycznego. Brak adresu , na który ma być wysłany raport Jeśli raport ma dotyczyć zakresu terytorialnego, to opis w umowie powinien zawierać informację, czy ma to być np. województwo inwestora (ogłaszającego przetarg) czy województwo zwycięzcy. 29

30 UWAGI DO DOTYCHCZASOWYCH UMÓW NA RAPORTY
(ciąg dalszy): Dzień wykonania raportu tygodniowego, dwutygodniowego ustalany jest przez Zespół Raportów. Jeśli Klientowi zależy na konkretnym dniu, godzinie to proszę o wcześniejsze ustalenie, czy ten termin jest wolny. Prośby o przykłady raportów proszę kierować em z podaniem nazwy firmy, branży lub tematyki, której raport ma dotyczyć oraz regionu. PROŚBA O ZAWIERANIE WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMAJCI W UMOWIE, A NIE W DOSYŁANYCH ACH. KATEGORYCZNIE NIE PRZEZ TELEFON. 30

31 WZÓR ZAPYTANIA O WYCENĘ RAPORTU LUB BAZY
Nazwa firmy, dla której chcemy uzyskać ofertę Rodzaj raportu/bazy: przetargowy; dotyczący wyników przetargów Tematyka raportu Branże w Pressinfo, w których mieści się tematyka Zakres terytorialny: ze względu na inwestora lub zwycięzcę Częstotliwość przesyłania raportów Inne istotne informacje 31

32 Dziękuję za uwagę Maciej Michalski Menadżer Produktu Monitoringu Informacji Tematycznej Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. Telefon: 32


Pobierz ppt "Monitoring Informacji Tematycznej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google