Szczecińska Kolej Metropolitalna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Mielcu
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
ORGANIZACJA KOLEJOWYCH PRZEWOZÓW OSÓB
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
1 Działanie Support for Cities w ramach programu Unii Europejskiej URBACT w Chorzowie Urząd Miasta Chorzów Hanna Pompa -Obońska.
Komunikacja i Turystyka
Prezentacja projektów Miasta planowanych do realizacji w latach [ budowanie świadomości ] Wystąpienie Władysław Bieda – Burmistrz Miasta Limanowa.
PRZESŁANKI KONKURENCYJNOŚCI
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata projekt Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Polityki Regionalnej.
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA TERENÓW PRZEMYSŁOWYCH W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM PROJEKT nr POIG WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ.
Miejski Obszar Funkcjonalny Trójmiasta
Wrocławski Obszar Metropolitalny
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
EKSPERCI ZAANGAŻOWANI DO PRAC W RAMACH PANELU
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
STAROSTWO POWIATOWE W GOLENIOWIE
Park Przemysłowy „Stare Miasto - Park” w Gminie Leżajsk
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
10 LAT WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO W UNII EUROPEJSKIEJ
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego przy Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie.
l Idealne miejsce dla Twojego biznesu.
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
Emilia Kozłowska. Spis treści Gdańsk Kraków Poznań Warszawa Wrocław.
Obserwatorium Integracji Społecznej Projekt „Koordynacja na rzecz aktywnej integracji” Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Wrocław, ul. Jurija Gagarina WROCŁAW. Wrocław – główne miasto aglomeracji wrocławskiej, czwarte co do wielkości miasto w Polsce. Położone jest w województwie.
Zarządzanie mobilnością - Poczdam Warsztat: Zarządzanie i koordynacja w obszarze komunikacji Podkarpackie 5 grudnia 2012 Prezentacja: Ministerstwo Infrastruktury.
Metoda partycypacyjnego planowania zintegrowanego rozwoju w SOM.
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Konferencja współfinansowana.
Rozwój gospodarczy, celem funkcjonowania LGD Marek Przedniczek Prezes Zarządu LGD III Regionalna konferencja gospodarczo-ekonomiczna.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Projekty strategiczne Łodzi w nowej perspektywie finansowej UE.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Kontrakt Terytorialny Województwa Kujawsko-Pomorskiego Konferencja prasowa Toruń, 15 września 2014 r.
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata Kielce, maj 2017 r.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Strategia ZIT Obszaru Metropolitalnego Gdańsk–Gdynia–Sopot do 2020 roku Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na.
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Transport drogowy na Mazowszu
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Wsparcie przedsiębiorczości w ramach RPO WZ – od stref inwestycyjnych po usługi szkoleniowe Weestpomeranian Greenfield 2018.
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Szczecińska Kolej Metropolitalna Roman Walaszkowski 25.11.2015 r.

Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego 2005 - 2015 15.04.2005 9 JST 04.09.2009 13 JST 2014 15 JST

Dane statystyczne: Powierzchnia: 2 795 km² 12,21% powierzchni województwa Ludność: 687 464 40% ogółu mieszkańców województwa Potencjał gospodarczy: 45,8% ogółu podmiotów gospodarczych WZ

Miasto Stargard Szczeciński Gmina Stargard Szczeciński Członkowie SOM (wg liczby mieszkańców) Liczba mieszkańców Miasto Szczecin 408 172 Miasto Stargard Szczeciński 69 328 Miasto i Gmina Police 41 911 Miasto Świnoujście 41 371 Gmina i Miasto Goleniów 35 533 Gmina i Miasto Gryfino 32 147 Gmina Dobra (Szczecińska) 19 096 Gmina Stargard Szczeciński 12 499 Gmina Kołbaskowo 11 526 Gmina i Miasto Stepnica 4 857 Gmina Kobylanka 4 905 Gmina Stare Czarnowo 3 875 Gmina Nowe Warpno 1 672 Razem w SOM 687 247 Źródło: Główny Urząd Statystyczny 31.1.2.2014 r.

Transport publiczny – opracowania: Zinegrowana Strategia Transportu Publicznego 2. Studium Wykonalnosci Integracji Transportu Publicznego 3. Studium Wykonalnosci Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej

INTEGRACJA TRANSPORTU PUBLICZNEGO W SSOM Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej Działania integracyjne Wprowadzenie wspólnego biletu Wprowadzenie centralnego ośrodka zarządzania komunikacją zbiorową Dopasowanie rozkładów przewoźników na obszarze SOM

Publiczny Transport Zbiorowy na całym obszarze SOM Obecni organizatorzy transportu w SOM Publiczny Transport Zbiorowy na całym obszarze SOM

Integracja organizacyjna w transporcie publicznym Integracja organizacyjna polega na powołaniu jednego wspólnego podmiotu, któremu łatwiej jest zarządzać całym transportem zbiorowym, niż kilku/kilkunastu odrębnym podmiotom, np. w zakresie zapewnienia skomunikowania pomiędzy różnymi systemami transportowymi. JST JST

Integracja biletowa w transporcie publicznym Integracja biletowa jest kolejnym krokiem integracji taryfowej, polega ona na wprowadzeniu nośnika biletu (papier, karta elektroniczna, aplikacja, dostęp przez Internet) wspólnego dla wszystkich systemów transportowych czy przewoźników biorących udział w procesie integracji.

Integracja taryfowa w transporcie publicznym Integracja taryfowa realizowana poprzez wprowadzenie do oferty dodatkowego wspólnego biletu uprawniającego do przejazdu wszystkimi środkami publicznego transportu zbiorowego SOM.

Sieć SKM jako główna oś transportu publicznego w SOM

Miejsca zwiększonej aktywności gospodarczej na terenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego - Obszar funkcjonalny portu w Świnoujściu, w tym terminal promowy, - Goleniowski Park Przemysłowy, - Dunikowo oraz Trzebusz – podstrefa Szczecin SSE Euro ‑ Park Mielec, - Stargardzki Park Przemysłowy, - Park Przemysłowy Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, - Park Regionalny w Gryfinie (Gardno), - Strefa rozwoju funkcji techniczno-produkcyjnej w elektrowni „Dolna Odra”, - Obszar funkcjonalny portu w Szczecinie, - Szczeciński Park Przemysłowy, - Policki Park Przemysłowy, - Obszar funkcjonalny portu w Policach, - Port Lotniczy Szczecin-Goleniów.

Szczecińska Kolej Metropolitalna na tle miejsc zwiększonej aktywności gospodarczej na terenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Planowana sieć połączeń kolejowych na trasach: Szczecin – Gryfino (Dolna Odra), Szczecin – Goleniów (Port Lotniczy), Szczecin – Stargard Szczeciński, Szczecin – Police. obejmie swoim zasięgiem większość najważniejszych miejsc aktywności gospodarczej na terenie SOM.

Stacje Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Stan istniejący Szczecin Turzyn

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Stan planowany skm A Szczecin Turzyn

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Stan istniejący Szczecin Łękno

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Stan planowany Szczecin Łękno

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Stan istniejący Szczecin Niebuszewo

Szczecińska Kolej Metropolitalna – Etap II DE PL

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Biuro Stowarzyszenia Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego pl. Kilińskiego 3, 71-414 Szczecin Tel. 91 421 71 60, e-mail: biuro@som.szczecin.pl www.som.szczecin.pl