Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA
Finansowanie promocji produktów regionalnych - możliwości
Finansowanie promocji produktów regionalnych - I PROW 2007-2013: konkursy organizowane przez Lokalne Grupy Działania w ramach Osi 4 -Leader – tzw. Małe granty, - projekty współpracy strony internetowe Lokalnych Grup Działania / LGD
Finansowanie promocji produktów regionalnych - II PROW 2007-2013: działanie 133 „Działania informacyjne i promocyjne” prowadzone przez Agencję Rynku Rolnego http://www.arr.pl zakładka: Promocja ze środków PROW .
Finansowanie promocji produktów regionalnych - III sieci współpracy i wymiana doświadczeń jst-ngo: Fundusz Partnerstwa Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy http://www.swissgrant.pl .
Finansowanie promocji produktów regionalnych - IV sieci współpracy i wspólne przedsięwzięcia promocyjne: MRPO – działanie 8.2. „Budowanie pozycji Małopolski w Europejskich sieciach współpracy” http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/ .
Możliwości współpracy:. I/ wspólne przedsięwzięcie dot Możliwości współpracy: . I/ wspólne przedsięwzięcie dot. rozwoju sieci współpracy lokalnych samorządów i organizacji na rzecz rozwoju rynku produktów lokalnych w Małopolsce, przy wykorzystaniu doświadczeń szwajcarskich potencjalne źródło finansowania: 90% - Szw-PL Fundusz Partnerstwa 10% - wkład partnerów samorządowych
Możliwości współpracy:. II/ wspólne przedsięwzięcie dot Możliwości współpracy: . II/ wspólne przedsięwzięcie dot. zrealizowania kampanii promocyjnej produktów lokalnych z Małopolski potencjalne źródło finansowania: 85% - MRPO dz. 8.2. 25% - wkład partnerów samorządowych
FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA Kim jesteśmy? Pozarządowa organizacja non-profit, działająca na terenie Polski, zlokalizowana w Krakowie Od 1991 roku wspieramy rozwój zrównoważony na szczeblu lokalnym w Polsce.
w FUNDACJI : Koncentrujemy się na obszarze Krakowa i Małopolski… …. ponieważ tu znajduje się siedziba… … ale nasze sieci współpracy i nasze aspiracje mają zasięg krajowy i globalny
Misja Fundacji Wspieramy rozwój zrównoważony poprzez budowanie partnerstwa, społeczeństwa obywatelskiego, proponowanie nowych rozwiązań oraz upowszechniania sprawdzonych wzorów działań przyjaznych dla środowiska.
Produkt Lokalny Małopolska rozwój lokalnej przedsiębiorczości i przetwórstwa w oparciu o partnerską inicjatywę edukacji ekonomicznej mieszkańców oraz regionalny system marketingu produktów z Małopolski
PRODUKT LOKALNY MAŁOPOLSKA 5 –letnie przedsięwzięcie Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, które ma na celu zbudowanie systemu produkcji i sprzedaży żywnościowych produktów lokalnych w oparciu o wybrane regiony Małopolski …..a by w ten sposób ożywić gospodarkę lokalną, zapewnić ochronę wartości przyrodniczych i kulturowych, i co za tym idzie, podnieść jakości życia ich mieszkańców
BUDUJĄ WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRODUKTU: ZACZĘLIŚMY OD TARGÓW ponieważ... TO KANAŁY DYSTRYBUCJI BUDUJĄ WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRODUKTU: Provided by : www.ThemeGallery.com System Sprzedaży Sklep Bistro Resto Targi Inne
>>> ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Budujemy robocze kontakty z rolnikami jako wytwórcami, dostawcami, współpracownikami Zabiegamy o współpracę z lokalnymi partnerami w zakresie promocji lokalnej jakościowej żywności z danego terenu Przygotowujemy uruchomienie pierwszych kanałów dystrybucji
Fundacja Partnerstwo dla Środowiska ul. Św. Krzyża 5/6, Kraków tel.: +48 12 430 24 43, 430 24 65 fax: +48 12 429 47 25 fpds.pl / produktlokalny.pl e-mail: biuro@fpds.pl Bożena Pietras-Goc Kierownik Centrum Marki Lokalnej bozena.pietras@fpds.pl