wyniki badania społecznego Wyszków 2014

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Advertisements

Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Opiekun osób starszych
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Prezentacja Analizy SWOT Gminy Nysa. Analiza strategiczna Gminy Nysa obejmuje rozpoznanie sił i słabości, czyli mocnych i słabych stron (analiza wewnętrzna)
Janusz Witkowski GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY Gdynia, marca 2016 roku Rola statystyki publicznej w społeczeństwie 1 Ogólnopolska konferencja naukowa.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY BRUSY ZA 2014 ROK.
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
*) WOLNE ŚRODKI jako nadwyżka środków pieniężnych budżetu na koniec 2008 roku, wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Budżet – wykonanie.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
„Nie wystarczy mieć cel – trzeba jeszcze wiedzieć, jak ten cel osiągnąć” Profesor Jerzy Regulski.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Zasady realizacji przedsięwzięć OC przez instytucje państwowe, przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne oraz organizacje społeczne działające na.
Urząd Gminy Pruszcz ul. Główna 33, Pruszcz tel fax
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY Projekt dofinansowany ze środków MRPiPS w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI MIASTA ŻARY NA LATA
PLANOWANE INWESTYCJE W EDUKACJI FINANSOWANE Z FUNDUSZY UNIJNYCH Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich Milicz, r.
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Głubczyce do roku 2020
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Współpraca organizacji strzeleckich w Polsce
Dokumenty opracowane w ramach projektu przez Gminę Malanów
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Moje szczęście.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Biuro Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Olsztyna
„Ludzi można spostrzec zamykając oczy” Jan Paweł II
Przedszkole Promujące Zdrowie
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
PROJEKT BUDŻETU GMINY FRAMPOL NA ROK 2019.
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI GRODZISKA MAZOWIECKIEGO NA LATA (AKTUALIZACJA) Obszary wiejskie gminy Grodzisk Maz.
Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska?
Rządowy Program na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Małopolski Festiwal Innowacji
Zapis prezentacji:

wyniki badania społecznego Wyszków 2014 Badania warunków życia i jakości usług publicznych wyniki badania społecznego Wyszków 2014 opracowanie: dr Cezary Trutkowski

Ocena warunków życia i jakości usług publicznych Zawartość prezentacji 1 Informacje o badaniu 2 Postawy mieszkańców 3 Ocena warunków życia i jakości usług publicznych

1 Kontekst badań Informacje o badaniu Badanie miało za zadanie dostarczyć władzom samorządowym oraz innym zainteresowanym wiedzy niezbędnej w procesie planowania zrównoważonego rozwoju lokalnego. Kontekst badań Badanie koncentruje się na: Czynnikach wpływających na jakość życia mieszkańców Usługach realizowanych przez instytucje samorządowe

1 Cele badania Badanie warunków życia i jakości usług publicznych Informacje o badaniu Badanie warunków życia i jakości usług publicznych Określenie problemów i potrzeb społecznych Poznanie postulatów mieszkańców dotyczących działań władz gminy Poznanie oczekiwań mieszkańców w odniesieniu do kierunku rozwoju gminy Identyfikacja najważniejszych problemów gminy, według mieszkańców Cele badania

1 Wielkość próby i jej realizacja Informacje o badaniu Próba w badaniu jest reprezentatywną próbą gospodarstw. W WYSZKOWIE ogółem jest 10720 „domostw” (unikalnych adresów mieszkalnych) Do badania wylosowano 371 gospodarstw domowych (+ 111 gospodarstw w próbie rezerwowej). zakładana wielkości przedziału ufności = 5% (tzw. błąd pomiaru) zakładany poziom ufności = 95% Ankiety zrealizowano w 293 gospodarstwach (wykorzystując adresy z próby rezerwowej) – oznacza to realizację zakładanej wielkości próby na poziomie 78,9% Terenowa realizacja badania była prowadzona (koordynowana i nadzorowana) przez FRDL Centrum Mazowsze Wielkość próby i jej realizacja

1 Informacje o badaniu Próba była warstwowana do wyodrębnionych obszarów. Badanie jest reprezentatywne na poziomie całej gminy, ale nie na poziomie poszczególnych obszarów (sołectw). Analizując dane zawarte w raporcie, porównując je i wyciągając z nich wnioski należy mieć na uwadze: odsetek odpowiedzi „nie wiem” fakt, że jednostką analizy było gospodarstwo domowe (mimo, że dla płynności narracji w raporcie stosowane jest zamiennie z „mieszkańcy”, „badani” itp.) (używany czasami w raporcie symbol „n=„ oznacza liczbę odpowiedzi na dane pytanie, do której należy odnieść podany odsetek) Uwagi metodologiczne

Skład gospodarstw domowych Charakterystyka respondentów

Skład gospodarstw domowych Charakterystyka respondentów 70,3 %

Źródła utrzymania gospodarstw (możliwych wiele wskazań) Charakterystyka respondentów

Główne źródła utrzymania i sytuacja materialna mieszkańców

Sytuacja mieszkaniowa badanych Charakterystyka respondentów

Sytuacja mieszkaniowa badanych Charakterystyka respondentów

Charakterystyka respondentów Sytuacja stałych domowników Charakterystyka respondentów

2 Postawy mieszkańców

Zadowolenie z miejsca zamieszkania

Zadowolenie z miejsca zamieszkania

Gmina WYSZKÓW, jako miejsce do życia

Sposób postrzegania miasta

Postrzeganie zamożności gminy a jej ocena

Ocena gminy a sytuacja życiowa domowników

Sytuacja życiowa a ocena gminy

Zainteresowanie sprawami gminy Czy w ciągu ostatnich trzech miesięcy komuś z domowników zdarzyło się:

Źródła informacji

Zainteresowanie sprawami gminy a aktywność

Zainteresowanie sprawami gminy a aktywność

Zainteresowanie sprawami gminy, a jej ocena

Zaangażowanie w życie gminy

Zaangażowanie w życie gminy a zainteresowanie jej sprawami

Zaangażowanie w życie gminy a poczucie bezpieczeństwa

Zaangażowanie w życie gminy a sytuacja materialna

Zaangażowanie w życie gminy a jej ocena

Aktywność społeczna

Aktywność społeczna

Aktywność społeczna

Działalność społeczna a ocena gminy

Poczucie wpływu

Poczucie wpływu a zadowolenie z zamieszkania w gminie

KTO ma poczucie wpływu na sprawy lokalne?

Poczucie wpływu a ocena życia w gminie

Zaufanie i postrzeganie relacji społecznych

Poziom społecznego zaufania a ocena gminy

Poczucie bezpieczeństwa

Poczucie bezpieczeństwa a ocena gminy

Poczucie bezpieczeństwa a ocena gminy

Poczucie bezpieczeństwa a ocena gminy Jak, ogólnie rzecz biorąc, oceniacie Państwo bezpieczeństwo w miejscach publicznych w naszej gminie? Czy jest tam na ogół:

Poczucie bezpieczeństwa a zaufanie

Oceny warunków życia i jakości usług publicznych 3 Oceny warunków życia i jakości usług publicznych

Ocena władz gminy – działalność informacyjna

Ocena władz Miasta i Gminy – działalność informacyjna

Działalność informacyjna władz a poczucie wpływu

Działalność informacyjna władz a ocena gminy

Działalność informacyjna władz a ocena gminy

Ocena władz gminy – postawy względem inicjatyw mieszkańców

Ocena władz gminy – postawy względem inicjatyw mieszkańców

Ocena władz gminy – postawy względem inicjatyw mieszkańców

Ocena pracy Urzędu Miasta Jak, ogólnie rzecz biorąc, oceniacie Państwo NASTAWIENIE urzędników miejskich DO MIESZKAŃCÓW załatwiających sprawy w Urzędzie Miasta?

Uwarunkowania oceny pracy Urzędu

Uwarunkowania oceny pracy Urzędu

Uwarunkowania oceny pracy Urzędu

Ocena działań BURMISTRZA Skala ocen szkolnych 1-6 % wskazań poszczególnych ocen Średnia: 3,62 Mediana*: 4 *Mediana - miara tendencji centralnej, dla której połowa obserwacji (50%) leży powyżej, a druga połowa poniżej jej wartości

Ocena działalności BURMISTRZA a sytuacja materialna Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności BURMISTRZA a zainteresowanie sprawami gminy Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności BURMISTRZA a ocena polityki informacyjnej Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności BURMISTRZA a poczucie wpływu na sprawy lokalne Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności BURMISTRZA a ocena pracy Urzędu Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działań RADY MIASTA Skala ocen szkolnych 1-6 % wskazań poszczególnych ocen Średnia: 3,28 Mediana*: 3 *Mediana - miara tendencji centralnej, dla której połowa obserwacji (50%) leży powyżej, a druga połowa poniżej jej wartości

Ocena działań RADY MIASTA a sytuacja materialna Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności RADY MIASTA a zainteresowanie sprawami gminy Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności RADY MIASTA a ocena polityki informacyjnej Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności RADY MIASTA a poczucie wpływu na sprawy lokalne Skala ocen szkolnych 1-6

Ocena działalności RADY MIASTA a ocena pracy Urzędu Skala ocen szkolnych 1-6

Środowisko i otoczenie

Środowisko i otoczenie

Środowisko i otoczenie 1. Jakość WODY PITNEJ 2. Czystość POWIETRZA 3. Czystość ŚRODOWISKA NATURALNEGO 4. Obecność PRZYRODY w otoczeniu człowieka 5. Dbałość instytucji publicznych o stan ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO 6. Estetykę BUDYNKÓW PUBLICZNYCH 7. Czystość MIEJSC PUBLICZNYCH 8. Odbiór śmieci z gospodarstw domowych 9. Możliwość SEGREGACJI ŚMIECI

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach

Infrastruktura drogowa, transport i bezpieczeństwo na drogach 1. Dostępność publicznego TRANSPORTU ZBIOROWEGO na terenie gminy 2. Jakość publicznego TRANSPORTU ZBIOROWEGO na terenie gminy 3. Jakość / stan nawierzchni DRÓG / ULIC 4. Przepustowość głównych tras komunikacyjnych w gminie w godzinach szczytu 5. Dostępność TRAS ROWEROWYCH 6. Bezpieczeństwo na drogach 7. Utrzymanie dróg publicznych W ZIMIE

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze UWAGA! Wyniki dla tych respondentów, którzy udzielili odpowiedzi na pytanie

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze UWAGA! Wyniki dla tych respondentów, POSIADAJĄCYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM / SZKOLNYM

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Oświata i inne działania edukacyjno-wychowawcze

Edukacja 1. Jakość nauczania w SZKOŁACH PODSTAWOWYCH 2. Jakość nauczania w SZKOŁACH GIMNAZJALNYCH 3. Jakość WYPOSAŻENIA szkół 4. Dostępność PRZEDSZKOLI 5. Dostępność PLACÓW ZABAW DLA DZIECI 6. Dostępność ŚWIETLIC SZKOLNYCH dla dzieci i młodzieży 7. Dostępność ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH dla dzieci i młodzieży 8. Dostępność RÓŻNYCH FORM ciekawego spędzania czasu wolnego dla dzieci i młodzieży

Rozwój przedsiębiorczości

Rozwój przedsiębiorczości

Rozwój przedsiębiorczości

Sytuacja materialna rodziny a ocena gminy

Sytuacja materialna rodziny a zaufanie społeczne

Sytuacja materialna rodziny a zaufanie społeczne

Aktywność / wykluczenie społeczne

Aktywność / wykluczenie społeczne

Pomoc społeczna i zdrowie

Pomoc społeczna i zdrowie

Pomoc społeczna i zdrowie

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Uwarunkowania oceny sfery polityki społecznej

Polityka społeczna 1. działalność INSTYTUCJI OPIEKI SPOŁECZNEJ 2. przystosowanie budynków publicznych do POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 3. możliwość skorzystania przez potrzebujących z USŁUG OPIEKUŃCZYCH finansowanych przez GMINĘ 4. POMOC udzielaną PRZEZ INSTYTUCJE GMINY osobom znajdującym się w gorszym położeniu 5. POMOC udzielaną PRZEZ ORGANIZACJE SPOŁECZNE osobom znajdującym się w gorszym położeniu 6. Zainteresowanie instytucji gminnych problemami SENIORÓW 7. dostęp do LEKARZY SPECJALISTÓW 8. Funkcjonowanie APTEK

Kultura, sport i rekreacja

Kultura, sport i rekreacja

Kultura, sport i rekreacja

Czynniki kształtujące kapitał społeczny

Czynniki kształtujące kapitał społeczny

Kultura, sport i rekreacja

Sfera kultury, sportu i rekreacji 1. Działalność DOMÓW KULTURY 2. działalność BIBLIOTEK 3. możliwość udziału w imprezach sportowych JAKO WIDZ 4. możliwość CZYNNEGO UPRAWIANIA sportu 5. możliwość uczestniczenia JAKO WIDZ/SŁUCHACZ w życiu KULTURALNYM 6. możliwości PODJEMOWANIA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH 7. możliwości czynnego UCZESTNICZENIA w różnych działaniach społecznych 8. DOSTĘPNOŚĆ MIEJSC, w których dorośli mogą spędzać czas wolny poza domem 9. dostęp do miejsc rekreacji (wypoczynku na łonie natury) w najbliższej okolicy Pana(i) zamieszkania 10. jakość DRÓG DLA PIESZYCH w Pana(i) najbliższej okolicy

Najbardziej palące problemy (+) (-) Najbardziej palące problemy

Preferencje budżetowe mieszkańców

Budowa hali sportowej? Czy Państwa zdaniem samorząd Wyszkowa powinien zainwestować w budowę nowej hali sportowej, nawet gdyby odbyło się to kosztem innych inwestycji? % wskazań 23,2% 49,5% 27,3% 18,2% : 81,8% 30,0% : 70,0% 36,4% : 63,6%

Budowa hali sportowej? Jak oceniacie Państwo w NASZEJ GMINIE możliwość uczestniczenia w imprezach sportowych jako widz? vs Czy Państwa zdaniem samorząd Wyszkowa powinien zainwestować w budowę nowej hali sportowej, nawet gdyby odbyło się to kosztem innych inwestycji?

Budowa hali sportowej? Jak oceniacie Państwo w NASZEJ GMINIE możliwość czynnego uprawiania sportu? vs Czy Państwa zdaniem samorząd Wyszkowa powinien zainwestować w budowę nowej hali sportowej, nawet gdyby odbyło się to kosztem innych inwestycji?

Budowa hali sportowej? Jaką ocenę wystawiliby Państwo BURMISTRZOWI za jego działalność w czasie tej kadencji? vs Czy Państwa zdaniem samorząd Wyszkowa powinien zainwestować w budowę nowej hali sportowej, nawet gdyby odbyło się to kosztem innych inwestycji? Akceptacja dla budowy hali sportowej rośnie wśród zwolenników Burmistrza Ocena:

Budowa kompleksu sportowego na obrzeżach miasta? Jakie jest Państwa zdanie, na temat pomysłu wybudowania nowoczesnego kompleksu sportowego (m.in. nowego stadionu i hali sportowej) na obrzeżach miasta i przeniesienia tam dotychczasowej bazy sportowej? % wskazań 36,1% 36,8% 26,9% 47,8% : 52,2% 45,6% : 54,4% 56,5% : 43,4%

Budowa kompleksu sportowego na obrzeżach miasta? Jak oceniacie Państwo w NASZEJ GMINIE możliwość uczestniczenia w imprezach sportowych jako widz? vs Opinia na temat pomysłu wybudowania nowoczesnego kompleksu sportowego (m.in. nowego stadionu i hali sportowej) na obrzeżach miasta?

Budowa kompleksu sportowego na obrzeżach miasta? Jak oceniacie Państwo w NASZEJ GMINIE możliwość czynnego uprawiania sportu? vs Opinia na temat pomysłu wybudowania nowoczesnego kompleksu sportowego (m.in. nowego stadionu i hali sportowej) na obrzeżach miasta?

Budowa kompleksu sportowego na obrzeżach miasta? Jaką ocenę wystawiliby Państwo BURMISTRZOWI za jego działalność w czasie tej kadencji? vs Opinia na temat pomysłu wybudowania nowoczesnego kompleksu sportowego (m.in. nowego stadionu i hali sportowej) na obrzeżach miasta? Akceptacja dla pomysłu budowy kompleksu sportowego ZDECYDOWANIE rośnie wśród zwolenników Burmistrza Ocena:

Dziękuję za uwagę Badania warunków życia i jakości usług publicznych WYSZKÓW 2014 Dziękuję za uwagę