Produkt turystyczny TURYSTYKA KOLEJOWA w WIELKOPOLSCE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
innowacyjna wielkopolska
REGIONALNA STRATEGIA INNOWACJI aktualizacja na lata
Strategia Rozwoju Gminy Zawonia
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Znaczenie agroturystyki dla rozwoju regionu
Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
Strategia wdrażania komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie pomorskim Departament Europejskiego Funduszu.
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ORT
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Konsultacje społeczne projektu strategii
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
Wrzesień 2006 r. kwiecień 2006.
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
POWIATOWA KOLEJ WĄSKOTOROWA w Środzie Wielkopolskiej
Mobilność dla społeczności lokalnych
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Katarzyna Sobierajska
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Rozwój turystyki wiejskiej i agroturystyki Doświadczenia XX - lecia
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
„Budowa Szlaku Żurawiego wokół Jeziora Wolsztyńskiego służącego promocji obszarów chronionych w Gminie Wolsztyn” Projekt nr RPWP /08.
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
MIĘDZYNARODOWY RUCH TURYSTYCZNY
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Konferencja Gdańsk - PODR
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Rewitalizacja Parku Książąt Pomorskich „A” w Koszalinie Gmina-Miasto Koszalin Szczecin, marzec 2010r.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Podsumowanie realizacji celów Strategii Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Powiatu Kartuskiego Spotkanie Rady Programowej Strategii Rozwoju Powiatu.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
Nowe instrumenty wsparcia dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Wisła wzdłuż i w poprzek
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Zapis prezentacji:

Produkt turystyczny TURYSTYKA KOLEJOWA w WIELKOPOLSCE REFLEKSJE PRZED OPRACOWANIEM KONCEPCJI

Turystyka Kolejowa w Wielkopolsce GOTOWI DO STARTU Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny WOT - Strategia Rozwoju Turystyki POT - Koncepcja promocji i rozwoju markowych produktów turystycznych w zabytkach techniki i przemysłu w Polsce

Turystyka Kolejowa w Wielkopolsce GOTOWI DO STARTU „Piękno Wolsztyńskich Parowozów” - najlepszy produkt TWS - 2007 „Średzka Kolej Dojazdowa” - „Turystyczna Perła Wielkopolski” - 2003, „Hit 2005”

„DOBRE MIEJSCE, KRÓLEWSKA TRADYCJA” STRATEGIA ROZWOJU TURYSTYKI z ujęciem produktów turystycznych na lata 2008 - 2020

„DOBRE MIEJSCE, KRÓLEWSKA TRADYCJA” Szlak Piastowski Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa Wypoczynek aktywny Agroturystyka Turystyka pielgrzymkowa Lednica

KREOWANIE PRODUKTU MARKOWEGO PO CO TO ROBIMY? Osiągnięcie przewagi nad konkurencją Wyróżnienie sie na turystycznym rynku Zwiększenie skuteczności działań marketingowych Ciągłe doskonalenie jakości Możliwość pozyskiwania funduszy na rozwój produktu

Turystyka Kolejowa wWielkopolsce LOKOMOTYWA REGIONU Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Tworzenie wizerunku Rozwój gospodarczy i wzrost jakości życia Integracja samorządów, firm, organizacji i przedsiębiorstw Nowe miejsca pracy przy obsłudze turystów

Turystyka Kolejowa w Wielkopolsce „W niebie chcę jeździć wąskotorówką” www.flickr.com Moda na kolej Maniak kolejowy Marzyciele Nauka w zabawie .... .....

Turystyka kolejowa Kolejowe potęgi w Europie Niemcy Szwajcaria Austria Wielka Brytania Czechy Węgry

Turystyka kolejowa w Polsce Zawieszony ruch na 10 tysiącach kilometrów Spadek przewozów pasażerskich Niszczejące mienie PKP, dworce, wiadukty, tunele Ginące zawody kolejarskie Biurokratyczne bariery

Kolejowe bogactwo Wielkopolski Parowozownia Wolsztyn Parada Wolsztyńskich Parowozów

PAROWOZOWNIA WOLSZTYN ATUTY „Żywa” pracująca parowozownia Tradycja „Parady” Marka w skali światowej (?)‏ „Piękna Helena” Zaangażowanie Położenie i uroda Wolsztyna ......

Kolejowe bogactwo Wielkopolski KOLEJKI WĄSKOTOROWE Śmigielska Kolej Dojazdowa Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa Średzka Powiatowa Kolej Wąskotorowa Wyrzyska Kolej Powiatowa

KOLEJKI WĄSKOTOROWE ATUTY Bogactwo zabytkowego taboru Pasjonaci i miłośnicy wąskiego toru Bliski kontakt z naturą Zwolnienie tempa Liczne ciekawostki „wzdłuż” torów ......

Kolejowe bogactwo Wielkopolski Szlaki drezynowe Grodziska Kolej Drezynowa Krzywińska Kolej Drezynowa

SZLAKI DREZYNOWE ATUTY Aktywność młodych pasjonatów Nieczynne torowiska Kolejowy survival ........

Kolejowe bogactwo Wielkopolski Kolej Parkowa Maltanka Pierwsza w Polsce Malownicze położenie Obiekty sportowe i rekreacyjne ...............

Turystyka kolejowa w Wielkopolsce QUO VADIS Koncepcja markowego produktu turystycznego Wielkopolski, np: „Proszę wsiadać, Wielkopolska” „Odjazd! Kierunek Wielkopolska”

„Kolejowe Puzzle” KLUCZOWE PROBLEMY „Kolejowe puzzle” rzetelna inwentaryzacja z analizą SWOT W produkcie najważniejszy jest człowiek Dokonanie wyborów Organizacja i zarządzanie Finansowanie działań

„Kolejowe Puzzle” KLUCZOWE PROBLEMY Strategiczny patron medialny Strategiczny sponsor Lobbing

Turystyka Kolejowa w Wielkopolsce Koncepcja produktu Spotkania warsztatowo – konsultacyjne z gestorami obiektów i samorządami na terenie województwa wielkopolskiego w miejscach położonych w pobliżu atrakcji kolejowych do 31.07.2008 Współ-pracowanie Współ-myślenie Współ-działanie Współ-finansowanie Współ-odpowiedzialność

Koncepcja produktu DO CZEGO ZMIERZAMY Szczegółowa inwentaryzacja istniejącej infrastruktury turystycznej i paraturystycznej dostępnej dla turystyki kolejowej oraz imprez z nią związanych -15.08.2008, Identyfikacja wiodących lokalnych produktów turystycznych opartych na zabytkowych obiektach kolejowych 31.08. 2008, Określenie grup docelowych produktu - do 31.08.2008 Określenie form sprzedaży lokalnych produktów turystycznych - 15.09.2008, Ustalenie sposobu zarządzania regionalnym i lokalnym produktem turystycznym – 15.09.2008,

Koncepcja produktu DO CZEGO ZMIERZAMY Określenie form sprzedaży lokalnych produktów turystycznych – termin realizacji - 15.09.2008, Ustalenie sposobu zarządzania regionalnym i lokalnym produktem turystycznym – termin realizacji 15.09.2008, Określenie form promocji regionalnego produktu turystycznego – termin realizacji - 15 września 2008. Prezentacja koncepcji produktu na konferencji prasowej podczas Międzynarodowych Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON - 16.10.2008r

Koncepcja produktu turystycznego Ramy planowego działania - Samorządów - Organizacji - Przedsiębiorstw - Mieszkańców - Turystów

Turystyka Kolejowa w Wielkopolsce w b a r w a c h t ę c z y Dziękuję za uwagę