Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologia informacyjna według MENiS
Advertisements

Kierunki zmian w kształcemiu zawodowym.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
STUDIA WSCHODNIE.
Edukacja Medialna dr inż. Mariusz Kąkolewicz - ZTK UAM.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Kwalifikacje nauczycieli Rok szkolny 2009/
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
PRACA SOCJALNA.
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Arleta Szychiewicz-Łypko
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją SPRAWOZDANIE
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
Podstawy prawne funkcjonowania poradni
Opracował J. Stryjkowski
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
SOCJOLOGIA PEDAGOGIKA Absolwenci są przygotowani do: samodzielnej i zespołowej realizacji badań społecznych posiadają umiejętności komunikacji, mediacji,
Co to jest TIK?.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
GMINNE CENTRUM INFORMACJI - Szansa ul. Chrobrego 40/41 62 – 200 Gniezno Tel. (0 61) (0 61) E.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Kontrowersje wokół szkolnej edukacji sześciolatków w Polsce
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Jak wybrać zawód?.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Nauczanie Wspomagane Komputerem
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Zawód z przyszłością!. W całej Polsce działa tylko ok doradców zawodowo-edukacyjnych! zawodowo-edukacyjnych!
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Co dalej…..
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
PORADNICTWO ZAWODOWE w WIELKIEJ BRYTANII
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Rynek pracy wymusza zarówno na ludziach czynnych zawodowo, jak i poszukujących zatrudnienia podejmowania kroków związanych z aktywizacją w postaci doskonalenia.
UBEZPIECZENIA Specjalność na studiach I stopnia Katedra Ubezpieczeń.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
na rzecz cyfryzacji szkół
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim
Pedagogika, studia II stopnia
OŚRODKI DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.
Wydział Filozofii i Socjologii
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Specjalność na studiach I stopnia
Zapis prezentacji:

Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna edukacja medialna

Dotychczasowe fory kształcenia i doskonalenia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych są formą przestarzałą, której skuteczność i popularność stale maleje. Ocenia się że znacząca część wykształcenia młodzi ludzie zdobywają samodzielnie za pośrednictwem mediów, głównie Internetu. Sieć stała się naturalnym medium edukacyjnym dla młodego pokolenia i dotyczy to także ludzi pozostałej rzeszy uczących się. Powstaje więc potrzeba przygotowania pedagoga który posiada wiedzę i umiejętności dotyczące teorii, odbioru, oddziaływań i zastosowań współczesnych mediów w szeroko rozumianej edukacji dorosłych, a także opanowanie przez nich zasad projektowania realizacji, ewaluacji i stosowania różnorodnych komunikatów medialnych, umiejętności tworzenia i przygotowania programów do szybkiego i skutecznego kształcenia na odległość (e-learning )

SYLWETKA ABSOLWENTA Absolwent zostanie wyposażony w umiejętności krytycznej analizy przekazów medialnych z uwzględnieniem specyfiki języka określonego komunikatu, ich wpływu na zdrowie i psychikę odbiorców, wykorzystania dostępnych przekazów w pracy instytucji oświatowych. zostanie przygotowany do konstruowania i realizacji procesu kształcenia z zakresu edukacji medialnej, realizowanej w szkole, oraz w instytucjach pozaszkolnych. Pozyska umiejętności przygotowania programów dla dokształcania i szybkiego skutecznego kształcenia, na odległość, tzw.e- learning.

PERSPEKTYWA ZATRUDNIENIA kierunku pedagogika, stwarza możliwości podjęcia pracy zawodowej w: - instytucjach oświatowych w charakterze specjalisty od wykorzystania technologii informacyjnych w procesach edukacyjnych, organizacji szkolnych centrów informacyjno – dydaktycznych, marketingu i budowania wizerunku instytucji oświatowej; - w urzędach samorządowych wszystkich szczebli (gmina, powiat, województwo), instytucjach rządowych, w sektorze organizacji pozarządowych, itp. zajmujących się szeroko rozumianą problematyką edukacji; - w środkach masowego przekazu, redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz mediach elektronicznych jako specjaliści od problematyki oświatowej. - w szkołach i uczelniach, ośrodkach kształcenia i doskonalenia nauczycieli kształcących na odległość w charakterze specjalisty zajmujących się e-laeringiem., szkoła podstawowa, gimnazjum, świetlice terapeutyczne, socjoterapeutyczne, ośrodki wychowawcze, specjalistyczne gabinety diagnozy i terapii pedagogicznej

Minimum kadrowe dr hab. Ryszard Gmoch dr Adam Musioł dr Jerzy Nowik