„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa 28.09.2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Advertisements

60 + NIE DYSKRYMINUJ MNIE Warsztat antydyskryminacyjny.
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
W tej prezentacji dowiecie się dlaczego i w jaki sposób papierosy, alkohol oraz narkotyki szkodzą zdrowiu i jak to zwalczać. Postaram się odpowiedzieć.
Podział administracyjny Polski (18). Gmina powiat i województwo to jednostki podziału administracyjnego Polski. W gminach i powiatach władzę sprawuje.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
BO! Małopolska czeka na Twój pomysł i głos!. Zasady Składanie Wniosków WeryfikacjaGłosowanie Ogłoszenie Wyników Ewaluacja ZADANIA POWIATOWE ZADANIA SUBREGIONALNE.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
30 GRUDNIA  W I kwartale roku odbywały się spotkania Wójta Gminy Załuski z mieszkańcami gminy w 15 miejscowościach.
WOJEWODA KUJAWSKO-POMORSKI REALIZACJA RZĄDOWEGO PROGRAMU.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Oprac: Wydział Wdarażania Programów UE PFRON 1 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 1.4 „Integracja zawodowa i społeczna osób.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
POZNAJ NAS na : Lub wejdź na naszego ’a:
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Gdańsk, listopad 2009 STOSUNEK DO ORGANIZACJI EURO 2012 ™ W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM opracowanie: Qualifact. Badania rynkowe i doradztwo.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wytyczne do opracowania wojewódzkich, powiatowych i gminnych programów ochrony środowiska Aleksandra Malarz dyrektor Departamentu Strategii i Komunikacji.
Informacja na temat procedury wyboru projektów indywidualnych umieszczonych w Indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych Regionalnego Programu.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
Bezpieczeństwo przy pracy z ciekłym azotem
Najczęściej popełniane błędy w przygotowywanych wnioskach o dofinasowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk,
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Promocja gospodarcza regionu realizowana przez województwo (Schemat A)
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus Forum Rynku Zdrowia Warszawa,
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Młodzież a „dopalacze” - postawy i zachowania wprowadzenie Szkolenie pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
REJESTR INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Badanie efektywności w bibliotekach pedagogicznych w roku 2015
Zapis prezentacji:

„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa

Kampania Piękny Wschód jest kampanią promocyjną, wykorzystującą media (prasa, radio, TV, outdoor, internet), działania PR, oraz aktywności eventowe. Celem kampanii jest intensyfikacja zainteresowania regionem oraz zachęcanie do wyjazdów turystów z Polski oraz Niemiec i Ukrainy na teren pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego Odbiorcą kampanii są turyści z Polski, Niemiec i Ukrainy, łącznie z mieszkańcami promowanych regionów. Stąd przekaz i rozwiązania kreatywne muszą być uniwersalne, a jednocześnie wyróżniające na tle innych kampanii. Pogodny nastrój i uśmiech budują przyjazną atmosferę przekazu.

Kampania w liczbach Co już zrobiliśmy /dane do czerwca 2011/: PRASA – wykorzystano 36 tytułów prasowych, łącznie 73 emisjie, nakład sprzedanych tytułów użytych w kampanii przekroczył 20 mln, zasięg 1+ już w pierwszej fazie kampanii przekroczył 80% (dotarliśmy z przekazem do ponad 15 mln osób z grupy docelowej) – wykorzystano 6 layoutów prasowych (po 2 na każdy z etapów B, C, D) RADIO –wykorzystano 227 stacji (ogólnopolskie, lokalne i ponadregionalne), zasięg 1+ pierwszego etapu kampanii wynosił 91%, (dotarliśmy z przekazem do ponad17 mln osób)

Kampania w liczbach TELEWIZJA –Od początku kampanii wygenerowano ponad 268 mln osobokontaktów z reklamą telewizyjną, zasięg 1+ już w 2010 roku osiągnął 89% (17 mln osób z grupy docelowej co najmniej raz zetknęło się z reklamą TV) –Przygotowano 3 spoty (bóbr, łoś, dzik) czwarty spot emitowany będzie w 2012 roku OUTDOOR –we wszystkich miastach pięciu województw eksponowaliśmy plakaty zwracające uwagę na bliskość atrakcji turystycznych z sąsiedztwa –łącznie eksponowaliśmy w maju bieżącego roku 500 plakatów –w IV kwartale 2011 kampania w najwiekszych miastach Polski 900 tablic 6x3m

Kampania w liczbach INTERNET Wyemitowaliśmy 6 miliardów odsłon reklam internetowych ―główne portale użyte w kampanii odsłonowej: onet, interia.pl sieć internetowa at.net, nasza-klasa.pl, fotka.pl, wyszukiwarka google.pl ―do czerwca w komunikacji skierowanej do internautów wykorzystano 8 layoutów Stworzyliśmy serial internetowy, którego pierwsze 5 odcinków zostało obejrzane ponad 15 tys. razy Nasze virale obejrzano ponad 39 tys. razy Zbudowaliśmy stronę mającą do czerwca 2011 już 260 tys. uu

Badania Efektów Kampanii Respondenci: mieszkańcy wybranych miast pow. 50 tys. z 10 województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, mazowieckiego, śląskiego, wielkopolskiego, pomorskiego i łódzkiego, w wieku lat. Struktura próby: –n=1025 wywiadów (w każdym województwie min. n=100 wywiadów), –próba warstwowana ze względu na wielkość miejscowości ( tys.; 200 tys.+) –w każdym województwie min. 3 miasta –próba kwotowana ze względu na płeć i wiek proporcjonalnie do badanej populacji Sposób doboru próby: losowy, metoda random route walking Metoda badania: wywiad bezpośredni kwestionariuszowy (PAPI) realizowany w domach respondentów. Termin prac terenowych: czerwiec 2011 (2 fala badania z 3 planowanych) Wykonawca badania: PBS DGA Sp. z o.o.

Już w tej chwili respondenci wymieniają cechę “odpowiedni na wyjazdy wakacyjne” – jako jedną z trzech najczęściej przypisywanych tym regionom

Mazury Bieszczady Warmia Góry Świętokrzyskie Podkarpacie Suwalszczyzna Kielecczyzna Podlasie Polesie Roztocze Inne Nie znam żadnych Znajomość regionów Polski Wschodniej Chciał(a)bym teraz porozmawiać o województwach położonych we wschodniej części Polski, tzn. o województwach: warmińsko-mazurskim, podlaskim, lubelskim, podkarpackim i świętokrzyskim. Gdy myśli Pan(i) o tych terenach, to jakie regiony geograficzne przychodzą Pani(u) na myśl? Odpowiadający: wszyscy respondenci (n=1016). Odsetki na wykresie nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wskazać więcej niż jedną odpowiedź. znajomość spontaniczna znajomość ogółem różnica między znajomością spontaniczną a wspomaganą 91%

Postrzeganie Polski Wschodniej Które z podanych określeń bardziej pasują do obszaru, o którym rozmawiamy? niewart zobaczenia odpychający niebezpieczny trudno dostępny dziki daleki nieznany nienowoczesny Odpowiadający: wszyscy respondenci (n=1016). 4,69 3,38 3,64 3,74 3,82 3,88 4,27 4,45 [średnia] wart zobaczenia przyciągający bezpieczny łatwo dostępny cywilizowany bliski znany nowoczesny

Pewną przeszkodą są rzeczy niezależne od jakiejkolwiek kampanii – stan dróg

Naszą kampanię zatytułowaliśmy “Piękny Wschód” – spośród 18 cech emocjonalnych, przypisanych 10 regionom geograficznym na Wschodzie Polski, jedna jest przypisywana każdemu z nich najczęściej – “piękny”

Czy takie kampanie są potrzebne?

Dziękuję za uwagę