Klaudia Marcinkowska Bartłomiej Zając Michał Piela

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Australia.
Przygotował: Adrian Walkowiak
Młodzieżowa szkoła dziennikarstwa Opracowanie: Wiktoria Krugłowska, Magdalena Ciuma Opiekun: Wioletta Rafałowicz 1.
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Co można zwiedzić w WIELKIEJ BRYTANII Pamiętajmy o miejscach które możemy zwiedzić na przykład w WIELKIEJ BRYTANII. I też czym różni się ta wyspa od naszego.
Małgorzata Pietroczuk
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
FUNKCJA L I N I O W A Autorzy: Jolanta Kaczka Magdalena Wierdak
Zastosowanie Internetu
15 marca 2006 roku Dzień Przedsiębiorczości Dagmara Wajszczyk Anna Walczak Kl. III LP w Zespole Ponadgimnazjalnych Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
ODYSEJA UMYSŁU.
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
III. Proste zagadnienia kwantowe
Alicja Przepióra Grupa 1015a. Tekst nieuporządkowany ZYCIORYS Urodziłam sie 9 listopada 1992 w Gorlicach. Mieszkam w Strzeszynie. Mam dwóch braci. Lubię
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : LUK SMIS PATRYK SORMAN PIOTREK COLO (KOLO)
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Relacja z Debaty. Przygotowania do debaty były żmudne i ciężkie. Wpierw musieliśmy zapoznać się z materiałami dostępnymi na stronie sdim.ceo.nq.pl, później.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
Prezentacja z przedmiotu „systemy wizyjne”
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Jak przygotować prezentację multimedialną?
Przewodnik dla początkujących
17 stycznia br. uczniowie ze Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunkami odwiedziły Dom Samotnej Matki w Łodzi.
Można powiedzieć, że nasi dziadowie, jeżeli chodzi o kuchnię i gotowanie byli dużo bardziej ekologiczni niż my czy choćby nasi rodzice. Potrawy były zazwyczaj.
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
PATRIOTYZM.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Zdrowe śniadanie klasy III W szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Olszynach.
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
Przygotowali : Szymon, Filip i Piotrek
Zapraszamy do Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
SKALA MAPY Skala – stosunek odległości na mapie do odpowiadającej jej odległości w terenie. Skala najczęściej wyrażona jest w postaci ułamka 1:S, np. 1:10.
To śmieszne...
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Obrączkowanie ptaków Obrączkowanie ptaków, metoda badań ptaków polegająca na znakowaniu poszczególnych odławianych osobników (przy pomocy trudno zniszczalnych.
Szymon Murawski, 4 rok nanotechnologii1 Misja kosmiczna GAIA Czyli cały wszechświat w twoim domu.
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
Bezpieczny Internet
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Komtech Sp. z o.o. Magic Janusz ROŻEJ.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Moja Szkoła .
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Zapis prezentacji:

Klaudia Marcinkowska Bartłomiej Zając Michał Piela Projekt Szkoły z klasą 2.0 Klaudia Marcinkowska Bartłomiej Zając Michał Piela

Spis treści 1. W jaki sposób dowiedzieliśmy się o Szkole z Klasą 2.0 2. Jak powstała nasza grupa 3. Lekcja odwrócona 4. Przebieg zajęć 5. Projekt Szkoły z Klasą 2.0 6. Przygotowania do zajęć 7. Historia i zasada działania drukarki 3D 8. Zagrożenia z wyrobu 9. Drukarka 3D, rewolucja czy nie? 10. Czego nauczyliśmy się 11. Co zaskoczyło nas/uczniów? 12. Trudności w projektach

W jaki sposób dowiedzieliśmy się o Szkole z Klasą 2.0 We wrześniu nauczyciel informatyki poinformował nas o projekcie Szkoły z Klasą 2.0, o kodeksie który został stworzony rok wcześniej. Zrobił debatę na temat "kodeksu 2.0" czyli jak my się na ten kodeks zapatrujemy i co chcemy zmienić, albo na co zwrócić szczególną uwagę. Uczestniczyliśmy również w debacie szkolnej.

Jak powstała nasza grupa Nauczyciel poprosił nas o udział w projekcie Szkoły z Klasą 2.0, zgodziliśmy się i utworzyliśmy grupę 3 osobową składającą się z osób: Klaudia Marcinkowska, Bartłomiej Zając oraz Michał Piela. Nasze zadania były realizowane w klasie 1C. Lekcje odbywały się w listopadzie oraz w maju.

Lekcja odwrócona Lekcja w Listopadzie została przeprowadzona w formie tzw. „odwróconej lekcji ”, na podstawie opracowanych przez nas prezentacji . Tematem lekcji były systemy liczbowe. Przygotowując się do poprowadzenia lekcji podzieliliśmy się zadaniami takimi jak stworzenie prezentacji, pozyskanie informacji, omówienie zagadnień etc. Kilka dni przed lekcją spotkaliśmy się aby omówić przebieg lekcji i dokonać ewentualnych poprawek. Przed lekcją pan mgr Głowoc sprawdził naszą pracę i podpowiedział nad czym mamy się skupić i na co zwrócić szczególną uwagę. Przedstawienie projektu zajęto 2 jednostki lekcyjne.

Przebieg zajęć Fundamentem przeprowadzenia zajęć była prezentacja na podstawie której omawialiśmy poszczególne zagadnienia. Do każdego zagadnienia dopowiadaliśmy istotne informacje które były poparte konkretnym przykładem. Uczniowie mieli także do wykonania zadania po wcześniejszym wytłumaczeniu ich wykonywania.

Projekt Szkoły z Klasą 2.0 W marcu tego roku dowiedzieliśmy się o projekcie jaki trzeba stworzyć na dowolnie wybrany temat. Zgodziliśmy się w nim uczestniczyć. Za temat naszego projektu wybraliśmy drukarki 3D, ponieważ jest to temat ciekawy, a drukarki 3D mają ogromne możliwości drukowania i są przełomem w tej dziedzinie. Prezentacja przedstawiała drukarki, ich rodzaje historię, zasadę działania. Aczkolwiek była skupiona na drukarkach 3D.

Przygotowania do zajęć Przygotowując się do projektu podzieliliśmy się zadaniami takimi jak stworzenie prezentacji, pozyskanie informacji, omówienie zagadnień. Kilka razy spotkaliśmy się spotkaliśmy się z Panem mgr Głowocem aby omówić projekt i dokonać ewentualnych poprawek. Kontaktowaliśmy się telefonicznie i mailowo między sobą i Panem Głowocem

Historia i zasada działania drukarki 3D Historia druku 3D sięga roku 1984, wtedy to właśnie Charles Hull wynalazł technikę, którą nazwał stereolitografią. Cechą charakterystyczną tej techniki, jak i wszystkich technik rapid prototyping, jest to, że wyrób jest budowany poprzez dodawanie materiału warstwa po warstwie (tzw. metoda addytywna).

Budowa wyrobu, polegająca na rozprowadzeniu warstwy proszku na platformie maszyny i spojeniu cząstek odpowiednim spoiwem w miejscu odpowiadającym kształtowi danego przekroju poprzecznego ( dany „plasterek”). Grubości łączonych warstw wahają się w granicach 0,01 - 0,2 mm. Następnie wykonywana jest obróbka wykańczająca wyrobu (jeśli zachodzi potrzeba).

Zagrożenia z wyrobu Udaną próbę zbudowania broni z części powstałych poprzez drukowanie przestrzenne dokonała grupa Defense Distributed. "Liberator" stworzony jest prawie w całości z plastiku. Jedyna metalowa część to gwóźdź służący jako iglica. Aby broń była widoczna dla wykrywaczy, umieszczony jest w niej również 170-gramowy kawałek metalu

Drukarka 3D rewolucja czy nie ? Drukarka 3D to zdecydowanie rewolucja ponieważ to tej pory drukowano tylko w 2 wymiarach na kartce papieru, drukarka 3D daje możliwość tworzenia dowolnych, bardzo skomplikowanych kształtów. Efektem pracy drukarki 3D jest efekt jaki widać na zdjęciu poniżej.

Czego nauczyliśmy się ? Podczas działania w tym projekcie pogłębiliśmy wiedze na temat kodeksu 2.0, kilku możliwości podłączania rzutników szkolnych, dowiedzieliście się wielu informacji na temat nowoczesnej drukarki 3D, ale też na temat standardowych drukarek atramentowych, laserowych, a także innych używanych powszechnie i tych, które nie są już używane.

Co zaskoczyło nas/uczniów ? Uczniów zaskoczyła możliwość drukowania dowolnych kształtów techniką drukowania 3D A nas zaskoczyła cena drukarek która może sięgać nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wykorzystanie technologii tworzenia z proszku elementów trwałych.

Trudności w projektach Najwięcej problemów stworzyła nam : Konwersja systemów liczbowych Dojście do informacji(w szczególności o nowych drukarkach 3D) Stworzenie prezentacji gdyż jest jeszcze mało informacji na ten temat

Bibliografia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Drukowanie_przestrzen ne http://gadzetomania.pl/2011/03/23/drukarki-3d- skad-sie-wlasciwie-wziely http://www.forbes.pl/bron-z-drukarki-3d-zdjecia- liberatora-pierwszego-pistoletu-z-druku- 3d,galeria,154965,1,3.html http://zakamarkiaudio.pl/wp- content/uploads/2013/01/0239-digitalaudio2.jpg

Dziękujemy za uwagę i udział w projekcie