Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ"— Zapis prezentacji:

1 RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ

2 Rodzaje usług Raporty Bazy Raport łączony z bazą

3 Rodzaje informacji wykorzystywanych w raportach i bazach
Raporty i bazy opracowywane są na podstawie: Ogłoszeń o przetargach, Ogłoszeń o wygranych przetargach; Informacji o inwestycjach planowanych i realizowanych; Informacji o dotacjach.

4 RAPORTY BAZY DOTYCZĄCE PRZETARGÓW DOTYCZĄCE WYNIKÓW PRZETARGÓW
DOTYCZĄCE INWESTYCJI DOTYCZĄCE DOTACJI BAZY BAZA INWESTORÓW (ZLECENIODAWCÓW) BAZA ZWYCIĘZCÓW BAZA FIRM, KTÓRE OTRZYMAŁY DOTACJĘ Na podstawie przetargów i inwestycji Na podstawie wyników przetargów Na podstawie informacji o dotacjach

5 Raporty i bazy Przetargi

6 Raport przetargowy Na podstawie ogłoszeń o przetargach możemy przygotować: Raport przetargowy zawierający następujące standardowe informacje: Numer przetargu w bazie; Data ogłoszenia przetargu; Źródło przetargu; Numer przetargu w BZP lub Tedzie; Numer pozycji w BZP; Nazwa inwestora; Powiat inwestora; Województwo inwestora; Kod, miejscowość i ulica inwestora; Rodzaj przetargu; Termin składania ofert; Godzina składania ofert; Termin realizacji; Kontakt; Wadium; Branża; Przedmiot; Informacje szczegółowe; Kod CPV, Specyfikacja.

7 Raport przetargowy może być uzupełniony o dodatkowe informacje na temat przetargu, np.:
Nazwa zamawianego leku, jego ilość, numer pakietu, w którym występuje; Nazwa zamawianego paliwa, jego ilość, numer pakietu, w którym występuje; Przydzielenie inwestora do określonej grupy według nazewnictwa/podziału dostarczonego przez Klienta (np. administracja publiczna, służba zdrowia, przedsiębiorstwa komunalne); Kryteria oceny ofert…

8 Raporty przetargowe przygotowywane są na podstawie dokumentacji przetargowej, czyli Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załączników do niej. Tak jest w przypadku raportów z branży medycznej, komputerowej. Każdy raport przetargowy dzienny, tygodniowy, niezależnie od jego tematyki, uzupełniany jest o link do dokumentacji przetargowej dla każdego przetargu występującego w danym raporcie.

9 Częstotliwość raportów
Raport codzienny Raport tygodniowy Raport dwutygodniowy Raport miesięczny Raport kwartalny, półroczny…

10 Raport przetargowy na bazie archiwum
Istnieje możliwość przygotowania raportu przetargowego na podstawie wybranego okresu czasu, np. roku, dwóch lat dotyczącego określonej tematyki.

11 Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls
Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls. Mogą ulegać modyfikacji w zależności od potrzeb Klienta. Mogą zostać uzupełnione o wykresy, dodatkowe tabele podsumowujące, część opisową.

12 Przykłady raportów Grundfos – wod-kan, ciepłownictwo i gaz, codzienny;
Targetix – komputery, informatyka, codzienny; PWC – głównie ekonomia, projektowanie, nieruchomości, codzienny; Polski Koncern Naftowy Orlen – surowce, paliwa, oleje, codzienny; Egis – medyczna, codzienny; AstraZeneca – medyczna, codzienny; Baxter – medyczna, codzienny; Bank Ochrony Środowiska – finanse – bankowość, codzienny.

13 Baza inwestorów Baza inwestorów przygotowywana jest na podstawie
danych dotyczących nazwy ogłaszającego przetarg oraz jego danych teleadresowych. Istnieje wiele możliwości wybrania grupy inwestorów: Województwo inwestora Województwo realizacji Rodzaj inwestora (np. gminy, szpitale) Tematyka ogłaszanych przetargów Branża Wadium

14 Raporty i bazy Wyniki przetargów

15 Raport na podstawie informacji o wynikach przetargów
Raport przygotowywany jest na podstawie wyników przetargów wprowadzonych do serwisu Pressinfo. Ogłoszenia o wynikach pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz TED-u (TED (Tenders Electronic Daily) jest internetową wersją „Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej” poświęconą europejskim zamówieniom publicznym).

16 Standardowy raport zawiera następujące informacje: Numer wyniku przetargu w serwisie Pressinfo; Data publikacji wyniku; Źródło wyniku; Numer wyniku w BZP lub Tedzie; Numer pozycji w BZP lub Tedzie; Nazwa organizatora; Miejscowość organizatora; Kod, miejscowość i ulica organizatora; Powiat organizatora; Województwo organizatora;Telefon organizatora; Fax organizatora; organizatora; Strona www organizatora; Wartość wygranego przetargu; Branża; Nazwa zwycięzcy; Miejscowość zwycięzcy; Kod, miejscowość i ulica zwycięzcy; Powiat zwycięzcy; województwo zwycięzcy; Telefon zwycięzcy; Fax zwycięzcy; zwycięzcy; Strona www zwycięzcy; Przedmiot przetargu; Informacje szczegółowe; Kod CPV; Numer przetargu, którego dotyczy wynik.

17 Raport dotyczący wyników przetargów może być uzupełniany o dodatkowe informacje:
Rodzaj organizatora; Przedział wartości wygranego przetargu; Miejscowość realizacji usługi lub dostawy; Ilość ofert złożonych w danym przetargu; Najniższa cena, najwyższa cena.

18 Częstotliwość Raport tygodniowy Raport dwutygodniowy Raport miesięczny
Raport kwartalny, półroczny…

19 Raport dotyczący iwp na bazie archiwum
Istnieje możliwość przygotowywania raportu z informacji archiwalnych za wybrany okres dotyczący ustalonej tematyki.

20 Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls
Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls. Mogą ulegać modyfikacji w zależności od potrzeb Klienta. Mogą zostać uzupełnione o wykresy, dodatkowe tabele podsumowujące, część opisową.

21 Baza zwycięzców Baza zwycięzców przygotowywana jest na podstawie informacji o wygranych przetargach. Bazę można wykorzystać do dalszych działań marketingowych, np. ingu, direct mailingu, badań CATI, itd., czyli usług oferowanych w ramach produktu INFO.

22 Dwojakie podejście do raportów i baz przygotowywanych na podstawie iwp
Klient Zainteresowany jest analizą konkurencji Poszukuje odbiorców swoich usług i towarów Raport będzie dotyczył tych samych branż, tej samej tematyki, w której działa Klient Raport będzie dotyczył branż, tematyki, w której może oczekiwać rynku zbytu dla swoich usług i towarów.

23 Województwo inwestora czy województwo zwycięzcy?
Bardzo ważnym pytaniem, jakie należy skierować do Klienta w przypadku rozmowy o raporcie jest to, czy interesują go wyniki przetargów ze względu na województwo ich ogłoszenia czy ze względu na województwo, z którego pochodzi zwycięzca. Klient może chcieć przeanalizować konkurencję tylko ze swojego rejonu lub wszystkie firmy, które wygrały przetargi ogłaszane w danym województwie.

24 Przykłady raportów iwp
Orlen Asfalt – drogownictwo, raport miesięczny; Takbud – budowlana - obiekty, raport miesięczny; Cemex – drogownictwo, budowlana – obiekty, raport tygodniowy; Abbott – medyczna, raport miesięczny; Aco Elementy – budowlana – obiekty, drogownictwo, materiały budowlane, wod-kan, projektowanie, raport tygodniowy.

25 Baza zwycięzców Baza zwycięzców przygotowywana jest na podstawie informacji o wynikach przetargów. Zawiera wykaz nazw firm oraz ich danych teleadresowych. Istnieje możliwość jej uzupełnienia o zsumowaną wartość wygranych przetargów w wybranym okresie czasu.

26 Raporty i bazy Inwestycje i Dotacje

27 Raporty dotyczące inwestycji i dotacji
Raporty dotyczące inwestycji i dotacji przygotowywane są na podstawie informacji o inwestycjach planowanych i realizowanych oraz informacji o dotacjach zgromadzonych w serwisie Pressinfo.

28 Raporty zawierają następujące dane (o ile były możliwe do ustalenia na podstawie treści informacji): Numer informacji w bazie TAI; Źródło, Data informacji w źródle; Nazwa inwestora; Miejscowość inwestora; Adres inwestora; Przedstawiciele inwestora; Miejscowość realizacji; Adres realizacji; Termin rozpoczęcia prac; Termin zakończenia prac; Planowany czas trwania inwestycji; Województwo realizacji; Województwo inwestora; Branże; Typy obiektów; Typ inwestycji; Przedmiot inwestycji; Informacje szczegółowe; Inwestor osoba; Inwestor telefon, Inwestor ; Inwestor www; Wartość.

29 Dlaczego cena nie powinna być niska?
Utrzymanie archiwum, bieżącej bazy informacji; Dbanie o aktualność danych teleadresowych; Przygotowanie raportu w tabeli – uporządkowanie, ujednolicenie danych – ulic, numerów telefonów, faksów. W przypadku bazy ujednolicenie nazw firm, adresów, telefonów w celu wykonania deduplikacji; Weryfikacja rekordów zgodnie z podaną tematyką; Klienci otrzymują cenne informacje w bardzo przystępnej formie pozwalające np. na analizę rynku, wykorzystanie ich przez działy handlowe.

30 Promujemy raporty i bazy z następujących branż:
Budowlana – obiekty; Budowlana – usługi budowlane i wykończeniowe; Drogownictwo; Komputery, informatyka; Medyczna; Projektowanie; Wodno-kanalizacyjna.


Pobierz ppt "RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ"

Podobne prezentacje


Reklamy Google