„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, 72-010 Police tel. (+48) 091 317 22 00 PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Skalny Kraków, dnia 29 marca 2007 r.
Advertisements

OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI ,,Możliwości wsparcia działalności klastrów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego”
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
I Geneza parków 1948r – powstanie pierwszego parku technologicznego w Menlo Park (USA) 1951r – Stanford Research Park na Uniwersytecie.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Park Naukowo – Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Kontrakty typu „zaprojektuj i wybuduj” – prawa i obowiązki Stron
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Dokumenty wprowadzające politykę wspólnotową. Zasada programowania oznacza, że instytucje Unii Europejskiej kontrolują i monitorują wykorzystanie środków.
Prezentacja projektów Miasta planowanych do realizacji w latach [ budowanie świadomości ] Wystąpienie Władysław Bieda – Burmistrz Miasta Limanowa.
Skoro nie wiesz dokąd zmierzasz Nigdy tam nie dojdziesz Konwent zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego Pogorzelica
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan obecny Plany rozwojowe IV Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Projekt Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Biuro.
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
OFERTA INWESTYCYJNA POWIATU WROCŁAWSKIEGO
Zespół ds. Energetyki WFOŚiGW w Gdańsku
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
Konferencja: Gospodarka gruntami rolnymi w Wielkopolsce w świetle znowelizowanej ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa Poznań
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Węgiel brunatny w Polityce Energetycznej Polski do 2030 roku
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ POWIAT RZESZOWSKI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHODNIEJ NA LATA 2007 – 2013 DZIAŁANIE I.3 WSPIERANIE INNOWACJI.
Strefowy Klaster Edukacyjny.
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Programowanie perspektywy finansowej
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
1. U SŁUGI D ORADZTWA W Z AKRESIE U SŁUG I D OTACJI I NWESTYCYJNYCH Narodowa Strategia Spójności (d. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia)
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Możliwości pozyskania dofinansowania dla przedsiębiorców z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Mielec stawia na innowacje i pomoc dla małych przedsiębiorstw.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Gdańsk, 29 maja 2015 PIERWSZE KONKURSY W REGIONALNYM PROGRAMIE OPERACYJNYM WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA Regionalny Program Operacyjny dla.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta: SPOTKANIE Z MIESZKAŃCAMI Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie ul.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
CENTRUM ROZWOJU REGIONALNEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Mirosław Gębski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
Kujawsko – pomorskie dla… … biznesu Wsparcie bezpośrednie – dotacje Tereny inwestycyjne Turystyka biznesowa Zostań swoim szefem Internet /społeczeństwo.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Citr Centrum Innowacji Technologii i Rozwoju Sp. z o.o.
Wdrażanie Osi I Przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury w latach Poddziałania –
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Fundusze unijne na rzecz innowacji: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poznań, 14 stycznia 2008 r. copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved.
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Warunki wstępne (ex ante) stan
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Zapis prezentacji:

„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury – w ramach powstającego Centrum Innowacyjnych Technologii Propozycja zagospodarowania terenu nr 24 (MESSER ) Koncepcja zagospodarowania terenu nr 24 Kompleksowa budowa infrastruktury w ramach powstającego Centrum Innowacyjnych Technologii

ALL IN ONE PLACE

Celem głównym projektu jest stworzenie atrakcyjnego, zgodnego ze standardami przyjętymi w krajach Unii Europejskiej obszaru do prowadzenia działalności gospodarczej i inwestowania w działalność opartą na nowoczesnych technologiach, wyróżniającego się dogodną lokalizacją, nowoczesną infrastrukturą, niskimi kosztami korzystania z majątku produkcyjnego oraz profesjonalnymi usługami pomocniczymi. Działania zaplanowane w Projekcie pozwolą na przygotowanie infrastruktury niezbędnej do budowy Centrum Innowacyjnych Technologii - jednostki, która pozwoli na skupienie, rozwój i wsparcie m.in. dla innowacyjnego biznesu w regionie gminy Police i miasta Szczecin. Infrastruktura techniczna zaprojektowana zostanie w sposób kompleksowy, tak, aby spełniać oczekiwania zarówno dużych inwestorów międzynarodowych jak i MŚP zlokalizowanych w regionie. Cel projektu

Charakter strategiczny projektu : Obecna sytuacja gospodarcza, zarówno w perspektywie krajowej jak i regionalnej (upadek lub restrukturyzacja dużych przedsiębiorstw, obniżenie rozwoju sektora MŚP jak również duże rozproszenie podmiotów gospodarczych oraz deficyt podstawowych zasobów), niesie za sobą konieczność wprowadzenia programu zaradczego. Poprzez doinwestowanie parków przemysłowych, których działalność stanowi narzędzie wspierania biznesu, możliwe jest podniesienie efektywności funkcjonowania sektora MŚP oraz promowanie nowych, oraz innowacyjnych technologii czy rozwiązań. Budowa Centrum Innowacyjnych Technologii pozwoli z jednej strony na skupienie biznesu w regionie z drugiej zaś strony pozwoli na kompleksowe wsparcie m.in. nowatorskich rozwiązań technologicznych i technicznych. Przygotowanie infrastruktury w sposób zgodny z najnowszymi standardami technicznymi pozwoli na efektywne funkcjonowanie Polickiego Parku Przemysłowego.

Lokalizacja przedsięwzięcia budowy Centrum Innowacyjnych Technologii Teren o powierzchni 3,2 ha; z możliwością powiększenia do ok. 7ha. Przeznaczony na funkcje lokalizacji obiektów produkcyjno-usługowych. Działki zlokalizowane są w rejonie ul. Jasienickiej i Krótkiej w Policach, przy terenach kolejowych stacji „Police-Jasienica”. Bezpośrednie połączenie komunikacyjne terenu z siecią dróg wojewódzkich oraz drogami krajo- wymi (A6 i S3) i międzynarodowymi.

1. Wykonanie koncepcji programowej w zakresie uzbrojenia technicznego terenu, wykonana w trzech wariantach, która obejmować będzie wykonanie dokumentacji złożonej z: - sieć wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - kanalizacja deszczowa, - zasilanie energetyczne, - sieć telekomunikacyjna - drogi wewnętrznej, z koncepcją powiązań komunikacyjnych, - bocznica kolejowa 2. Rozeznania branżowe infrastruktury technicznej, w tym określenie wstępnych bilansów potrzeb oraz możliwości podłączenia do sieci, 3. Określenie warunków realizacji, 4. Badanie rynku pod kontem pozyskania dofinansowania zewnętrznego, 5. Wstępne zestawienie kosztów. Wstępne koszty wykonania koncepcji – 30 tys. zł Realizacja przedsięwzięcia – koncepcja uzbrojenia terenu

: Realizacja przedsięwzięcia – Program Funkcjonalno Użytkowy Program funkcjonalno-użytkowy posłuży do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i obejmuje między innymi: 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych; 2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; 3. Ogólne i szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe, w szczególności: - powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji, - wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe, 4. Wymagania zamawiającego, dotyczące: - przygotowania terenu budowy; - architektury; - konstrukcji; - instalacji; - wykończenia; Wstępne koszty wykonania PFU – 50 tys. zł

Realizacja przedsięwzięcia – Zaprojektuj i wybuduj Na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zostanie zaprojektowane i wykonanie („pod klucz”) uzbrojenie techniczne terenu nr 24 Polickiego Parku Przemysłowego pod Centrum Innowacyjnych Technologii. Szacowane koszty wykonania projektu i prac budowlanych uzbrojenia terenu nr 24 wynoszą: tys. zł (netto)

Wizualizacja zakończonego przedsięwzięcia na terenie nr 24

Strefa Nowoczesnych Inwestycji Synergia dwóch koncepcji realizowanych obecnie przez Infrapark oraz Port w Policach doprowadzi do stworzenia najciekawszego miejsca na mapie województwa, pod względem stworzenia bazy dla przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne technologie. Projekt Infrapark zakładający budowę Centrum Innowacyjnych Technologii oraz projekt Portu Police zakładający budowę multimodalnego centrum logistyczno - transportowego o charakterze ponadregionalnym doprowadzą do zmiany charakteru terenów postindustrialnych w Strefę Nowoczesnych Inwestycji.

Centrum logistyczno - transportowe Portu w Policach Misją funkcjonowania Zarządu Morskiego Portu Police Sp. z o.o. jest dążenie do rozwoju portu polegające na odejściu od formuły portu zakładowego w kierunku multimodalnego centrum logistyczno - transportowego o charakterze ponadregionalnym. Centrum, które stymulować będzie lokalny rozwój przedsiębiorczości, jak też zapewni gospodarce zachodniopomorskiego regionu Polski dostęp do konkurencyjnych usług przeładunkowych, prowadząc do spadku ogólnych kosztów logistycznych, a także do poprawy stanu środowiska naturalnego poprzez wspieranie proekologicznych form transportu.

Koncepcja zagospodarowania terenów portowych, z wyraźnie "wyprostowanym" południowym brzegiem Portu Barkowego, most wiszący dla połączenia Police- Święte oraz zaplecze

Kontakt „INFRAPARK Police” S.A. Adres: Ul. Kuźnicka 1, Police Tel: , Fax: