Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Personal Management w bibliotece? Anna Donnersberg Maria Szczygieł Biblioteka Politechniki Krakowskiej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Personal Management w bibliotece? Anna Donnersberg Maria Szczygieł Biblioteka Politechniki Krakowskiej."— Zapis prezentacji:

1 Personal Management w bibliotece? Anna Donnersberg Maria Szczygieł Biblioteka Politechniki Krakowskiej

2 „Wizerunek to zbiór przekonań, myśli i wrażeń danej osoby o obiekcie.” Philip Kotler

3 Wizerunek biblioteki Własny – odzwierciedla postrzeganie biblioteki przez jej pracowników Własny – odzwierciedla postrzeganie biblioteki przez jej pracowników Obcy – postrzeganie biblioteki przez jej otoczenie zewnętrzne Obcy – postrzeganie biblioteki przez jej otoczenie zewnętrzne

4

5 Proces kreowania wizerunku Badanie stanu wyjściowego Badanie stanu wyjściowego Ustalanie celów Ustalanie celów Planowanie programu naprawczego (ustalenie metod, technik badawczych, budżet, obsada) Planowanie programu naprawczego (ustalenie metod, technik badawczych, budżet, obsada) Realizacja planu Realizacja planu Ocena przebiegu realizacji planu Ocena przebiegu realizacji planu

6 Personal Management to strategiczne i spójne podejście do zarządzania pracownikami, którzy indywidualnie i zbiorowo przyczyniają się do realizacji z góry ustalonych celów

7 Zadania Personal Managera Zrozumienie specyfiki danej biblioteki Zrozumienie specyfiki danej biblioteki Wspieranie dyrekcji i kierownictwa Wspieranie dyrekcji i kierownictwa Bycie ekspertem w dziedzinie organizacji pracy Bycie ekspertem w dziedzinie organizacji pracy Pełnienie funkcji mediatora Pełnienie funkcji mediatora Kształtowanie kultury organizacyjnej Kształtowanie kultury organizacyjnej

8 Motywacja – siła, która uruchamia i podtrzymuje działania pracowników Wewnętrzna Wewnętrzna Zewnętrzna Zewnętrzna

9 Hierarchia potrzeb wg A. Maslowa Samo- realizacja szacunek uznanie potrzeby społeczne potrzeby bezpieczeństwa potrzeby fizjologiczne

10 WYSOKAŚREDNIADOSTATECZNANISKA AE P AE U PK P PK U Jakość usług w bibliotece

11 Czynniki wpływające na jakość usług w bibliotece STRONA WWWPROFESJONALNA OBSŁUGA NOWOCZESNE WYPOSAŻENIE BUDYNEK AE P AE U PK P PK U

12 Zalety biblioteki

13 Odczucia użytkowników podczas wizyt w bibliotece

14 Biblioteka = nowoczesne miejsce?

15 Szkolenia pracowników RAZY W ROKU 4 LUB WIĘCEJ NIE BIORĘ UDZIAŁU W SZKOLENIACH AE PK

16 Źródła informacji

17 Cechy przełożonych

18 Dziękujemy za uwagę Anna Donnersberg Maria Szczygieł


Pobierz ppt "Personal Management w bibliotece? Anna Donnersberg Maria Szczygieł Biblioteka Politechniki Krakowskiej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google