Sprawozdanie z akcji przeprowadzonej w Niepublicznym Przedszkolu Krasnal w Krakowie, ul. Domaga ł y 59.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co przyczyni się do mojego sukcesu w FM GROUP?
Advertisements

KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
Przeprowadziłam wywiad z moim wujkiem – Januszem Twarogiem. Rozmawiałam z nim na temat jego pracy w kopalni siarki w Machowie.
Zginęli w KATYNIU.
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Sprawozdanie z przeprowadzonej akcji „Podróż do Mlecznej Krainy”
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
SZKOLNE KOŁO CARITAS SZKOLE KOŁO CARITAS PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 2 W ZĄBKACH IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI.
I PRACOWANIA LALKARSKA
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si ę przeci ę tnemu cz ł owiekowi chc ą cemu stworzy ć now ą sie ć w domu. Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si.
DRUŻYNA SZPIKU.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
… opowie ść Micha ł a. "Najlepsz ą drog ą do odnalezienia samego siebie jest zagubienie si ę w s ł u ż eniu innym GHANDI.
PODRÓŻ DO MLECZNEJ KRAINY
Dziedzictwo kulturowe
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Sprawozdanie z akcji przeprowadzonej w Niepublicznym Przedszkolu Krasnal w Krakowie, ul. Domaga ł y 59.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Poetka ludowa na sta ł e zwi ą zana z Ziemi ą Ż u ł awsk ą, tworzy i mieszka w Wiercinach w gminie Nowy Dwór Gda ń ski. Pisze nie tylko wiersze, tworzy.
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
15 maja 2012 roku w naszej szkole odbył si ę pokaz ratownictwa medycznego. Odwiedzili nas ratownicy ze Szpitalnego Oddziału Ratownictwa Medycznego w Tarnobrzegu.
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
Mateusz Siuda klasa IVa
AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA sprawozdanie z udzia ł u Sprawozdanie z udzia ł u PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO MIODOLUDKI W KROBANOWIE w akcji programowej pod.
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
„Podróż do mlecznej krainy” - sprawozdanie z realizacji
Bezpieczny Internet.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
„ Wokół Świąt Bożego Narodzenia” Projekt edukacyjny w grupie 3- latki „KOTKI” Opracowała: Ewa Karcz.
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
Przedszkola.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
PRZEWODNIK TURYSTYCZNY ULUBIONE MIEJSCA ANI SHIRLEY
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
„ Ś NIADANIE DAJE MOC” REPORTA Ż Z DZIA Ł A Ń KLASY Ic SZKO Ł Y PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRAZYJNEJ W ZESPOLE SZKÓ Ł INTEGRACYJNYCH NR 1 WE W Ł OC Ł AWKU.
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
Wiszące ogrody Semiramidy
MOJE HOBBY - SIATKÓWKA Autor Jakub Wudarczyk 1.
Wtorek 8 listopada Ś NIADANIE DAJE MOC Dzie ń zdrowego ś niadania w klasie II A Publicznej Szko ł y Podstawowej nr 1 w Radomsku.
W ramach ś niada ń edukacyjnych poznajemy smak i wła ś ciwo ś ci zdrowych produktów.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
8 listopada- DZIE Ń ZDROWEGO Ś NIADANIA W KLASIE III C SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 im. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO Białystok ul. Warmińska 55.
Ś NIADANIE DAJE MOC W dniu 8 listopada 2011 roku uczniowie klasy pierwszej ze Szkoły Podstawowej w Wysocinie uczestniczyli w akcji edukacyjnej pod hasłem.
8 listopada 2011 „Śniadanie daje moc” Szkoła Filialna w Niekursku.
Wykona ł y: Julia W. i Ola S. z klasy 6c.  Pogrzeb ż uru i ś ledzia by ł obyczajem zwi ą zanym z do ść rygorystycznym przestrzeganiem postu i obchodzonym.
-systemem od ż ywiania si ę polegaj ą cym na dostosowaniu ilo ś ci i rodzaju pokarmu do potrzeb organizmu (od ż ywianie si ę ) -sposobem od ż ywiania si.
Jak si ę zdrowo od ż ywia ć.  Najwa ż niejszym celem zdrowego ż ywienia jest dostarczanie organizmowi wszystkich sk ł adników od ż ywczych w odpowiednich.
Zasady zdrowego odżywiania "W zdrowym ciele zdrowy duch"
ŚREDNIOWIECZE A DZISIEJSZE CZASY. PODZIAŁ NA GRUPY SPOŁECZNE KIEDYŚ DZISIAJ -chłopi -bezdomni -mieszczanie/rzemieślnicy -normalni ludzie -szlachta/duchowni.
MAJOWE Ś WI Ę TA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ANDRYJANKACH Opracowały: Urszula Parfieniuk Lucyna Rogoza- Naliwajko.
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
Rodzaje upraw pomidorów: Hodowanie pomidorów w szklarniach Hodowanie pomidorów w gruncie Hodowanie pomidorów w doniczkach Hodowanie pomidorów,,do góry.
Warszawa, 10 października ZASADY ZBILANSOWANEGO ODŻYWANIA.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
JADŁOSPIS GIMNAZJALISTY. ŚNIADANIE-365 kcal Składniki śniadania, a występujące w nich witaminy i pierwiastki : -mleko : witamina D, wapń i żelazo, witamina.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w LISTOPADZIE? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców.
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w STYCZNIU? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z.
MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY NASZ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU Wychowawca: mgr Barbara Mokrosz.
Filozofia na lata jesieni
Sprawozdanie z realizacji programu. Przedszkole Miejskie nr 20 im. Przyjaciół Przyrody w Gorzowie Wlkp. Opracowała: Magdalena Wdzięczna.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Koordynatorzy: Magdalena Gaweł, Ewa Martu ż alska, Renata Janicka- Szcze ś niak ZS w Iwanowicach Kwiecie ń, 2016r. Sprawozdanie z całorocznego projektu.
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z akcji przeprowadzonej w Niepublicznym Przedszkolu Krasnal w Krakowie, ul. Domaga ł y 59

Razem z bohaterami ze zdrowego zak ą tka odbyli ś my podró ż do Mlecznej Krainy. Jak zwykle z zainteresowaniem wys ł uchali ś my opowie ś ci. Nasza przygoda z Mleczn ą Krain ą rozpocz ęł a si ę w okresie Wielkanocy, dlatego pierwsz ą prac ą, któr ą wykonali ś my by ł y ś wi ą teczne dekoracje a w ś ród nich kurczaczki wielkanocne z jajek na twardo. Nast ę pnie obejrzeli ś my film z cyklu By ł o sobie ż ycie o uk ł adzie kostnym. Grupa Szuwarków (5-cio latki) przyst ą pi ł a do wykonania budowli z opakowa ń po produktach mlecznych. Dzieci wykona ł y równie ż szkielet na planszy, wykorzystuj ą c przys ł ane materia ł y. Starszaki upiek ł y równie ż mleczny tort, który by ł zwie ń czeniem jednego z podwieczorków. M ł odszych Chochlików (dzieci w wieku 3-4 lata) zainteresowa ł szkielet zrobiony ze s ł omek do picia oraz twarogowy je ż. Zapraszamy do obejrzenia sprawozdania z naszej akcji.

Codziennie w naszym jad ł ospisie goszcz ą produkty mleczne. Postanowili ś my zatem gromadzi ć je w naszym przedszkolu, aby zrobi ć z nich co ś niezwyk ł ego. Pomogli nam równie ż Rodzice, którzy przynosili codziennie opakowania po zu ż ytych w domu jogurtach, serkach, mleku, itp. Budowl ę wykona ł a grupa Szuwarków (5-cio latki). Grupa podzieli ł a si ę na 2 ekipy budowlane. W ka ż dej grupie zosta ł wybrany g ł ówny in ż ynier. A oto efekty ich pracy:

Pani Kasia te ż budowa ł a z nami… B urza mózgów…

Micha ł i jego dru ż ynaTeam Mateusza

Co to b ę dzie…? Jogurt i galaretka? Tego jeszcze nie by ł o…

Dzielnie mieszamy… i mieszamy… galaretk ę z jogurtem naturalnym

w misce mamy bia ł y serjest s ł ony - Wiktor sprawdzi ł

potrzebne s ą jeszcze warzywanadajemy kszta ł t je ż ykowi

ka ż dy je ż ma kolcejadalne…

i nos z rzodkiewkima na imi ę Kleofas

Zaczyna Malwinkateraz Retha

Lekkie przera ż enie w oczach Filipa? ale ż sk ą d! Micha ł si ę nie boi

prezentacja dzie ł a Malwinyi Micha ł a

Bartoszai Staszka

Starsze Szuwarki doskonale wiedz ą, jakie produkty gwarantuj ą nam zdrowe i mocne ko ś ci. Postanowi ł y podzieli ć si ę z nami t ą wiedz ą. Musz ę przyzna ć, ż e obie dru ż yny – Adriana i Oli wykaza ł y si ę wiedz ą i zaanga ż owaniem w tworzeniu…Kostka

Kasia wyja ś ni nam…na czym polega zadanie

mamy 2 dru ż yny - Olii Adriana

uda ł o si ę ch ł opakidziewczyny te ż podo ł a ł y

To z czego mamy zdrowe ko ś ci? Propozycji by ł o wiele…ale w ko ń cu doszli do porozumienia

Dru ż yna AdrianaDru ż yna Oli

Przedszkole Krasnal ju ż po raz kolejny bierze udzia ł w organizowanej przez Pa ń stwa akcji. Nasze przedszkolaki bardzo polubi ł y bohaterów bajki Zwierz ą tka ze zdrowego zak ą tka i tym razem ch ę tnie i z zainteresowaniem s ł ucha ł y o przygodach ma ł ych bohaterów. Temat spo ż ywania mleka i jego przetworów jest bardzo wa ż ny. Jest to równie ż temat trudny, nawet dla mnie jako dietetyka. Wymóg ł ode mnie przypomnienia sobie pewnych istotnych informacji ( np. o roli wit. D i wch ł anianiu wapnia) po to, aby móc te wiadomo ś ci w sposób odpowiedni przekaza ć dzieciom. Podczas akcji przedszkolaki nauczy ł y si ę, dlaczego nale ż y pi ć mleko i je ść produkty mleczne. Dowiedzia ł y si ę o roli wapnia i wit. D w procesie budowy ko ść ca. Bardzo ch ę tnie wykorzystywa ł y równie ż materia ł y nades ł ane przez organizatora. Ch ę tnie kolorowa ł y lub wykonywa ł y inne prace plastyczne. Aby zaj ę cia nie mia ł y formy jedynie teoretycznej, urozmaici ł am je o zaj ę cia praktyczne. Chochliki (grupa 4-latków) wykona ł a je ż yka z twarogu a Szuwarki (5-latki) zrobi ł y tort t ę czowy. Do tortu wykorzystano galaretki w ró ż nych kolorach oraz jogurt naturalny, który dzieci bardzo ch ę tnie zjadaj ą na ś niadanie z dodatkiem musli. Tym razem jogurt wyst ą pi ł w nieco innej postaci ale jak si ę okaza ł o – równie smacznej. Wyzwaniem by ł o równie ż zbudowanie szkieletu. Dzieci bez wi ę kszego trudu poradzi ł y sobie z zadaniem. Dla m ł odszej grupy wiekowej wykorzysta ł am tylko czaszk ę ( z nades ł anych materia ł ów). Reszta szkieletu zosta ł a uzupe ł niona kolorowymi s ł omkami do napojów. Starsza grupa wykorzysta ł a wszystkie nades ł ane przez Pa ń stwa elementy oraz uzupe ł ni ł a schematy o produkty wspomagaj ą ce rozwój ko ść ca. Uwa ż am, ż e cel akcji zosta ł osi ą gni ę ty: dzieci pami ę taj ą o konieczno ś ci picia mleka i spo ż ywania produktów mlecznych. Przypominaj ą sobie o tym nawzajem podczas codziennych posi ł ków przedszkolnych (g ł ównie ś niada ń ). Bardzo cz ę sto s ł yszymy wtedy: Prosz ę Pani, on nie pije mleka. Chyba nie chce urosn ąć ani mie ć mocnych ko ś ci i z ę bów.