Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów Sławomir Fastyn Kierownik Handlowy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów Sławomir Fastyn Kierownik Handlowy."— Zapis prezentacji:

1

2 Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów Sławomir Fastyn Kierownik Handlowy

3 Nowi Klienci nagradzani są za szybki awans do statusu Lidera. Zapewnia znaczące premie aby stale awansować na coraz to wyższe statusy. Nowi Klienci otrzymują harmonogram faktycznych kwot które można zarobić, a które często ukrywane są za procentowym wskaźnikiem znajdującym się w planie wynagradzania. Szybki Awans – Korzyści

4 The One Thing NSP zakontraktowało Craiga Casea aby dokonać analizy siły napędowej zwiększenia sprzedaży. Wyniki: o Liderzy rozwijający nowych Liderów NSP Szybki Awans

5 W niedługim czasie po zapisaniu się do NSP, Dystrybutor zaczyna koncentrować się wyłacznie na sprzedaży detalicznej. o Sprzedaż detaliczna generuje przychód nowemu Dystrybutorowi, lecz maksymalizacja zysków pochodzi głównie z awansu przez statusy poprzez budowanie coraz to większej organizacji. Wdrożenie następujących: oPremia za Awansu przez Statusy oPremia Szybkiego Awansu oPremia Kreowania Liderów Wypłaty dla Sponsorów NSP Szybki Awans

6 Przykład premii korzystając z informacji pochodzącej z Rosji. NSP Szybki Awans – Premia Awansu przez Statusy

7 Wypłacany po trzecim kolejnym miesiącu po osiągnięciu i utrzymaniu nowego statusu. Wypłacany wcześniej, jeśli Dystrybutor awansuje i osiągnie kolejny status. o W chwili, kiedy Dystrybutor awansuje na kolejny status, wypłacana jest Premia Awansu przez Statusy za poprzedni status. Ta premia ma na celu motywować Dystrybutora aby kontynuował budowanie swojej organizacji. NSP Szybki Awans – Premia Awansu przez Statusy

8 Przykład premii korzystając z informacji pochodzącej z Rosji. NSP Szybki Awans – Premia Szybkiego Awansu

9 Motywuje Dystrybutora aby osiągnac status Lidera w jak najszybszym czasie. o Przykładowo, w przeciągu pierwszych trzech miesięcy kalendarzowych po miesiącu od rejestracji. Każdy kolejny status także ma przypisany konkretną ilość miesięcy przeciągu których dany status musi być osiągnięty aby otrzymać dodatkową premię za osiągnięcie danego statusu. Ta premia ma na celu nie tylko zmotywować Dystrybutora aby rozwijać swoją organizację, lecz także po to aby zrobić to niezwłocznie. NSP Szybki Awans – Premia Szybkiego Awansu

10 Przykład premii korzystając z informacji pochodzącej z Rosji. NSP Szybki Awans – Premia Szybkiego Awansu

11 Sponsor otrzymuje tą premię w przypadku rejestracji nowego Klienta i pomoże mu osiagnąć Status Lidera. Premia ta, w wysokości 300 zł wypłacana jest Sponsorowi w tym samym czasie, kiedy nowy Lider otrzymuje Premię za Awans w Statusie NSP Szybki Awans – Premia Kreowania Liderów

12 Przykład premii korzystając z informacji pochodzącej z Rosji. NSP Szybki Awans – Premia Kreowania Liderów

13


Pobierz ppt "Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów Sławomir Fastyn Kierownik Handlowy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google