1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa Hotel Marriott
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Istota i przesłanki badań marketingowych
PODEJMOWANIE DECYZJI STRATEGICZNYCH
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Analiza ekonomiczna „Od studenta do menedżera” projekt współfinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego mgr E. Tarnawska.
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
6. MRPII / ERP przeznaczenie i korzyści.
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Rynki konkurencji niedoskonałej
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Analiza SWOT.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Biznes plany w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich na lata ” Przemysław.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Sporządzanie biznesplanu
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Analiza potencjału firmy
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Green S.A. na tle obecnego
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
Opracowanie merytoryczne Joanna Lisowska
1. Krajowy Instytut Energetyki Rozproszonej powstał jako odpowiedź na postępujący rozwój sektora energetyki odnawialnej i rozproszonej. Małe i średnie.
Wydział Zarządzania Informacją PJWSTK Narzędzia IT w rękach menedżera.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
Nazwa, logo i motto firmy
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Zarządzanie produkcją – różne określenia
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Tytuł spotkania firmowego
Zapis prezentacji:

1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu ich pokonania i zdobyciu informacji o szansach firmy w prowadzeniu określonych działań oraz na pokonaniu innych przedsiębiorstw. Analiza konkurencji może być prowadzona dla przedsiębiorstwa, rynku, pracowników, produkcji, materiałów itd. oraz dla poszczególnych grup produktów.

2 Analiza konkurencji - przedsiębiorstwo:

3 Analiza konkurencji - rynek:

4 Analiza konkurencji - produkcja:

5 Analiza konkurencji - pracownicy:

6 Analiza konkurencji - materiały:

7 Analiza konkurencji - dla wybranego produktu/usługi (grupy produktów/usług) :

8 Analiza konkurencji - podsumowanie: graficznie przedstawiać wyniki analizy konkurencji, sporządzać plany działań dla najpoważniejszych słabości firmy, wspomaga proces ulepszania lub zmiany konstrukcji własnych produktów, pozwala na określenie wytycznych dla nowych wyrobów wprowadzanych na rynek, pozwala na obiektywną ocenę konkurencyjności firmy na tle innych przedsiębiorstw w danej branży.

9 COMARCH ERP Business Intelligence rozwiązania dla branż (realizacja analiz) : Bankowość i finanse Paliwa i energetyka Produkcja Handel i dystrybucja Medycyna erp/rozwiazania-dla-branz/