Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PARTNER II 2007-2013 System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PARTNER II 2007-2013 System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd."— Zapis prezentacji:

1 PARTNER II 2007-2013 System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

2 PARTNER II 2007-2013 Projekt PARTNER II jest kontynuacją pierwszej edycji Projektu PARTNER, który służył jako baza danych projektów oraz forum wymiany informacji z zakresu Funduszy Strukturalnych w okresie programowania 2004-2006. PARTNER II ma służyć dobremu przygotowaniu beneficjentów do efektywnego wykorzystania środków dostępnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego w latach 2007-2013.

3 Aktorzy Zarząd Województwa Śląskiego Potencjalni beneficjenci RPO oraz podmioty zainteresowane programem Koordynatorzy Wydział Programowania Rozwoju i Funduszy Europejskich

4 Czym jest i co daje PARTNER II ? Wskazanie zapotrzebowania środków finansowych na poszczególne priorytety i działania RPO 2007-2013, Narzędzie szybkiego przepływu informacji Samorząd Województwa – zainteresowane podmioty, Szansa na identyfikację i dobre przygotowanie projektów, Koordynacja działań pomiędzy poszczególnymi jednostkami samorządu.

5 Wydział Programowania Rozwoju i Funduszy Europejskich Bieżąca informacja, Prowadzenie bazy projektów, Organizowanie szkoleń, Klasyfikacja i weryfikacja projektów, Monitoring.

6 Koordynator Stały, bezpośredni kontakt z Wydziałem Funduszy Europejskich Zgłaszanie do bazy projektów PARTNER II propozycji projektów Koordynację i stały monitoring prac nad zgłoszonymi projektami na poziomie jednostki samorządowej Udział w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach informacyjnych Rozpowszechnianie pozyskanych informacji

7 Środki zastosowane w ramach PARTNER II Formularz na stronie WWW E-mail Baza PARTNER II Baza propozycji projektów Baza koordynatorów

8 Jak zostać koordynatorem bazy projektów PARTNER II 1.Wypełnij formularz zgłoszeniowy, podając proponowany login i hasło do bazy projektów podmiotu, który reprezentujesz. 2.Po wypełnieniu formularza i przesłaniu go w wersji elektronicznej, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną na wskazany adres email. 3.Wyślij wydrukowany, wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz pod numer faxu +48 32 251 88 83 do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, celem aktywacji Twojego konta.

9 Jak zostać koordynatorem bazy projektów PARTNER II 4.Po zarejestrowaniu przesłanego w formie papierowej zgłoszenia, zostaniesz zarejestrowany w bazie koordynatorów, a informacja o aktywacji Twojego konta w bazie PARTNER II zostanie przesłana pocztą elektroniczną na wskazany przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym adres mailowy. 5.Po otrzymaniu informacji o aktywacji konta, możesz zalogować się do bazy projektów, korzystając z loginu i hasła podanego w formularzu zgłoszeniowym. 6.W razie pytań dotyczących funkcjonowania bazy PARTNER II prosimy o kontakt mailowy na adres partner@silesia-region.pl lub telefoniczny +48 32 20 78 197.partner@silesia-region.pl 7.Życzymy powodzenia !

10

11

12

13

14

15

16 Organizacja siatki koordynatorów i jej sprawne działanie, Szybki dostęp do aktualnej informacji, Pobudzenie j.s.t. do grupowania się i tworzenia wspólnych projektów, Zachęta do tworzenia i opracowywania projektów na nowy okres budżetowy 2007-2013, Ocena potencjału absorpcyjnego regionu na etapie opracowywania dokumentów programowych. Korzyści z funkcjonowania bazy PARTNER II

17 Dziękuję za uwagę Referat ds. Wyboru Projektów Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego


Pobierz ppt "PARTNER II 2007-2013 System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd."

Podobne prezentacje


Reklamy Google