„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Regionalnego Programu Operacyjnego
Advertisements

„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Lepszy start dla „zawodowca” r.
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
Aplikowanie o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na przykładzie SPO Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Wojciech Pander CASE-Doradcy.
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Dotacje dla przedsiębiorstw z Funduszy Europejskich na lata
2012 Warszawa, 7 maja 2012 r. Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku w działalności gospodarczej przedsiębiorcy w ramach 4.osi priorytetowej Inwestycje.
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 01Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
w procedurze zawierania Umowy Offsetowej
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
Zasady udzielania pomocy publicznej po akcesji Polski do Unii Europejskiej.
Źródła finansowania działań w sektorze informatycznym Wojciech Pander CASE-Doradcy.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
Wsparcie na uzyskanie ochrony własności intelektualnej – prezentacja działania 5.4 PO IG Joanna WójcickaWarszawa, 9 czerwca 2009 r IX FORUM EDUKACYJNE.
2009 Fundusze wspierające działalność eksportową – prezentacja działania 6.1 PO IG Radosław RunowskiWarszawa, 9 czerwca 2009 r. IX FORUM EDUKACYJNE DLA.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
Zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć innowacyjnych 9 marca 2009 r. Anna Rąplewicz Dyrektor ds. Edukacji, Doradztwa i Funduszy Europejskich Regionalna.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
2009 Działanie 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP Poddziałanie Wsparcie dla MSP Podsumowanie naboru 2008 i zmiany na 2009 Zespół
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie – Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych.
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
EInclusion – przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – od pomysłu do realizacji Działanie 8.3 PO Innowacyjna Gospodarka.
Wdrażanie Działań 6.1 i 8.1 PO KL w województwie podlaskim w 2010 roku.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
2010 Poddziałanie POKL – podstawowe informacje studia podyplomowe Rafał Kamiński Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 2 marca 2010 r.
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Śniadanie prasowe BGK i ZBP 29 sierpnia 2012 r. Kredyt technologiczny jako źródło finansowania innowacji – stan wdrażania i plany na przyszłość Marzena.
2013 Fundusz Pożyczkowy Wspierania Innowacji Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Marek Ulman Departament.
Ministerstwo Gospodarki
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
2009 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Anna Werle-Wilczyńska Kielce, 14 sierpnia 2009 r. Działanie 6.1 PO IG Paszport do eksportu.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Wsparcie finansowe inwestycji geotermalnych. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu” Cel i zakres działania oraz warunki uzyskania dofinansowania Regionalna Instytucja Finansująca Działanie 6.1 PO IG.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Wsparcie dotacyjne w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013                                                                                                                                                                                                                                                             Poznań, luty 2012 r.

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Priorytet 6: Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.5 POIG „Promocja polskiej gospodarki” Poddziałanie 6.5.2 POIG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”

Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Dofinansowanie udziału przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 POIG udzielane jest na podstawie: Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na udział przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (Dz. U. Nr 133, poz. 892, z późn.zm.)

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 POIG realizowane jest w celu wzmocnienia konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych, nawiązania kontaktów gospodarczych, wypromowania polskich specjalności eksportowych.

Beneficjenci poddziałania 6.5.2 PO IG Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Beneficjenci poddziałania 6.5.2 PO IG Przedsiębiorcy, prowadzący działalność gospodarczą i mający siedzibę (a w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi – adres głównego miejsca wykonywania działalności gospodarczej) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy zgłosili swój udział w branżowym programie promocji lub programie promocji o charakterze ogólnym.

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Wsparcie w ramach poddziałania 6.5.2 POIG jest przeznaczone na udział przedsiębiorców w: branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym.

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Branżowy program promocji to koncepcja realizowana na podstawie umowy o realizację programu branżowego zawartej w ramach poddziałania 6.5.1 POIG, 2007 – 2013, obejmująca okres nie dłuższy niż 36 miesięcy, w której określone będą: rodzaje i terminy działań promujących jedną branżę, towary lub usługi danego rodzaju rynki, na których prowadzone są działania promujące katalog rodzajów działalności związanych z daną branżą, towarami lub usługami danego rodzaju katalog produktów, usług lub towarów danego rodzaju, które będą objęte działaniami promującymi

Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” W ramach udziału w branżowym programie promocji przedsiębiorca zobowiązuje się do udziału działaniach promocyjnych stanowiących co najmniej 50% liczby działań promocyjnych, przeznaczonych dla przedsiębiorców w ramach branżowego programu promocji.

Nabór wniosków o udzielenie wsparcia dla branżowych programów promocji Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Nabór wniosków o udzielenie wsparcia dla branżowych programów promocji W branżowym programie promocji przedsiębiorca jest zobowiązany złożyć wniosek o udzielenie pomocy przed terminem rozpoczęcia pierwszego z działań promujących, do których zgłosił udział.

Maksymalna wartość wsparcia Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Maksymalna wartość wsparcia Wielkość pomocy na udział w branżowym programie promocji nie może przekroczyć 75 % poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą. Górną granicą kwotową, jakiej nie można przekroczyć jest wartość otrzymanej pomocy de minimis przez Beneficjenta.

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” wydatki związane z udziałem w imprezach targowych, wystawienniczych t.j.: wynajem powierzchni wystawienniczej i sal konferencyjnych, zabudowy powierzchni wystawienniczej; transport eksponatów, organizacja seminariów, konferencji, pokazów, degustacji, szkolenia związane z udziałem w programach promocji, koszty przejazdu i noclegu, tłumaczenia Przykładowe wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą na udział w programach promocji zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych, publikacja reklam i informacji prasowych oraz tłumaczenia tych materiałów , produkcji i emisja kampanii reklamowych zakup usług doradczych i prawnych związanych z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do wprowadzenia produktów lub usług na rynki określone w branżowym programie promocji Przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji technicznej, transport i ubezpieczenie próbek wyrobu i dok. technicznej wysłanych do badań certyfikacyjnych, przeprowadzenie audytu certyfikatu wyrobu, wystawienia i wydania certyfikatu wyrobu

Nabór Wniosków – branża odzież, dodatki i galanteria skórzana Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Nabór Wniosków – branża odzież, dodatki i galanteria skórzana Ogłoszony: 13.02.2012 r. Tryb: ciągły Przewidziana alokacja: 4 750 000 PLN – wnioski przyjmowane do osiągnięcia 130% przewidzianej alokacji Dokumenty: Wzór wniosku o dofinansowanie, Instrukcja wypełniania wniosku, Wzór umowy o dofinansowanie, Regulamin Przeprowadzania Konkursu, Wzory oświadczeń oraz Przewodnik po kryteriach dostępne na stronie internetowej MG www.mg.gov.pl, zakładka Fundusze Unii Europejskiej: http://www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Dzialania/Dzialanie+652/Ogloszenie+o+naborze

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Poddziałanie 6.5.2 PO IG „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Kontakt Instytucja Wdrażająca Departament Wdrażania Programów Operacyjnych Adres Ministerstwo Gospodarki Plac Trzech Krzyży 3/5 00-507 Warszawa Kontakt Wydział Przyjmowania i Oceny Wniosków Tel.: 22 693-56-90 Faks.: 22 693-40-55