Kongres wiosek tematycznych 21 marca, 2016.. Unikalny atrybut miejsca: wioska tematyczna Walory edukacyjne Promowanie idei, lokalnych marek, usług i produktów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Realizacja wspólnych przedsięwzięć Lasów Państwowych i samorządów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w perspektywie kwiecień 2015.
Advertisements

Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Jak rozwijać PS po zakończeniu finansowania ze środków projektowych? OWES subregion centralno-zachodni Tadeusz Durczok
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Literary Reference Center Przewodnik
Część III PIERWSZY PLAN FINANSOWY COLWAY. Czy biznesu Colway trudno się nauczyć? Prezentacja Pierwszego Planu Finansowego Colway.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
Pro-ekologiczny Konstantynów Ł ódzki „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi”
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
PODSUMOWANIE 1. ZTS ZAZ SPOŁDZ. SOC. EFS VIP 2 ZTS – ZROBIMY TO SAMI ZAZ SPOŁDZ. SOC. EFS VIP 3.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
E-sądy po polsku IV EDYCJA Badanie i ranking stron internetowych sądów okręgowych i apelacyjnych oraz Sądu Najwyższego i Trybunału Konstytucyjnego 3 kwietnia.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Pierwsza pomoc przedmedyczna. Aspekty prawne Zgodnie z 162 art. Kodeksu karnego: Zgodnie z 162 art. Kodeksu karnego: „Kto człowiekowi znajdującemu się.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
SOCIAL MEDIA CONTACT CENTER & CRM. DZIĘKI MONITORINGOWI INTERNETU WIEMY DZIŚ CO? JAK? GDZIE? MÓWIĄ O NAS W SIECI.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Bądź częścią rozwiązania
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zapis prezentacji:

Kongres wiosek tematycznych 21 marca, 2016.

Unikalny atrybut miejsca: wioska tematyczna Walory edukacyjne Promowanie idei, lokalnych marek, usług i produktów Koalicja osób i instytucji wokół dobra wspólnego Identyfikacja wizualna i werbalna: logo i komunikacja Wydarzenia, rytuały Komunikacja ze społecznościami lokalnymi i wirtualnymi 2

3

4

Doświadczenie: udział w wydarzeniu, interakcja jeden na jeden; kontakt klienta z marką Odbiorca ocenia i rekomenduje (lub nie) markę Pozytywne doświadczenie, wywołujące emocje służy nawiązaniu i utrzymaniu więzi z konsumentem 5

Akcja miała na celu przybliżenie losów powstańców warszawskich w interesujący dla młodego człowieka sposób. Zadaniem kampanii było pokazanie, że zgłębianie wiedzy dotyczącej wydarzeń sprzed lat może być fascynującą i wzruszającą przygodą. Stworzono fikcyjne profile na portalu społecznościowym Facebook, wykorzystując tym samym naturalny dla młodego człowieka komunikator i docierając do miejsca, które skupia bardzo duże grono młodzieży. 6

Akcji towarzyszył duży wydźwięk społeczny, nie tylko ze strony młodzieży, ale również osób znanych ze środków masowego przekazu – w kampanię zaangażowali się artyści i dziennikarze. Wirtualne profile pod nazwą „Sosna Dwadziesciacztery” i „Kostek Dwadziesciatrzy” zgromadziły łącznie około 4 tysiące znajomych. Akcja wywołała żywą dyskusję wokół Powstania Warszawskiego na wirtualnych profilach dwójki młodych bohaterów. Interesującym elementem akcji, którą patronatem objęła prezydent Warszawy, były też gry miejskie i filmy paradokumentalne, przybliżające współczesnym widzom wydarzenia historyczne sprzed 70 lat. 7

Planowanie pobytu Podróż, pobyt, zwiedzanie: doświadczenie Wspomnienia, wrażenia 8

To strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. 9

Jakie wartości są dla nas ważne? Jakie działania podejmujemy w duchu naszych wartości? Jakie korzyści z nich wynikają dla naszych interesariuszy, w tym dla społeczności lokalnej? Co osiągnęliśmy? Dlaczego zasługujemy na szacunek? Komunikaty 10

Czyli jak pisać? 11

Internauta czyta stosunkowo uważnie tytuł tekstu i ewentualnie kilka słów pierwszego akapitu/lidu. Następnie skanuje pierwsze słowa kolejnych linijek znajdujących się najbliżej lewej krawędzi ekranu. Kilka linijek znajdujących się wewnątrz tekstu może przeczytać uważniej. Resztę tekstu skanuje wzdłuż lewego marginesu w dół. 12

13

Tytuł, który jest czytany najuważniej, powinien być bardzo nośny informacyjnie i zaczynać się od najmocniejszych słów kluczowych, bo znajdują się one najbliżej lewej krawędzi. Wprowadzenie (bądź lid) rozpoczynamy również od najmocniejszych słów kluczowych, a jego pierwsze zdanie musi być najbardziej nośne informacyjnie. Pierwszy akapit jest ważniejszy od pozostałych, a jego pierwszych kilka słów ważniejszych od reszty tekstu. 14

dla osób z niepełnosprawnościami 15

Zgodny z WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0, O przyjaznej i przemyślanej architekturze informacji, …przystępnych i zrozumiałych treściach. 16

Dobrze skontrastowany. Wyszliśmy daleko poza wymagany przez WCAG kontrast na poziomie 4,5:1. U nas jest minimum 10:1. Wszystkie elementy, tj. linki, przyciski i pola formularzy są dostępne za pomocą klawiatury. Zastosowaliśmy bardzo mocny fokus, czyli ramkę wokół wspomnianych elementów, niezbędną przy nawigacji za pomocą tabulatora na klawiaturze. Wszystkie zdjęcia i logotypy mają starannie przygotowane opisy alternatywne. Serwis ma spójną strukturę nagłówkową, dzięki czemu osoby niewidome mogą łatwo „przeskanować” treść każdej strony za pomocą czytnika ekranu. Serwis można powiększyć nawet o kilkaset procent. Sądzimy więc, że nasz serwis nie sprawi problemów osobom słabowidzącym. 17

Promowanie idei Wprowadzanie na rynek nowych idei, np. idea dbania o zdrowie, regularnych badań profilaktycznych, idea pozytywnego wizerunku mniejszości Ważny jest cel społeczny; autor często pozostaje anonimowy, a jego korzyści są na drugim planie

Promowanie producenta jako przedsiębiorcy społecznie zaangażowanego Promowanie idei i działanie na rzecz społeczeństwa Sprzedawanie produktu Forma pośrednia pomiędzy marketingiem społecznym a komercyjnym Korzyści: zmiana postaw Skuteczne w budowaniu konkurencyjnej przedsiębiorstw

Promowanie produktu i organizacji Działania adresowane są do społeczności wirtualnych i terytorialnych Celem jest zbudowanie trwałej więzi klienta z marką w oparciu o komunikację on-line i na portalach społecznościowych, blogów, wymianę informacji i materiałów multimedialnych

Dla fanów technologii 21

Pomniki Londynu przemówiły ludzkim głosem Turyści za pośrednictwem telefonu słyszą historię postaci opowiadane w pierwszej osobie w zabawny - > interesujący sposób 22

Po zeskanowaniu kodu lub pomnika (augmented reality) zwiedzający może usłyszeć historię lub może podać numer telefonu i postać zadzwoni. 23

Nowa atrakcyjna nawigacja po „atrakcjach” Tworzenie bazy odwiedzających Badanie zainteresowania atrakcjami Treści do poszerzonej dystrybucji PR 24