Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r. Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r. Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu."— Zapis prezentacji:

1 Piotr Tabor Łódź r. Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu

2 Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu: W jaki sposób kieruje się ludźmi w najlepiej zarządzanych hotelach - najlepsze praktyki, które warto naśladować Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? Jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy? Gdzie ich szukać, jak sformułować skuteczne ogłoszenie, jak rozmawiać z kandydatami, aby umieć ich właściwie ocenić w rozmowie rekrutacyjnej

3 Wzorowy i zmotywowany personel Jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy? Gdzie ich szukać, jak sformułować skuteczne ogłoszenie, jak rozmawiać z kandydatami, aby umieć ich właściwie ocenić w rozmowie rekrutacyjnej

4 Wzorowy i zmotywowany personel

5 Współpraca z: Szkołami średnimi (praktyki, staże) Uczelniami (biura karier, praktyki i staże, kursy) Mediami (kreowanie wizerunku firmy) Organizacja – Dnia otwartego (zaproszenia w/w podmiotów – prezentacja firmy, pokazanie ścieżki kariery)

6 Wzorowy i zmotywowany personel Ogłoszenie: Wymagania Oczekiwania Kompetencje: a) twarde np. j.angielski b) miękkie np. kreatywność Warunki współpracy

7 Wzorowy i zmotywowany personel Assessment / Development Centre – najskuteczniejsza metoda rekrutacji pracowników oparta o proces selekcji i wieloaspektowej analizy kandydatów w aspekcie sprecyzowanych oczekiwań pracodawcy. Model Oceny Kompetencji pracownika (kandydata) to optymalne sterowanie rozwojem pracownika.

8 Wzorowy i zmotywowany personel

9 Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? Szkolenia Standardy Premiowanie

10 Wzorowy i zmotywowany personel Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? cross-selling (sprzedaż powiązana np. recepcjonista sprzedaje restauracje) up-selling (sprzedaż powiększona np. recepcjonista sprzedaje apartament zamiast standardowego pokoju)

11 Wzorowy i zmotywowany personel Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? System wynagrodzeń oparty o model kompetencji (centrum oceny rozwoju)

12 Wzorowy i zmotywowany personel Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? A) Zysk (optymalnie – wydzielenie centrów przychodów i centrum kosztów na dany dział) B) Przychód (stosowanie planów sprzedaży (celów minimalnych których przekroczenie daje możliwość uzyskania premii) C) Oceny gości (oceny Booking, HRS, nasz www, ankiety hotelowe etc.) D) Audyty (Badania Tajemniczego Klienta) – wypracowanie i przedstawienie kryteriów oceny

13 Wzorowy i zmotywowany personel Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku: Stosowanie jasnego i przejrzystego systemu wynagradzania i premiowania Wprowadzenie modelu mentoringowo – coachingowego zarządzania Wprowadzenie oceny okresowej (model oceny profilu kompetencji) Stworzenie ścieżki kariery (egzaminy wewnętrzne) Szczerość i przejrzystość komunikatów

14 Wzorowy i zmotywowany personel Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku: Controling System monitoringu Rotacyjny system kontroli (czystość, dokumentacja, magazyny) Konsekwencja w działaniu

15 Wzorowy i zmotywowany personel W jaki sposób kieruje się ludźmi w najlepiej zarządzanych hotelach - najlepsze praktyki, które warto naśladować

16 Wzorowy i zmotywowany personel Mentoring i coaching przynosi firmom wiele korzyści: Zwiększona wydajność firmy jako całości Szybki rozwój pracowników Pełniejsze wykorzystanie możliwości najważniejszych pracowników wyższa wydajność poszczególnych pracowników i lepsza obsługa klienta Większa motywacja i silniejsze przywiązanie do firmy Zwiększone umiejętności liderów.

17 Wzorowy i zmotywowany personel Wspólny rozwój i działanie = Zwycięstwo

18 Wzorowy i zmotywowany personel Konsekwentne stosowanie coachingowo – mentoringowego zarządzania : Samodzielność pracowników Motywację Rozwój Realizacje wspólnych celów

19 Wzorowy i zmotywowany personel Zwycięstwo w świecie biznesu jest czymś wspaniałym, ponieważ kiedy firmy zwyciężają, ich pracownicy dostają skrzydeł i rozwijają się. Tworzą się nowe miejsca pracy i możliwości. Ludzie z optymizmem zaczynają patrzeć w przyszłość…. Zwycięstwo uskrzydla każdego, kto go doświadczył. Po prostu sprawia, że świat staje się lepszy. Jack Welsh

20 Dziękuje za uwagę Piotr Tabor Tel


Pobierz ppt "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r. Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google