Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010."— Zapis prezentacji:

1 SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010

2 III STRONY PRODUKTOWE = III GRUPY PRODUKTÓW
STRONY WWW strona korporacyjna, informująca o firmie i produktach, wzbudzająca zaufanie do firmy (referencje, partnerzy), służąca do komunikacji z otoczeniem zzzzaa III STRONY PRODUKTOWE = III GRUPY PRODUKTÓW strona poświęcona marketingowi bezpośredniemu, główny cel sprzedażowy + wersja mobilna (informator miejski), strona bazo-danowa, wyszukiwarka firm i informacji miejskich serwis produktowy, glówny cel sprzedażowy: produkty + powierzchnie reklamowe

3

4

5

6 Narzędzia wspomagające
Kalendarze trójdzielne Kalendarze książkowe Folder firmowy Argumenty sprzedażowe - kontrargumenty Oferty ciekawe wizualnie prezentujące korzyści dla klientów (w kolorystyce produktów) – oferta ogólna szczegółowa + prezentacja Indywidualne akcje ingowe sprzedawców – zgłoszenia + raporty Produktowe akcje ingowe PS – uporządkowanie Intranet – uporządkowanie

7 Kalendarze trójdzielne

8 Pozostałe działania Działania promocyjne w internecie - strategia produktowa - Działania PR – kontynuacja (intranet) Web 2.0 – profil Facebook + działania w sieciach społecznościowych Wymiany linków, wiki, wykop itp.. Kody źródłowe do wyszukiwarek Pozycjonowanie, zmiana opisu stron Reklama Współpraca z jednym z wiodących portali ekonomicznych przy sprzedaży produktów pressinfo

9 Oferty Stosowanie się do określonych wzorców ofert:
oferta na papierze firmowym a nie w treści maila !!! czcionka: VERDANA lub ARIAL (nie Times New Roman) minimalny rozmiar czcionki: 11pkt. nie stosowanie własnych ozdobników ofert i kolorów poza: czarnym, niebieski, czerwonym, pomarańczowym szarym (zgodne z kolorystyką produktów) tło całej oferty: białe stosowanie odstępów pomiędzy liniami (pojedyncze lub 1,5 w zależności od objętości oferty) oferty przygotowywane w pliku doc a następnie zamienione na pdf i w tej formie przesyłane do klienta ZMIANA NAZWY PLIKU – DOSTOSOWANA DO KLIENTA

10 Oferty Oferta ogólna firma (szczegółowy opis) Prezentacja firmy
Oferty produktowe: Ogólna – skrót – przykład Wizytówka internetowa - przykład IMP - przykład Pressinfo – przykład Bazy danych – przykład, przykład Oferta indywidualna – przykład Oferty celowe – firmy ubezpieczeniowe – przykład ZŁA WERSJA – przykład, przykład

11 Świadomy wybór usług Serwis inwestycyjno przetargowy to jedyny serwis w Polsce, w którym istnieje możliwość świadomego wyboru sposobu pozyskiwania i dopasowywania informacji do indywidualnych potrzeb. WYBIERZ OPCJĘ NAJLEPSZĄ DLA KLIENTA !!!

12 PRESSINFO – porównanie
Ogólne statystyki (średnie) przetargi miesięcznie – około przetargi dziennie średnio: 1260 wygrane przetargi miesięcznie – około 24 000 wygrane przetargi dziennie: 1045 AKTUALNYCH W SERWISIE PRESSINFO: AKTUALNYCH W SERWISIE BIZNES POLSKA: 18799 inwestycje miesięcznie: około 5500 inwestycje dziennie: 236 AKTUALNYCH W SERWISIE PRESSINFO: 1757 AKTUALNYCH W SERWISIE BIZNES POLSKA: 133 DOTACJE – TYLKO W PRESSINFO

13 Dlaczego PRESSINFO? Jako jedyni na rynku dostarczamy informacje o przyznanych dotacjach. To dane, które wprost mogą przełożyć się na zdobycie zlecenia, ponieważ informują o podmiotach na rynku dysponujących środkami pieniężnymi. Tylko u nas Inwestycje w podziale na planowane i realizowane. My nie traktujemy bazy inwestycji i wygranych przetargów jako dodatku – ozdobnika, u nas największa baza inwestycji wśród konkurentów - ponad 1600 aktualnych inwestycji u największego konkurenta 136 i największa baza aktualnych informacji o wynikach postępowań – ponad 53 000 u największego konkurenta 19 534 Tylko u nas informacje o wygranych przetargach uzupełnione są o dane kontaktowe do wygrywającego przetarg oraz szczegóły samego przetargu. To doskonałe źródło informacji o podmiotach, które mogą potrzebować pod-zleceniobiorcy, a dane kontaktowe umożliwiają szybkie dotarcie i zdobycie zlecenia. Tylko my świadczymy usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów. Dzięki tej usłudze firmy mogą zaoszczędzić czas związany z wybieranie przydatnych informacji. Nasi specjaliści mogą to przygotować w postaci indywidualnego raportu.


Pobierz ppt "SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google