1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Wsparcie zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
dr Jakub J. Brdulak Katedra Zarządzania Innowacjami
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
KULTURA ORGANIZACYJNA
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Zarządzanie projektami
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
INNOWACYJNA WIELKOPOLSKA
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Szkolenia, Coaching, PR.
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Konferencja Innowacyjna gospodarka Innowacyjność w biznesie Panel II Warszawa, 03 marca 2008 r.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Strategia przedsiębiorstwa
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego INNOWACYJNY REGION Omar Saoudi Dyrektor Departamentu Gospodarki Poznań, 14 stycznia 2008.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Kultura innowacji - budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
Wpływ lokalnej gospodarki na rozwój/innowacyjność przedsiębiorstw w aglomeracji konińskiej Dr Monika Matusiak Centrum Polityk Publicznych Uniwersytet Ekonomiczny.
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
AKTUALNA SYTUACJA W BRANŻY BUDOWLANEJ NA RYNKU NIEMIECKIM, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWOŚCI ROZWOJU DLA POLSKICH EKSPORTERÓW DRZWI I OKIEN mgr.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
JAK ZWIĘKSZYC KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
Przedmiot działalności
Innowacyjna gospodarka definicje, przykłady, dobre praktyki
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU

2 PLAN PREZENTACJI: 1.Innowacja inaczej - reguły branży?: 2.Kluczowe elementy działania firmy Kreisel: Produkt - jakość Sprzedaż - serwis Marka - emocje 3.Synergia a zaangażowanie jednostki, zespołu, firmy …

3 INNOWACJA INACZEJ - REGUŁY BRANŻY?: 1.Branża typowa B2B, (produkt jako „surowiec”) 2.Olbrzymia konkurencyjność producentów, (blisko 100) 3.Ograniczenia technologiczne, (normy budowlane) 4.Kreatywność jako klucz sukcesu, (przewaga rynkowa)

4 KREATYWNOŚĆ JAKO KLUCZ SUKCESU: Firma stawia na każdego i na wszystkich (decentralizacja) Filozofia KAIZEN (odwrotnym pojęciem od innowacji) Wyzwolenie kreatywności i zaangażowania (atmosfera)

5 WYZWOLENIE KREATYWNOŚCI I ZAANGAŻOWANIA: 1.Praca indywidualna 2.Działania zespołowe (komunikacja) 3.Synergia doświadczeń 4.Rynek stawia warunki … Złoty Laur raportu TeleInfo 100, dla najlepiej zinformatyzowanego przedsiębiorstwa w kategorii przemysł budowlany

6 RYNEK STAWIA WARUNKI … : 1.Produkt – nowe technologie (technologie nano) 2.Sprzedaż – serwis rynku (klient nasz pan) 3.Marka – marketing emocjonalny (monolog czy dialog)

7 PRODUKT – NOWE TECHNOLOGIE: 1.Laboratoria, technologia, doświadczenie 2.Czynnik twórczy - pro sprzedażowy 3.Konkurencja jest i będzie

8 SPRZEDAŻ – SERWIS RYNKU: 1.Serwis rynku 2.Obserwacja rynku i wnioski 3.Kreatywne koncepcje i działanie

9 MARKA – MARKETING EMOCJONALNY: 1.Sponsoring sportowy (emocje) praktycznie wszystkie dyscypliny sportowe przez 12 lat reprezentacja Polski Piłki Nożnej od 2000 r Lech Kreisel jeden z pierwszych sponsorów Członek klubu PKOL 2.Elementy reklamy w terenie (oryginalność) 3.Elastyczne działania rynkowe (promocje)

10 FIRMA REALIZUJE CELE PORZEZ INNOWACYJNOŚĆ ZARZĄDZANIA: 1.Zaufanie potencjałowi i doświadczeniu ludzi 2.Orientację na klienta i serwis produktu 3.Elastyczne dostosowanie do reguł rynku

11 PONADTO FIRMA NALEŻY DO HOLDINGU FIXIT: 1.Synergia doświadczenia (współpraca) 2.Grupy twórcze („świeża myśl”) 3.Innowacja (rynki wschodnie) cdn.

12 Buduj z nami – dla Ciebie gramy Dziękuję za uwagę