Warlubie, r.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników surowych, skali staninowej i edukacyjnej wartości dodanej EWD
Wynik średni gimnazjów województwa kujawsko-pomorskiego na tle innych województw 2011 r.
Część humanistyczna
Część matematyczno-przyrodnicza
Egzamin gimnazjalny język angielski
Egzamin gimnazjalny język niemiecki
Wyniki średnie szkół województwa kujawsko-pomorskiego przy uwzględnieniu standardów wymagań część humanistyczna czytanie i odbiór tekstów kultury
Część humanistyczna Tworzenie własnego tekstu
Część matematyczno-przyrodnicza Stosowanie terminów, pojęć i procedur z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych niezbędnych w praktyce życiowej i dalszym kształceniu
Część matematyczno-przyrodnicza Wyszukiwanie i stosowanie informacji
Część matematyczno-przyrodnicza Wskazywanie i opisywanie faktów, związków i zależności w szczególności przyczynowo-skutkowych, funkcjonalnych, przestrzennych i czasowych
Część matematyczno-przyrodnicza Stosowanie zintegrowanej wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów
Wynik średni województwa część humanistyczna 24,26 Wynik średni szkół powiatu świeckiego 22,3
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach 2011 roku (część humanistyczna)
Wynik średni województwa część matematyczno-przyrodnicza 22,65 Wynik średni szkół powiatu świeckiego 21,92
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach 2011 roku (część matematyczno-przyrodnicza)
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach 2011 roku (język angielski)
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach 2011 roku (język niemiecki)
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach (część humanistyczna)
Część humanistyczna 2010
Część humanistyczna 2009
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w powiatach matematyczno-przyrodnicza
Część matematyczno-przyrodnicza 2010
Część matematyczno-przyrodnicza 2009
Wyniki średnie szkół powiatu świeckiego przy uwzględnieniu standardów wymagań
Część humanistyczna Czytanie i odbiór tekstów kultury
Część humanistyczna Tworzenie własnego tekstu
Część matematyczno-przyrodnicza Stosowanie terminów, pojęć i procedur z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych niezbędnych w praktyce życiowej i dalszym kształceniu
Część matematyczno-przyrodnicza Wyszukiwanie i stosowanie informacji
Część matematyczno-przyrodnicza Wskazywanie i opisywanie faktów, związków i zależności w szczególności przyczynowo-skutkowych, funkcjonalnych, przestrzennych i czasowych
Część matematyczno-przyrodnicza Stosowanie zintegrowanej wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów
Wyniki powiatu przy uwzględnieniu wartości liczbowej EWD
Powiaty przy uwzględnieniu wartości liczbowej EWD za okres
Powiaty przy uwzględnieniu wartości liczbowej EWD za okres część matematyczno-przyrodnicza
Rozkład średnich wyników szkół w powiecie świeckim na skali staninowej rok 2011
Wyniki średnie szkół powiatu świeckiego na skali staninowej staninyhumanistycznaMatematyczno-przyrodnicza niskie6,7-22,16,9-20,6 % szkół50%25% liczba szkół84 średnie22,2-27,620,7-25,5 % szkół50%69% liczba szkół811 wysokie27,7-43,825,6-46,9 % szkół0%6% liczba szkół01
Średnie wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2011 roku w gminach powiatu świeckiego część humanistyczna
Średnie wyniki egzaminu gimnazjalnego w 2011 roku w gminach powiatu świecki część matematyczno-przyrodnicza
Wnioski Wynik średni szkół powiatu świeckiego był w roku 2011 niższy od średniej województwa zarówno w części humanistycznej, jak i matematyczno-przyrodniczej Wynik średni jest lepszy w części matematyczno-przyrodniczej(12) niż w części humanistycznej (19) na 23 powiaty. W tej części egzaminu utrzymują się bardzo słabe wyniki na przestrzeni ostatnich trzech lat: 19,21,23. Przy uwzględnieniu obszarów umiejętności w 2011 r. w części humanistycznej uczniowie powiatu świeckiego wypadli podobnie w dwóch obszarach; w kategorii czytanie i odbiór tekstów kultury (18), tworzenie własnego tekstu (19) W części matematyczno-przyrodniczej najlepiej wypadł obszar umiejętności wyszukiwanie i stosowanie informacji (9), najsłabiej wskazywanie i opisywanie faktów (16) Wynik tylko jednej szkoły zawiera się w staninach wysokich, dotyczy to części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego. Połowa szkół powiatu świeckiego osiąga w części humanistycznej wyniki w staninach niskich. Wskażnik EWD dla szkół powiatu świeckiego w części humanistycznej egzaminu gimnazjalnego za okres jest najniższy w województwie, czyli nie tylko wyniki surowe, ale również efektywność nauczania przedmiotów humanistycznych jest bardzo niska.