Sprawozdanie z projektu edukacyjnego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Technologia informacyjna według MENiS
Zamki średniowieczne na Górnym Śląsku Uczestnicy : Szkolne Koło Miłośników Historii Zespołu Szkół nr 1 – Gimnazjum nr 5 w Siemianowicach Śląskich Opiekun:
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Opiekun: mgr Monika Frukowska , mgr Renata Gut
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
„Szkolne Centrum Nauki”
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Sprawozdanie z działań podjętych w Gimnazjum nr 1 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej z okazji polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt zawodoznawczy zrealizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
Źródła energii na świecie
Realizacja programu rozwojowego
Projekt edukacyjny dla uczniów
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Nadanie naszej szkole imienia Stanisława Hadyny sprawiło, że weszliśmy do rodziny szkół noszących imię tego wybitnego Ślązaka. Są wśród nich:  Polska.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Co to jest spacer edukacyjny?
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Świętokrzyskie Centrum Onkologii Założenia i metody wdrażania projektu „Szkoła promująca zalecenia Europejskiego kodeksu walki z rakiem” w roku szkolnym.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
W ramach realizacji programu
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z projektu edukacyjnego WITOLD ZGLENICKI – NASZ PATRON

WITOLD ZGLENICKI – NASZ PATRON 21 marca 2013 roku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej odbyła się prezentacja prac przygotowanych przez uczniów klas drugich gimnazjum w ramach realizacji projektu edukacyjnego WITOLD ZGLENICKI – NASZ PATRON

Tytuł projektu: WITOLD ZGLENICKI – NASZ PATRON Czas: od 15 stycznia do 21 marca 2013r. Uzasadnienie wyboru tematu: Praca nad projektem umożliwiła jeszcze bliższe poznanie postaci patrona naszej szkoły i jego osiągnięć. Uczniowie mieli możliwość poszerzyć swoją wiedzę w zakresie wielu dziedzin, które są związane z osobą Witolda Zglenickiego. Koordynator: p. Dorota Piwowar; Opiekunowie: p. Anna Maciejak, p. Anna Oleszko, p. Zofia Pietrzyk, p. A. Mikulska-Pietrzak, p. W. Niezgoda, p. D. Piwowar Cele: - doskonalenie wyszukiwania informacji z różnych dziedzin (chemia, fizyka, geografia) - kształtowanie umiejętności pracy w zespole- - interpretacja i analiza informacji pozyskiwanych z różnych źródeł - integracja informacji pozyskanych z różnych źródeł - wdrażanie słownictwa z określonego kręgu tematycznego - praca ze słownikami - stosowanie narzędzi i programów informatycznych

W wyniku działań powstało sześć prezentacji multimedialnych, a także zostały przeprowadzone przez uczniów doświadczenia chemiczne. Prezentacje multimedialne były poświęcone następującym tematom składającym się na całość projektu edukacyjnego: Witold Zglenicki – człowiek który uczynił z Baku Eldorado – prezentacja poświęcona odkryciom patrona wzbogacona doświadczeniami chemicznymi. 2. Azerbejdżan daleki i bliski – prezentacja przedstawiająca w szerokim spektrum kraj w którym działał Witold Zglenicki. 3. Podróże Witolda Zglenickiego – ukazany został szlak podróży bohatera projektu. 4. Witold Julian Leon Zglenicki – życiorys w jęz. polskim 5. Witold Zglenicki – biography – życiorys w jęz. angielskim 6. Witold Zglenicki – sein Lebenslauf - życiorys w jęz. niemieckim mający na celu by był zrozumiały również dla osób które nie znają jęz. niemieckiego.

PODSUMOWANIE „ Praca metodą projektów znana jest już prawie od stu lat. Założenia tej metody pozwalają na osiąganie świetnych wyników w realizowanym projekcie. Również i w naszym przypadku uczniowie mieli możliwość wykorzystania różnorodnych narzędzi pracy co pozwoliło w ostateczności na stworzenie bardzo interesujących prezentacji. W trakcie przygotowań uczniowie nabierali następujących umiejętności: - współpraca w grupie, odpowiedzialność, słuchanie innych, wzbogacenie wiedzy, gromadzenia i wyszukiwania informacji, aktywnego udziału w pracach zespołu, przygotowanie materiałów do prezentacji, dotrzymywanie terminów, aktywność i zaangażowanie (podkreślone umiejętności wymagają poprawy u uczestników projektu). Kończąc niniejsze podsumowanie, uważam, iż cała prezentacja projektu zasługuje na ogromną pochwałę a praca z uczniami metodą projektów w będzie w dalszym ciągu kontynuowana na zajęciach lekcyjnych” Dorota Piwowar

„ Praca nad projektem nauczyła mnie: pracy w grupie słuchania innych - przedstawiania własnych opinii - gromadzenia i wyszukiwania informacji przygotowania prezentacji multimedialnej Atmosfera w trakcie przygotowywania prezentacji była bardzo przyjazna. Praca nad projektem umożliwiła mi poszerzenie mojej wiedzy oraz nabranie umiejętności dot. publicznych wystąpień.” - Kasia