Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach 2005-2007 Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Advertisements

Pomorskie społeczeństwo wiedzy. Jak wykorzystać unijną szansę? Janusz Gałęziak.
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Kongres Wolności w Internecie
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Rozwój kogeneracji w Polsce w świetle badania analizy
Rozwój społeczeństwa informacyjnego – współpraca rządu i samorządu
Warszawa, 19 lutego 2007 r. Agnieszka Suska-Buława
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Nowelizacja Narodowego Programu Przygotowania do Członkostwa w Unii Europejskiej Grażyna Omarska p.o. Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych.
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Polityka regionalna Unii Europejskiej szansa i wyzwanie dla Polski
Ministerstwo Gospodarki Działania MG na rzecz popularyzacji koncepcji nowego podejścia do zamówień publicznych Krzysztof Gulda Dyrektor Departamentu Rozwoju.
Karol Jakubowicz Polityka w dziedzinie mediów elektronicznych w UE i Polsce: propozycje „Białej Księgi”
Struktura Austriackiego Urzędu Regulacji Radiofonii i Telewizji
Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Lubuskiego na lata Zielona Góra, dnia 16 sierpnia 2010r.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności w województwie podlaskim część II.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHONIEJ Agnieszka Kapciak Dyrektor Departamentu Koordynacji Programów Regionalnych.
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Kongres Gospodarki Elektronicznej 21 marca 2006 r.1 Plan Informatyzacji Państwa Dr inż. Grzegorz Bliźniuk Podsekretarz Stanu Ministerstwo Spraw Wewnętrznych.
Budujemy rynek przejrzystego obrotu gospodarczego InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. I Część Kongresu Gospodarki Elektronicznej 21 marca 2006.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
E-PUAP Usługi administracji świadczone drogą elektroniczną metodyka wyboru, lista usług, kolejność wdrażania. dr inż. Dariusz Bogucki p.o. Dyrektor Departamentu.
AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA Toruń,
O PERATOR INFRASTRUKTURALNY I JEGO ROLA W ZARZĄDZANIU SIECIAMI SAMORZĄDOWYMI I ROZWOJU USŁUG E - URZĘDU Rafał Rodziewicz Wiceprezes I NFRATEL OPERATOR.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata projekt Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Polityki Regionalnej.
Innowacyjność w programach Unii Europejskiej i Polski
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Sieci oparte na architekturze Internetu
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
XII Walne Zgromadzenie
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Ogólnokrajowa karta miejska
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Internetowego Biura Rachunkowego
Koniec dostępu szerokopasmowego [?] Dr inż. Wacław Iszkowski Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji © 2009, Wacław Iszkowski, PIIT.
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.
Strategia Rozwoju Kraju aktualizacja Strategii Rozwoju Kraju
Cyfrowa Polka, cyfrowy Polak – portret niewyraźny Dr hab. Katarzyna Śledziewska Diagnoza kompetencji cyfrowych polskich małych i średnich przedsiębiorstw.
II Kongres Polski Cyfrowej, Warszawa, 3 listopada 2015 r. Możliwości finansowania projektów w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w Programie Operacyjnym.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Rozwój społeczeństwa informacyjnego – współpraca rządu, samorządu i biznesu Witold Drożdż Podsekretarz Stanu MSWiA Przewodniczący Międzyresortowego Zespołu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Fundusze unijne na rzecz innowacji: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poznań, 14 stycznia 2008 r. copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved.
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Zasady leżące u podstaw informatyzacji administracji publicznej
Zapis prezentacji:

Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku

Firmy Rynku Teleinformatycznego Firmy Telekomunikacyjne Firmy Informatyczne Wartość rynku: informatycznego 12,5 mld PLN telekomunikacyjnego 32 mld PLN w 2004 roku Wartość rynku: informatycznego 12,5 mld PLN telekomunikacyjnego 32 mld PLN w 2004 roku Źródło: ComputerWorld, TOP200,2004 mln PLN

Firmy Teleinformatyczne (4-30) Firmy Telekomunikacyjne Firmy Informatyczne Zatrudnienie w: firmach informatycznych: , zatr , zw firmach telekomunikacyjnych , zatr. +500, zw Zatrudnienie w: firmach informatycznych: , zatr , zw firmach telekomunikacyjnych , zatr. +500, zw Źródło: ComputerWorld, TOP200,2004 mln PLN

Sukcesy polskiej teleinformatyki Nagroda Wdrożenie Sapard, IACS, Uruchomienie Systemu Celnego, Informatyzacja ZUS, Księgowość NBP, Międzybankowy SWAT, Bankowość elektroniczna, Personalizacja praw jazdy, Informatyzacja samorządów, System Impuls typu ERP, Europejski System Wymiany Dokumentów. Rozwój portali Dostęp szerokopasmowy Polskie komunikatory Rejestracja domen EPP Liberalizacja rynku telekomunikacyjnego

Hasła kampanii wyborczej ©

Będziemy dążyć do racjonalnej budowy społeczeństwa informacyjnego, oczekując od środowiska teleinformatycznego najlepszej oferty na usługi i produkty teleinformatyczne.

Zapewnimy powszechną edukację dla każdego pokolenia w umiejętnościach korzystania z nowoczesnych technik informacyjnych.

Zmniejszymy ceny dostępu do internetu do wartości uzasadnionych ekonomicznie kosztami ich dostarczania. Zmniejszymy ceny dostępu do internetu do wartości uzasadnionych ekonomicznie kosztami ich dostarczania. Będziemy wspierać rozwój dostępu do wysokiej jakości nowoczesnych usług teleinformatycznych. Będziemy wspierać rozwój dostępu do wysokiej jakości nowoczesnych usług teleinformatycznych.

Dzięki nowoczesnym technikom teleinformatycznym zwiększymy poziom bezpieczeństwa Obywateli. Dzięki nowoczesnym technikom teleinformatycznym zwiększymy poziom bezpieczeństwa Obywateli. Zapewnimy, że wykorzystywanie informacji gromadzonych w systemach informatycznych operatorów telekomunikacyjnych będzie służyć zwiększeniu bezpieczeństwa Obywateli, a nie ich nieuzasadnionej inwigilacji. Nie będziemy nadmiernie obciążać przedsiębiorstw teleinformatycznych kosztami z tytułu świadczenia pomocy w zapewnieniu bezpieczeństwa Państwa i Obywateli. Nie będziemy nadmiernie obciążać przedsiębiorstw teleinformatycznych kosztami z tytułu świadczenia pomocy w zapewnieniu bezpieczeństwa Państwa i Obywateli.

Uprościmy system podatkowy, co pozwoli wreszcie na jego szybkie i tanie zinformatyzowanie dla ułatwienia działalności gospodarczej firm oraz Obywateli. Uprościmy system podatkowy, co pozwoli wreszcie na jego szybkie i tanie zinformatyzowanie dla ułatwienia działalności gospodarczej firm oraz Obywateli.

Dając każdemu Obywatelowi bezpieczny podpis elektroniczny uprościmy kontakt Obywatela z urzędami.

Nie będziemy bezpośrednio obciążać Obywateli kosztami informatyzacji administracji.

Ograniczymy zjawisko korupcji w przetargach zamówień publicznych przez szersze upowszechnienie aukcji elektronicznych. Zwiększymy nadzór nad prawidłowym przebiegiem zamówień publicznych w sektorze teleinformatycznym ograniczając możliwości składania nieuzasadnionych protestów.

Gwarantujemy w informatyzacji administracji wybór produktów w zgodzie z zachowaniem neutralności technologicznej, efektywności ekonomicznej oraz równoprawności dostawców Będziemy wspomagać inwestycje w sektorze informatycznym jako szczególnie ważne dla rozwoju całej gospodarki.

Będziemy wspierać prace na dyrektywą przekształcającą opłaty z tytułu prawa własności intelektualnych w opłaty bezpośrednie od wykorzystywanych utworów cyfrowych. Będziemy wspierać prace na dyrektywą przekształcającą opłaty z tytułu prawa własności intelektualnych w opłaty bezpośrednie od wykorzystywanych utworów cyfrowych. Będziemy współdziałać ze środowiskiem teleinformatycznym w tworzeniu i opiniowaniu prawa unijnego. Będziemy współdziałać ze środowiskiem teleinformatycznym w tworzeniu i opiniowaniu prawa unijnego.

Opracujemy realną strategię rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce, kierując się jej znaczeniem dla całej gospodarki. Opracujemy realną strategię rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce, kierując się jej znaczeniem dla całej gospodarki. Rozpoczniemy dyskusje nad przekształcaniem istniejących regulacji na rynku telekomunikacyjnym w normalne zasady relacji biznesowych firm z wykorzystaniem pełnego mechanizmu ustawy o konkurencji i ochronie konsumentów.

Rozpoczniemy dyskusje nad ukształtowaniem efektywnych zasad ekonomicznych, technicznych, organizacyjnych i prawnych na nowym cyfrowym rynku medialnym radiowo-telewizyjnym korzystającym z różnych form transmisji informacji. Rozpoczniemy dyskusje nad ukształtowaniem efektywnych zasad ekonomicznych, technicznych, organizacyjnych i prawnych na nowym cyfrowym rynku medialnym radiowo-telewizyjnym korzystającym z różnych form transmisji informacji. Przy realizacji strategii konwersji telewizji analogowej w cyfrową nie zapomnimy o możliwościach wykorzystania internetu dla potrzeb telewizji interaktywnej. Przy realizacji strategii konwersji telewizji analogowej w cyfrową nie zapomnimy o możliwościach wykorzystania internetu dla potrzeb telewizji interaktywnej.

Życzenia powodzenia w kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Dziękujemy za uwagę Rada i Zarząd Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji