Vortal - www.9477.pl Co można sprzedać..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Podział administracyjny Polski (18). Gmina powiat i województwo to jednostki podziału administracyjnego Polski. W gminach i powiatach władzę sprawuje.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Rozliczanie kosztów działalności pomocniczej
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
Mgr Agnieszka Wnuk KRĘGOSŁUP Mgr Agnieszka Wnuk
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Zmienne losowe Zmienne losowe oznacza się dużymi literami alfabetu łacińskiego, na przykład X, Y, Z. Natomiast wartości jakie one przyjmują odpowiednio.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
E-sądy po polsku IV EDYCJA Badanie i ranking stron internetowych sądów okręgowych i apelacyjnych oraz Sądu Najwyższego i Trybunału Konstytucyjnego 3 kwietnia.
Równowaga rynkowa w doskonałej konkurencji w krótkim okresie czasu Równowaga rynkowa to jest stan, kiedy przy danej cenie podaż jest równa popytowi. p.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
1 Organizacje a kontrakt psychologiczny We współczesnym świecie człowiek otoczony jest szeregiem kontraktowych zobowiązań. To pewien rodzaj powiązań, zależności,
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Program Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii Międzynarodowa Sieć Kooperacji Technologicznej INTEC Koordynator Arbeitsgemeinschaft industrieller.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Jak zaliczyć wykład: Dobrzy żołnierze, dobrzy aktorzy – kształtowanie swojego wizerunku w pracy? dr Aleksandra Spik.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Struktura kanałów marketingowych
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Sprzedaż produktu lub usługi
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
OUTSOURCING CONTACT CENTER
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
REKLAMA PAKIETOWA 24 H DOSTĘP TWOJEJ OFERTY
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
NASZE ATUTY.
Sprzedaż pakietów INFO
Wytrzymałość materiałów
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Sytuacja na podlaskim rynku pracy w 2018 roku
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Zapis prezentacji:

Vortal - www.9477.pl Co można sprzedać.

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa - miejsce banerowe 11. Sz. Prawa:- miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 100px 780px 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) Baner Nagłówkowy - właściwości 3. Menu 2 (poziome) Cechy fizyczne: Szerokość 780 px Wysokość (max) 100 px Wielkość pliku do 30 Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta, należy poinformować o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 100px 780px 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) Baner Nagłówkowy - właściwości 3. Menu 2 (poziome) Baner ten jest wyświetlany na wszystkich podstronach serwisu. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np. 100000 odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni - w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświeta się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Baner w szpaltach bocznych prawa lub lewa - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Cechy fizyczne: Szerokość 135px Wysokość od 80px do 450px Wielkość pliku do 30Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta należy poinformować o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 135px Od 80px do 450px 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Baner w szpaltach bocznych prawa lub lewa - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. (baner może być dziedziczony np. wszystkie strony informatora miejskiego Poznań – należy wówczas przenegocjować cenę) Baner jest sprzedawany na odsłony. Np. 20000 odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświetla się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 135px 10. Sz. lewa: miejsce banerowe Od 80px do 450px 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner w szpalcie środkowej - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Cechy fizyczne: Szerokość 400px Wysokość 80px Wielkość pliku do 30Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta należy poinformować klienta o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera) 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 400px 80px 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner w szpalcie środkowej - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. Baner może być dziedziczony np. wszystkie strony Informatora Miejskiego Poznań – należy wówczas przenegocjować cenę. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np. 20000 odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświetla się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 400px 80px 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner Pop-Up - właściwości Cechy fizyczne: Szerokość: 250px lub 400px lub max do 80% powierzchni ekranu Wysokość: 250px lub 400px lub max do 80% powierzchni ekranu Wielkość pliku do 150Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 250px : 250px lub 400px : 400px 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner Pop-Up - właściwości Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. Baner może być dziedziczony np. wszystkie strony Informatora Miejskiego Poznań (baner „LECH”) – należy wówczas przenegocjować cenę. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np. 20000 odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni Przykładowe ceny w cenniku usług – zakładka Produktowa Info. Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner Pop-Up - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe Największa dowolność jeśli chodzi o wielkość i formę 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up

Banery reklamowe mogą być wyświetlane na każdej stronie serwisu. Wyróżnić możemy takie miejsca jak: 1. Strona główna (oczywiste) 2. Strony „Informatora Miejskiego” dość dobrze można określić grupę odbiorców reklamy jeśli chodzi o lokalizacje 3. Strony z artykułami przykładowo: artykuły dotyczące rynkowych nowości z branży telekomunikacyjnej Można zaproponować baner firmie, która jest dystrybutorem lub przedstawicielem akcesoriów tego typu. Warto więc przeglądać na bieżąco tematykę artykułów. Można również łączyć opcje baner i artykuł sponsorowany. 4. Newsletter

JAK TO DZIAŁA? Przykład: strona z wynikami wyszukiwania wysokie pozycjonowanie vortalu  Ktoś szuka informacji, produktu, firmy, czegoś innego „xxxxxxx” Jak często tak się może stać, że ktoś kliknie w baner? Jeśli jest to 5% przykładowo: na 100 wejść na stronę 5 osób kliknie na baner. Śmiało można powiedzieć ze kampania się udała. Jest to bardzo dobry wynik (praktycznie maksymalny wynik jaki można osiągnąć) Istnieje duże prawdopodobieństwo ze co 20 osoba to zrobi Ktoś trafia na strony serwisu Trafia na stronę klienta, który dzięki statystykom może odczytać przekierowania na własne strony  Klik w baner

Reklama w newsletterze (banery, artykuły sponsorowane) Newsletter – 9477 Newsletter jest rozsyłany raz w miesiącu do 3000 zarejestrowanych użytkowników. Newsletter składa się następujących części: 1. Artykuł przewodni dotyczący usług TAI 2. Tekst przewodni danej kampanii newsletterowej może być tekstem sponsorowanym dotyczącym firmy czy usług Klienta 3. Aktualny przegląd prasy związany z rynkiem telekomunikacyjnym i internetowym 4. Oferty współpracy zagranicznej dla firm poszukujących kontaktów handlowych na rynku europejskim 5. Prezentacja działalności naszych klientów wraz z odnośnikiem do wizytówki 6. Baner reklamowy Klienta, który może być łączony z artykułem sponsorowanym

Reklama w newsletterze (banery, artykuły) Co możemy zaproponować: Artykuły „sponsorowane” Inne graficzne odnośniki Zamieszczenie tekstów reklamowych zarówno w newsletterze jak i na stronach serwisu Baner reklamowy specyfikacja: wymiary 627 x 87, plik graficzny jpg, gif, png do 15kb 3. Logo lub inne firmowe elementy graficzne

Artykuły „sponsorowane” Artykuł sponsorowany to to tekst na dowolny temat, związany z produktami lub usługami oferowanymi przez Klienta. Daje możliwość zaprezentowania spektrum działalności firmy lub zapoznania odbiorców z własną ofertą produktową. Klient może go nam dostarczyć w gotowej formie, możemy go również przygotować po uzgodnieniu formy i treści z reklamodawcą. Można go umieścić zarówno w newsletterze jak i na stronach serwisu www.9477.pl. Oglądalność artykułu wzmacniana jest dzięki umieszczanym w treści linkom prowadzącym bezpośrednio do stron Klienta. Treści artykułu mogą być oczywiście wyposażone w grafikę lub połączone z kampanią banerową w serwisie. Stanowi doskonałe narzędzie budujące markę i wizerunek firmy.

Inne graficzne odnośniki w serwisie Możliwość zamieszczenia dodatkowych odnośników w menu górnym lub bocznym serwisu: Dodatkowa/e ikony w nagłówku serwisu możliwe powiązania: ze stroną klienta z artykułem sponsorowanym lub inną formą prezentacji Dodatkowa/e opcje w rozwijanym menu bocznym

Porównanie cen emisji banerowych TAI www.9477.pl, Bankier.pl, Money.pl Cena za 1000 odsłon Money.pl Cena za 1000 odsłon TAI www.9477.pl Baner animowany lub statyczny 468x60 px do 15 kb 120 zł Baner animowany lub statyczny 468x60 px do 15 kb 150 zł Baner reklamowy strona główna, pierwsza odsłona ekranu 400x80 px do 15 kb 100 zł Billboard Baner 750x100 px do 20 kb Billboard Baner górna centralna część serwisu 750x100 px do 20 kb Baner reklamowy główna strona serwisu 400x80 px do 15 kb 60 zł Baner typu POP UP 750x750 px do 30 kb 240 zł 299 zł Baner typu POP UP główna strona serwisu 400x400 px do 30 kb 160 zł Baner typu POP UP 250x250 px do 25 kb 210 zł 267 zł Baner typu POP UP strona główna 250x250 px do 30 kb 140 zł

Kontakt z naszymi oddziałami Oddział Mazowiecki - Centrala ul. Łukowska 46 04-133 Warszawa infolinia gospodarcza (0-22) 94-77 tel: (0-22) 612-08-86 fax:(0-22) 612-25-45 e-mail: taiwa@tai.com.pl Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a 50-237  Wrocław infolinia gospodarcza (0-71) 94-77 tel./fax: (0-71) 321-80-30 e-mail: taiwr@tai.com.pl Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a 20-052 Lublin infolinia gospodarcza (0-81) 94-77 tel./fax: (0-81) 741-28-75 e-mail: tailb@tai.com.pl Oddział Łódzki ul. Wschodnia 54 90-263 Łódź infolinia gospodarcza (0-42) 94-77 tel./fax: (0-42) 639-75-25 e-mail: taild@tai.com.pl Oddział Małopolski ul. Ks. Gurgacza 5 31-538 Kraków infolinia gospodarcza (0-12) 94-77 tel./fax: (0-12) 422-88-91 e-mail: taikr@tai.com.pl Oddział Podlaski ul. Ciepła 12 lok. 2 15-472 Białystok infolinia gospodarcza (0-85) 94-77 tel./fax: (0-85) 664-21-50 e-mail: taibs@tai.com.pl Oddział Pomorski ul. Kętrzyńskiego 24 80-376 Gdańsk infolinia gospodarcza (0-58) 94-77 tel./fax: (0-58) 558-22-44 e-mail: taigd@tai.com.pl Oddział Śląski ul. Sikorskiego 14 40-282 Katowice infolinia gospodarcza (0-32) 94-77 tel./fax: (0-32) 256 38 05 e-mail: taikt@tai.com.pl Oddział Świętokrzyski ul. Domaniówka 1E 25-413 Kielce infolinia gospodarcza (0-61) 94-77 tel./fax: (0-41) 330-37-64 e-mail: taikl@tai.com.pl Oddział Wielkopolski ul.Wolnica 7/8 61-764 Poznań infolinia gospodarcza (0-61) 94-77 tel./fax: (0-61) 853-12-21 e-mail: taipn@tai.com.pl Oddział Zachodniopomorski Al. Wojska Polskiego 217c 71-256 Szczecin infolinia gospodarcza (0-91) 94-77 tel: (0-91) 487-80-06 e-mail: taisz@tai.com.pl Kontakt z pozycji serwisu www.9477.pl e-mail: info@9477.pl