998 112 Szkolenie dla opiekunów pożarowych Nestle Waters Direct Oddział Dar Natury.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Advertisements

ORGANIZACJA KONTROLI OZNAKOWANIA CE W ŚRODOWISKU PRACY – OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW POJAWIAJĄCYCH SIĘ W TOKU KONTROLI Warszawa - czerwiec 2005.
Anonimizacja danych adresowych pokrzywdzonego i świadka w procedurze wykroczeniowej w świetle ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o ochronie i pomocy dla.
Ochrona przeciwpożarowa w zakładzie pracy Opracował: mgr. inż. Dariusz Lis mgr. inż. Dariusz Lis.
Biomonitoring na ujęciu wody w Straszynie Małże strażnikami wody.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
PODSTAWOWE DOKUMENTY Z ZAKRESU REALIZACJI ZADAŃ OBRONY CYWILNEJ PREZENTUJE: HIERONIM WAWRZYNIAK Kierownik Oddziału Ochrony Ludności Wydziału Zarządzania.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW. Inter – Group sp.k. sp. z.o.o. jest właścicielem nieruchomości, składającej się z działki gruntu zabudowanej budynkiem biurowym,
„NASZ SAMORZĄD ” Gimnazjum im. Mikołaja Siemiona w Krzczonowie.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
Zużycie prądu w moim domu ENERGIA ELEKTRYCZNA ODCZYTWskazania licznika Zużycie w jednostkachLiczba osóbŚrednie zużycie na osobę Pierwszy44894,
Gimnazjum im. św. Franciszka z Asyżu w Teresinie 1 INFORMACJA DLA UCZNIÓW I RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) DOTYCZĄCA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM.
Szkolenie w dziedzinie bhp w przypadku zmiany warunków technologiczno- organizacyjnych (zmiany procesu technologicznego, organizacji stanowiska pracy,
Wnioski z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w województwie świętokrzyskim 2015 Marek Szymański.
Ewakuacja III stopnia na przykładzie „Planu przygotowania ewakuacji ludności dla Miasta Poznania - ewakuacja III stopnia.” EWAKUACJA Zadanie określone.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie „Szkolenie osób upoważnionych do odbioru prac zdających w Punktach Odbioru Prac (POP)” Wydział Organizacyjno-Administracyjny.
Odpowiedzialność porządkowa pracowników Za nieprzestrzeganie przez pracownika: ustalonego porządku, regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres finansowy Warszawa, 06 kwietnia 2016r.
Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę. (Art. 2. k.p. ) Obowiązki.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Czyli często nieuzasadniony strach.
Założenia dla poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
URLOP WYPOCZYNKOWY mgr Małgorzata Grześków. URLOP WYPOCZYNKOWY Art §1. Pracownikowi przysługuje prawo do corocznego, nieprzerwanego, płatnego urlopu.
Podstawy automatyki. Wprowadzenie Automatyka to dział nauki i techniki, który swoją uwagę koncentruje na sterowaniu procesami technologicznymi i różnego.
LMN dla Państwowej Straży Pożarnej. Powołanie zespołu Zarządzeniem nr 8 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 27 lutego 2006 r. został powołany.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Kryzys w przedsiębiorstwie „Najtrudniej zmienić się wtedy, kiedy nie wydaje się to jeszcze konieczne……” Jack Welch.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
Ewakuacja z budynków w trybie awaryjnym
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Aplikacje na urządzenia mobilne o zdrowym trybie życia.
Jakub Fiećko, Tomasz Godlewski, Patryk Derlukiewicz, Wojciech Gomoła I.Wstęp Głównym zastosowaniem pochodnych bezwodnika ftalowego jest utwardzanie żywic.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
Procedura „NIEBIESKIE KARTY" w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
Sieci komputerowe. Podział sieci. Podstawowe pojęcia związane z sieciami. Internet - określenia podstawowych terminów. Komunikacja w sieci.
ZESPOLE SZKÓŁ W LUBOWIDZU PROCEDURY EWAKUACJI W. Osoba która pierwsza zauważyła pożar lub zagrożenie powinna natychmiast powiadomić: najbliższe otoczenie.
Łatwowierność i naiwność dzieci często może doprowadzić do nieszczęśliwych wydarzeń. Osoba obca, nawet jeżeli wygląda miło i sympatycznie może stanowić.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Ewidencja finansowo- księgowa Biblioteka Pedagogiczna.
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn (w oparciu o standard minimum) Olsztyn, 6 czerwca 2016r.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Ewakuacja z budynku w trybie alarmowym
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
„POROZMAWIAJMY O …………”
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Instrukcja postępowania na wypadek pożaru
Karta usługi – zasady wypełniania
Liczby pierwsze.
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 2: Kierowanie działaniami gaśniczymi
Budowa, typologia, funkcjonalność
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
1.
przyjęty przez Zarząd Główny ZNP w dniu 20 grudnia 2016 r.
Cobex Polska sp. z o.o. - zakład w Nowym Sączu
INFORMACJE DLA MATURZYSTÓW
Zapis prezentacji:

Szkolenie dla opiekunów pożarowych Nestle Waters Direct Oddział Dar Natury

Opiekunowie pożarowi Opiekun pożarowy – osoba odpowiedzialna za: - kierowanie grupy pracowników, podwykonawców i gości do wyjścia ewakuacyjnego - sprawdzanie czy w pomieszczeniach pracy i pomieszczeniach socjalnych nie pozostały żadne osoby -sprawdzenie czy zostały odłączone maszyny i urządzenia elektryczny oraz urządzenia gazowe, zamknięciu drzwi (ale nie na klamkę), zamknięciu okien -zabranie ze sobą listy pracowników obecnie przebywających w budynku/ewidencji pracowników -przekazanie informacji o stanie osobowym pracowników pracodawcy lub głównemu koordynatorowi ewakuacji (pracodawcy/kierownikowi JOK – w centrali z ramienia dyrekcji Andrzej Bojko) W wyznaczonym przez Specjalistę ds. BHP lub kierownika JOK obszarze budynku

Informacja o opiekunach pożarowych: - Tablice z planem ewakuacji znajdujące się przy windzie na każdym z pięter, zawierajace informację o imieniu, nazwisku, dziale i numerze telefonu opiekuna pożarowego - Szkolenia stanowiskowe bhp

Koordynatorzy ewakuacji zbierają się wraz z ewakuowanymi osobami w wyznaczonym miejscu i sprawdzają skład osobowy pracowników a następnie przekazują informację pracodawcy (w centrali Dyrektor A.Bojko)/kierownikowi JOK o ewentualnych brakach w składzie osobowym. W przypadku instalacji p.poż (czujki dymowe, ROP) informacja zostaje przekazana automatycznie do straży pożarnej o zaistaniałej sytuacji pożarowej a w przypadku braku instalacji, należy jak najszybciej powiadomić straż pożarną pod numerem alarmowym: 998 lub 112

W przypadku nieobecności opiekuna pożarowego w pracy, wyznacza on swojego zastępce w tym dniu i w miarę możliwości informuje o tym grupe pracowników za ewakuację których jest odpowiedzialny

Ćwiczenia ewakuacyjne: -Raz do roku podczas SHE WEEK -Sporządzenie protokołu ewakuacji

Dziękuję za uwagę