Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
NIEPUBLICZNE GIMNAZJUM
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Co to jest TIK?.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Matura 2014 Wyniki egzaminu maturalnego w I Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza w Białymstoku.
System edukacji w Polsce
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Informacje na temat lekcji
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt Kim będziesz?.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Zapis prezentacji:

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie AutorkaWiesława Suchocka, IV Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku Zwiększenie indywidualizacji procesu nauczania, aby każdy z uczniów w swoim własnym tempie i czasie miał szansę osiągnąć sukces edukacyjny. Cel System operacyjny Windows XP, pakiet Office 2007, Microsoft PhotoStory, Microsoft Movie Maker, Adobe Reader, platforma e-learningowa Moodle. Oprogramowanie OpisProjekt obejmuje zmianę metod pracy poprzez wykorzystanie platformy e-learningowej. Zakres nauczania Obowiązkowe przedmioty maturalne (język polski, język angielski, matematyka) oraz dodatkowo historia, geografia i informatyka. Przedział wiekowy 17 – 19 lat Blended learning, nauczanie zdalne, Internet, matura, on-line Słowa kluczowe Przegląd Projektu

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela Zaplecze i planowanie: Diagnoza wstępna poprzedzająca wprowadzenie projektu wykazała duże dysproporcje czasowe potrzebne uczniom na przyswojenie nowych treści. Praca na lekcji pod tzw przeciętnego ucznia skutkowała małą szansą rozwoju zarówno uczniów zdolnych jak i nie radzących sobie z nauką. Konieczność wdrożenia nowych metod wynikała także z coraz większej liczby uczniów naszej szkoły mieszkających poza Białymstokiem, dojeżdżających, którzy mają mniejsze możliwości uczęszczania na zajęcia dodatkowe, wyrównawcze, koła zainteresowań, itp. Cel ogólny: Zwiększenie indywidualizacji procesu nauczania Cele szczegółowe: - zapewnienie uczniom stałego dostępu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie do materiałów edukacyjnych omawianych na lekcji; - zwiększenie czasu przeznaczonego na indywidualny kontakt ucznia z nauczycielem; - zwiększenie możliwości monitorowania pracy i osiągnięć uczniów; - zwiększenie motywacji i zaangażowania uczniów w proces kształcenia. Dokumenty

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne Siłą tego projektu jest kompleksowe, wspólne dla różnych przedmiotów efektywne zastosowanie metody blended learning na tym samym uczniu i w tym samym czasie, oraz zwiększenie umiejętności informatycznych nauczycieli. Dokument umieszczony poniżej zawiera materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym. Dokumenty

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Ocenianie i Standardy Kryteria oceny: Przykłady punktacji i kryteriów oceny udostępnianych uczniom, aby pokazać jak projekt był oceniany. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Dokument umieszczony poniżej zawiera powiązanie projektu z podstawą programową zarówno w zakresie ogólnych zadań szkoły jak i celów szczegółowych dla wybranych przedmiotów. Dokumenty

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Informacje o szkole i nauczycielu IV Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku ul. Zwierzyniecka 9a tel. (85) Jesteśmy jednym z najbardziej obleganych ogólniaków w Białymstoku. Jako jedna z nielicznych szkół w woj. podlaskim stosujemy nauczanie blended learning w skali tak masowej. Autorka projektu: Wiesława Suchocka – nauczycielka informatyki