Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szablon planu strategicznego. Niniejszy szablon pomoże Ci zaplanować swoją aktywację usługi Yammer. Gdy zostanie ukończony, będzie służyć jako Twój plan.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szablon planu strategicznego. Niniejszy szablon pomoże Ci zaplanować swoją aktywację usługi Yammer. Gdy zostanie ukończony, będzie służyć jako Twój plan."— Zapis prezentacji:

1 Szablon planu strategicznego

2 Niniejszy szablon pomoże Ci zaplanować swoją aktywację usługi Yammer. Gdy zostanie ukończony, będzie służyć jako Twój plan strategiczny - od tworzenia wizji wyższego szczebla po kwestie logistyczne związane z aktywacją. Pomoże Ci utrzymać kurs, usprawnić koordynację z kluczowymi interesariuszami i w jasny sposób zaprezentować Twojej organizacji wartość usługi Yammer.

3 Program Plan strategiczny

4 Zdefiniuj swoją wizję

5 Czym jest wizja? Wizja opisuje w 1-4 zdaniach to, co definiuje wartość usługi Yammer dla Twojej firmy i jej pracowników. Wizja ułatwi Twoim współpracownikom i kierownictwu zrozumienie korzyści płynących z usługi Yammer, co jest kluczowe, aby uzyskać ich aprobatę i wsparcie. Przykłady wizji 1. Przekształcenie sposobu, w jaki nasze działy komunikują się ze sobą oraz pracują wspólnie nad zadaniami lub projektami, komunikują się z kierownictwem i usprawniają procesy dla większej efektywności i klarowności. 2. Tworzenie bezpiecznej i otwartej platformy współpracy, aby w łatwiejszy sposób wymieniać się firmowymi informacjami i aktualnościami, co wpłynie na bardziej efektywne wykonywanie strategii w ramach naszej kultury pracy.

6 Opisz swoją wizję Opisz swoją wizję związaną z usługą Yammer w 1-4 zdaniach, najlepiej wspólnie z członkami kadry kierowniczej, kierownikami działów oraz innymi interesariuszami.

7 Zidentyfikuj wyniki biznesowe

8 Po co identyfikować wyniki biznesowe? Zdefiniowanie jasnych wyników biznesowych pomaga skoncentrować wysiłki na potencjalnych celach, które można osiągnąć za pomocą usługi Yammer. Opisując wyniki biznesowe, weź pod uwagę zaproszenie do współpracy kierowników firmy oraz członków działów o wysokim priorytecie. Przykładowe wyniki biznesowe Marketing Bycie na bieżąco z opiniami i potrzebami klientów. Szybsze przygotowywanie kampanii i materiałów reklamowych. Bliska współpraca z agencjami poprzez bezpieczne kanały. Zasoby ludzkie Przyspieszenie procesu wdrażania. Zmniejszenie rotacji personelu. Tworzenie zjednoczonej kultury. Sprzedaż Tworzenie ujednoliconego poziomu satysfakcji klientów w ramach różnych linii produktowych i lokacji. Przyspieszenie cyklu sprzedaży. Szybsze dzielenie się informacjami o konkurencji.

9 Opisz wyniki biznesowe Pamiętając o swojej wizji, sporządź listę wyników biznesowych, które usługa Yammer pomoże zrealizować Twojej firmie. Dział 1 Wynik Dział 3 Wynik Dział 2 Wynik

10 Zidentyfikuj kluczowych interesariuszy

11 Kim są kluczowi interesariusze? Skorzystaj z dokumentu Role w sieci - przewodnik i zdecyduj, które role wybrać dla swojego zespołu aktywacyjnego. Wypisz, którzy pracownicy obejmą wybrane role podczas aktywacji sieci. Najbardziej pomyślne aktywacje usługi Yammer przeprowadzane są zawsze przez zaangażowaną grupę osób, które reprezentują przekrój przedsiębiorstwa i rozumieją swoje role i obowiązki.Role w sieci - przewodnik

12 Zidentyfikuj kluczowych interesariuszy Wypełnij poniższą tabelkę, wpisując dane dotyczące Twojego zespołu aktywacyjnego. RolaObowiązkiDziałImię i nazwisko Kierownik projektuNadzór nad wszystkimi aspektami procesu aktywacji i wprowadzania usługi. Kierownik społeczności Zarządzanie codzienną aktywnością sieci; doradztwo i dzielenie się najlepszymi praktykami. Patron na stanowisku kierowniczym Informowanie o wizji wyższego szczebla i wartościach, jakie usługa Yammer oferuje firmie. Zaawansowani użytkownicy Pomoc w szkoleniu użytkowników i zwalczanie obiekcji. InformatykNadzór nad technicznymi aspektami wprowadzenia usługi, w tym nad integracjami. Właściciel firmyDoradztwo, aprobata i wsparcie podczas wprowadzania usługi. Liderzy grupIdentyfikacja możliwości użycia usługi Yammer przez określone działy; zachęcanie pracowników do zaangażowania. Kierownik ds. szkoleńZarządzanie i realizacja treści szkoleniowych na temat usługi Yammer. Kierownik ds. zasobów ludzkich Integracja usługi Yammer do istniejących procesów związanych z zasobami ludzkimi oraz zarządzanie stosowną treścią w sieci Yammer. Kierownik ds. komunikacji Nadzór nad przesyłaniem komunikatów dotyczących usługi Yammer do wszystkich pracowników.

13 Określ przypadki użycia

14 Czym jest przypadek użycia? Przypadek użycia określa, jak wybrana funkcja usługi Yammer może usprawnić aktywność związaną z pracą oraz pomóc osiągnąć wyniki biznesowe. Opracuj przypadek użycia według następującego wzorca: dla każdego wyniku określ działanie potrzebne, aby osiągnąć ten wynik. Następnie zdecyduj, która funkcja usługi Yammer może pomóc wykonać to działanie. Przykładowe przypadki użycia Marketing Wynik biznesowy. Bycie na bieżąco z opiniami i potrzebami klientów. Praktyczne działanie. Zrozumienie potrzeb klientów, gdy tylko się pojawiają i zmieniają. Funkcja Yammer. Utwórz grupę i zachęć zespoły bezpośredniej obsługi klienta, aby publikowały opinie klientów. Wykorzystaj je, aby podejmować świadome decyzje marketingowe. Zasoby ludzkie Wynik biznesowy. Przyspieszenie procesu wdrażania pracowników. Praktyczne działanie. Szybsze odpowiadanie na pytania i analizowanie dokumentacji. Funkcja Yammer. Utwórz sieć zewnętrzną, aby umożliwić nowym pracownikom kontakt ze współpracownikami o dłuższym stażu i uzyskanie informacji na temat firmy. Wykorzystaj tę grupę, by publikować kluczowe dokumenty i odpowiadać na pytania. Sprzedaż Wynik biznesowy. Tworzenie ujednoliconego poziomu satysfakcji klientów w ramach różnych linii produktowych i lokacji. Praktyczne działanie. Szybkie i konsekwentne odpowiadanie na pytania klientów. Funkcja Yammer. Utwórz publiczne grupy dla zespołów sprzedaży i obsługi klientów, aby mogli dzielić się najnowszymi decyzjami i opracowaniami, które będą widoczne dla wszystkich.

15 Zidentyfikuj przypadki użycia dla Yammer Spotkaj się z zespołami funkcjonalnymi w Twojej organizacji, aby zidentyfikować sposoby, w jakie usługa Yammer może praktycznie usprawnić aktywności związane z pracą, aby osiągnąć kluczowe wyniki biznesowe. Dział 1 Wynik biznesowy. Praktyczne działanie. Funkcja Yammer. Dział 2 Wynik biznesowy. Praktyczne działanie. Funkcja Yammer. Dział 3 Wynik biznesowy. Praktyczne działanie. Funkcja Yammer.

16 Przygotuj listę kontrolną aktywacji

17 Czym jest lista kontrolna aktywacji? Lista kontrolna pomoże Ci zorganizować kluczowe aspekty aktywacji, takie jak komunikaty i wydarzenia, aby trzymać się wytyczonego kursu.

18 Przygotuj listę kontrolną swojej aktywacji Ramy czasoweKomunikat lub wydarzenieOsoba odpowiedzialnaStatus TerazSpotkanie z interesariuszami, aby określić waszą wizję, wyniki biznesowe i przypadki użycia. TerazUtworzenie grupy Centrum pomocy Yammer i przesłanie treści edukacyjnych. TerazUtworzenie grupy Pomysły na Yammer. Przez cały proces aktywacji zachęcaj swoich współpracowników, aby dzielili się pomysłami dotyczącymi sposobów, w jakie usługa Yammer może usprawnić procesy w firmie. 3-4 tygodnie przed aktywacją Przesłanie wiadomości z prezentacją usługi przez członka kadry kierowniczej. 2 tygodnie przed aktywacjąPrzesłanie wiadomości z prezentacją usługi do działów. 2 tygodnie przed aktywacjąPowiadomienie firmy o sesjach YamJam, szkoleniach i nieformalnych spotkaniach szkoleniowych podczas lunchu - Lunch & Learn. 1 tydzień przed aktywacjąPrzypomnienie pracownikom firmy o sesjach YamJam, szkoleniach i nieformalnych spotkaniach szkoleniowych podczas lunchu - Lunch & Learn. Podczas tygodnia aktywacjiPrzeprowadź szkolenie dla pierwszego działu o wysokim priorytecie. Podczas tygodnia aktywacjiPrzeprowadź szkolenie dla drugiego działu o wysokim priorytecie. Podczas tygodnia aktywacjiPrzeprowadź szkolenie dla trzeciego działu o wysokim priorytecie. Podczas tygodnia aktywacjiPrzeprowadź spotkanie szkoleniowe Lunch & Learn. Podczas tygodnia aktywacjiPrzeprowadź sesję YamJam. Wybierz komunikaty oraz wydarzenia i uporządkuj je w kolejności chronologicznej.


Pobierz ppt "Szablon planu strategicznego. Niniejszy szablon pomoże Ci zaplanować swoją aktywację usługi Yammer. Gdy zostanie ukończony, będzie służyć jako Twój plan."

Podobne prezentacje


Reklamy Google