Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OUTSOURCING CONTACT CENTER

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OUTSOURCING CONTACT CENTER"— Zapis prezentacji:

1 OUTSOURCING CONTACT CENTER
Grupa Marketingowa TAI

2 Call center GM TAI Właściwe kreowanie wizerunku i działania rynkowe większości firm zależą od sprawnej komunikacji z klientem.

3 Centrala telefoniczna
Moduł IVR - powitanie „Mam problem więc dzwonię …” „Witamy w … . W czym możemy Ci pomóc ?” Centrala telefoniczna Call Center Klienci INFOLINIA Klienci

4 Moduł IVR - rozpoznanie
Zebranie informacji o rozmowie i kliencie Znalezienie informacji w bazie wiedzy System CC System bazodanowy Centrala telefoniczna Konsultanci

5 ACD – wybór i kolejkowanie połączeń
Automatyczne połączenie do wolnych agentów Równomierny podział połączeń i czas oczekiwania klienta na połączenie System ACD Status systemu Centrala telefoniczna 6, 7 Konsultanci

6 Proces obsługi połączenia
Powitanie w module zapowiedzi IVR Wybór odpowiedniego konsultanta Prezentacja informacji o dzwoniącej osobie Konsultant może wykorzystać skrypty rozmów i bazę wiedzy do kompetentnej obsługi Dokładne raportowanie kontaktów Rejestrowanie rozmów

7 Zalety systemu CC GM TAI
Możliwość uruchomienia różnych struktur IVR w zależności od pory dnia, daty, godziny, numeru Automatyczne rozpoznanie dzwoniącego na podstawie numeru Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami bazodanowymi Możliwość dynamicznego generowania zapowiedzi

8 Dla Twojej firmy infolinia to:
przejęcie przez konsultanta wstępnej fazy kontaktu - bez angażowania konkretnych osób w firmie udzielanie i zbieranie informacji - wiesz kto i czym jest zainteresowany diagnozowanie problemów klientów

9 Dla Twojej firmy infolinia to:
precyzyjny dostęp do wszystkich rejestrowanych zdarzeń i precyzyjna dywersyfikacja informacji - raportowanie wszystkich zapytań czy zastrzeżeń klientów oraz wszelkich podjętych z nimi kontaktów zwrotnych do odpowiednich działów firmy

10 Dla Twojej firmy infolinia to:
analiza natężenia ruchu na infolinii – wraz z możliwością modyfikacji liczby stanowisk czy godzin pracy konsultantów możliwość rejestracji wszystkich połączeń i wiadomości oraz ich transferu pod wskazane numery

11 Oferujemy następujące sekwencje numeryczne:
numery telefonów stacjonarnych o łatwym do zapamiętania układzie cyfr np skrócone numery pięciocyfrowe typ linie bezpłatne 0-800 linie ulgowe 0-801 linie firmowe 0-804 linie specjalne 0-300, 0-400

12 Call center TAI Sp. z o.o. to:
Kompleksowa kontrola nad procesami obsługi klienta Wzrost satysfakcji klienta Obniżenie kosztów obsługi klienta Kreowanie i wzmacnianie jednolitego wizerunku firmy Nowe obszary usług

13 Dotychczas zaufali nam m.in.:
Unizeto Technologies - infolinia informacyjna Novell Polska - infolinia zgłoszeniowa typu help desk Asseco Polska – infolinia zgłoszeniowa Ecolines Polska - infolinia informacyjno-zgłoszeniowa PFRON - infolinia informacyjna Suzuki Motor Poland - infolinia informacyjna

14 Doradca ds. Kluczowych Klientów
Kontakt handlowy: Andrzej Kuczer Doradca ds. Kluczowych Klientów tel: wew. 125 gsm: .: Oddział Mazowiecki ul. Łukowska 46 Warszawa

15 Kontakt do naszych oddziałów:
Oddział Mazowiecki – Centrala ul. Łukowska 46 Warszawa tel: (0-22) Oddział Wielkopolski Centrum Usług Call Center ul. Nowowiejskiego 25/12 Poznań tel. (0-61) , Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław tel./fax (0-71) Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a Lublin tel./fax (0-81) Oddział Łódzki ul. Wschodnia 54 Łódź tel./fax (0-42) Oddział Małopolski ul. Bobrowskiego 11 Kraków tel./fax (0-12) Oddział Śląski ul. Sikorskiego 14 Katowice tel./fax (0-32)


Pobierz ppt "OUTSOURCING CONTACT CENTER"

Podobne prezentacje


Reklamy Google