Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacja dla ucznia przystępującego do egzaminu gimnazjalnego
Advertisements

Informacje dla rodziców
SPRAWDZIAN W SZÓSTEJ KLASIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ 2012.
SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY
EGZAMIN MATURALNY W 2013 ROKU. HARMONOGRAM CZĘŚCI PISEMNEJ EGZAMINU.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Sprawdzian szóstoklasisty
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe
Informacje dla uczniów
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE Szkoła Zawodowa.
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2013/2014.
PROCEDURY PROCEDURY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2009/2010.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
Egzamin gimnazjalny 2010 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
Sprawdzian w szóstej klasie
Egzamin Gimnazjalny 2014 organizacja.
8. Informacja dla ucznia dotycząca przebiegu sprawdzianu
EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ OKE: r. – środa CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA r. – czwartek CZĘŚĆ MATEMATYCZNO -PRZYRODNICZA.
EGZAMIN GIMNAZJALNY w 2014 r.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2013/14
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
Egzamin gimnazjalny 2014 część humanistyczna – 23 kwietnia 2014 r.
Egzamin Gimnazjalny 2014.
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
Sprawdzian od roku szkolnego
Sprawdzian szóstoklasisty
CO KAŻDY SZÓSTOKLASISTA MUSI WIEDZIEĆ PRZED SPRAWDZIANEM? Procedury przeprowadzenia sprawdzianu zewnętrznego w roku szkolnym 2014/2015 Warszawa 2015r.
Egzamin Gimnazjalny 2015.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA SPRAWDZIANU W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ Informacja dla Rodziców rok szkolny 2014/2015.
2014/2015 Informacje dla uczniów. Część humanistyczna – 21 kwietnia 2015 r. (wtorek) z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie – godz. 9:00 (60/80min-czas.
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2014/2015.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2014/15 Podstawa prawna: Ustawa o systemie oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 256,
Egzamin gimnazjalny Uczeń (słuchacz) zgłasza się na każdą część egzaminu w miejscu i czasie wyznaczonym przez przewodniczącego szkolnego zespołu.
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2015.
Najwa ż niejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Organizacja i przeprowadzanie sprawdzianu w sesji egzaminacyjnej 2015.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Na salę nie wolno wnieść: telefonów komórkowych, MP3, MP4, itp. kalkulatorów korektorów lub wymazywaczy jedzenia.
Organizacja i przeprowadzanie
Informacja dla ucznia przystępującego do egzaminu gimnazjalnego 2014/2015 Gimnazjum nr 121 im. Wojciecha Zawadzkiego ul. Płużnicka 4 Warszawa.
ROK SZKOLNY 2014/ KWIETNIA 2015 ROKU. * osobny stolik dla każdego ucznia (stoliki ustawione w jednym kierunku, w odległości zapewniającej samodzielność.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY INFORMACJE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
SPRAWDZIAN W SZÓSTEJ KLASIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ Informacje dla uczniów i rodziców.
Egzamin Gimnazjalny ‘2016. WAŻNE TERMINY – EGZ. GIMNAZJALNY – egzaminy g. 9:00 i 11:00 1, 2, 3.06 – termin dodatkowy – informacje o wynikach.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Procedury egzaminu gimnazjalnego 2015/2016 Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 72 im. A. B. Dobrowolskiego w Warszawie.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
SZÓSTOKLASIŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 35 W GDAŃSKU OLIWIE NA START
Egzamin Gimnazjalny 2017.
EGZAMIN GIMNAZJALNY.
egzaminu gimnazjalnego 2017 / 2018
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018r..
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
NIE WOLNO UŻYWAĆ OŁÓWKÓW!!!!!
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2018/2019
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
INFORMACJA O EGZAMINIE ÓSMOKLASISTY DLA RODZICÓW Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
INFORMACJE DLA RODZICÓW
Procedury przebiegu i organizacji egzaminu gimnazjalnego
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2018/2019
Zapis prezentacji:

Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.

PAMIĘTAJMY: na sprawdzian przynosimy przybory do pisania i rysowania: - pióro lub długopis z czarnym tuszem/atramentem, - ołówek przeznaczony jedynie do rysowania, gumkę, - przybory geometryczne, tj. linijkę, ekierkę, cyrkiel i kątomierz, - legitymację szkolną, nie wolno używać korektora, nie wolno przynosić żadnych urządzeń telekomunikacyjnych.

Przed sprawdzianem uczeń powinien: zapoznać się z instrukcją ze strony tytułowej arkusza odpowiedniego typu (ubiegłoroczne arkusze znajdują się na stronie egzaminy sprawdzian archiwum) zapoznać się ze sposobem zakodowania karty odpowiedzi i strony tytułowej arkusza, znać swój numer PESEL i trzyznakowy kod (oddział i numer w dzienniku – np. A09), umieć zapisać numer PESEL i trzyznakowy kod w wyznaczonych miejscach zestawu egzaminacyjnego, tj. na karcie odpowiedzi i stronie tytułowej arkusza, wiedzieć, co zrobić w przypadku popełnienia błędu w kodowaniu pracy (należy przekreślić błędny zapis i obok napisać prawidłowe dane) lub przy podawaniu odpowiedzi,

rozróżniać zadania zamknięte i otwarte, przećwiczyć zaznaczanie wybranej odpowiedzi na karcie odpowiedzi lub – gdy to podano w instrukcji – na arkuszu z zadaniami, znać numer sali, w której będzie pisał sprawdzian.

Przebieg sprawdzianu: o ustalonej godzinie zdający wchodzą do sali pojedynczo, według kolejności na liście i zajmują wyznaczone im miejsca, każdy uczeń powinien mieć przy sobie dokument stwierdzający tożsamość (np. ważną legitymację szkolną) i okazać go, jeśli zostanie o to poproszony, sprawdzian rozpoczyna się od rozdania zestawów egzaminacyjnych.

Po otrzymaniu zestawu na polecenie przewodniczącego zespołu nadzorującego zdający ma obowiązek: zapoznać się z instrukcją - w razie wątpliwości może poprosić o jej wyjaśnienie członków zespołu nadzorującego, sprawdzić, czy zestaw egzaminacyjny jest kompletny, tzn. czy ma wszystkie strony i czy są one wyraźnie wydrukowane, braki natychmiast zgłasza przewodniczącemu zespołu nadzorującego, zapisać swój indywidualny kod i numer PESEL w wyznaczonych miejscach zestawu egzaminacyjnego; uczniów korzystających z dostosowanych zestawów egzaminacyjnych oraz uczniów z dysleksją wyręczają w kodowaniu członkowie zespołu nadzorującego,

czas przeznaczony na rozwiązywanie zadań liczony jest od momentu zakończenia czynności organizacyjnych; przewodniczący zespołu nadzorującego zapisuje na tablicy (planszy), w miejscu widocznym dla każdego zdającego, czas rozpoczęcia i zakończenia pisania sprawdzianu, zdający rozwiązuje zadania i zaznacza lub zapisuje odpowiedzi w wyznaczonych miejscach wyłącznie długopisem lub piórem z czarnym tuszem/atramentem (tylko rysunki wykonuje ołówkiem).

W czasie trwania sprawdzianu zdający pracuje samodzielnie i nie zakłóca przebiegu sprawdzianu, a w szczególności: nie opuszcza sali egzaminacyjnej (tylko w szczególnie uzasadnionej sytuacji może opuścić salę po uzyskaniu pozwolenia przewodniczącego zespołu nadzorującego), nie opuszcza wyznaczonego mu w sali miejsca, w żadnej formie nie porozumiewa się z innymi zdającymi, nie wypowiada uwag i komentarzy, nie zadaje żadnych pytań dotyczących zadań egzaminacyjnych, nie korzysta z żadnych środków łączności, wybiera z namysłem odpowiedzi do zadań zamkniętych,

uważnie, czytelnie i starannie zapisuje rozwiązania zadań otwartych, unika lekkomyślnych wpisów, nieprzemyślanych poprawek, zdający, który ukończył pracę przed wyznaczonym czasem, zgłasza to przewodniczącemu zespołu nadzorującego przez podniesienie ręki i zamyka swój zestaw egzaminacyjny, po otrzymaniu pozwolenia na opuszczenie sali uczeń wychodzi, nie zakłócając pracy pozostałym piszącym, po upływie czasu przeznaczonego na rozwiązywanie zadań uczniowie kończą pracę z zestawem zadań i stosują się do poleceń przewodniczącego zespołu nadzorującego. P O W O D Z E N I A !