„Mamo, tato mówię po angielsku”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Gminne forum edukacji finansowej w gminie Żagań”
Advertisements

Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Nie pal przy mnie, proszę
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Realizacja programu edukacyjnego „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 W ZAMOŚCIU
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 29/POKL/9.1.2/2011.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
ROZWIŃ SKRZYDŁA Nr projektu: POKL /10.
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Zawodowe horyzonty 2 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
„Szkolne Centrum Nauki”
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
REALIZACJA PROJEKTU NASZA WIEDZA – NASZA PRZYSZŁOŚĆ Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Bieśniku.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Realizacja programu rozwojowego
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych.
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Szkoła z tradycją i przyszłością.  Już w 1920 roku - co potwierdzają najstarsi mieszkańcy, w Woli Mieleckiej funkcjonowała szkoła powszechna.  1973.
Nie pal przy mnie, proszę
Kraina Dziecięcego sukcesu – program rozwojowy dla uczniów wiejskich placówek oświatowych z Gminy Olecko Laboratorium matematyczno-przyrodnicze Projekt.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
eTwinning - to europejska współpraca szkół realizowana przy pomocy mediów elektronicznych. Uczniowie i nauczyciele wykorzystują Internet we współpracy.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
„Ready, steady…English!” to projekt Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności, której krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA.
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nazwa zadania: „Utworzenie i wyposażenie ekopracowni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Koluszkach” w ramach konkursu z dziedziny Edukacja.
Grupa międzyoddziałowa z rozszerzonym programem nauczania
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

„Mamo, tato mówię po angielsku” Szkoła Podstawowa W Babkach Oleckich

Cel główny programu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z terenów wiejskich Gminy Olecko poprzez wzrost udziału dzieci w dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z zakresu nauki języka angielskiego.

Cele szczegółowe: upowszechnienie zajęć pozalekcyjnych poprzez organizację dodatkowych zajęć z zakresu nauki języka angielskiego w ciągu trwania projektu. poprawa dostępu do dodatkowej edukacji z jęz. ang. poprzez organizację dojazdu oraz posiłku dla uczestników projektu w ciągu trwania projektu. wzrost świadomości społeczności lokalnej (rodziców: matek i ojców) na temat korzyści wynikających z dodatkowych zajęć poprzez organizację spotkań z psychologami i pedagogami.

Liczba uczniów uczestniczących na zajęcia z klasy II szkoły podstawowej : 13 (5 dziewcząt i 8 chłopców) Liczba grup: 2 Okres realizacji projektu: listopad 2010r. – czerwiec 2012r. Częstotliwość realizacji zajęć: 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Ilość godzin przeprowadzonych zajęć: po 78 h w każdej grupie, łącznie 156 godzin

W ramach projektu zrealizowano: dwa spotkania z rodzicami na temat „Korzyści płynących z nauki języka angielskiego” i „Równości płci”, zajęcia z pedagogiem, zajęcia z języka angielskiego, konkurs z języka angielskiego, W czasie realizacji projektu uczniowie korzystali z posiłków.

Na zajęciach realizowano następujące zagadnienia: liczebniki 1 – 50, kolory, jedzenie, zwierzęta, ubranie, pomieszczenia w domu, miejsca w mieście, piosenki, wierszyki, rymowanki owoce i warzywa, środki lokomocji, ulubione zainteresowania

Metody pracy z uczniami: drama, playing, symulacje, metoda projektu, audiowizualna, burza mózgów, dialogi, gry dydaktyczne

Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i ich wykorzystywanie podczas zajęć: pracownia językowa, podręczniki i zeszyty ćwiczeń (Footprints), słowniki językowe, płyty CD, karty obrazkowe, historyjki obrazkowe, tablice magnetyczne, karty magnetyczne, plansze poglądowe, puzzle, gry dydaktyczne, plakaty

Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i ich wykorzystywanie podczas zajęć: nagrania audio wideo – bajki, piosenki, mapa świata, tablice gramatyczne, kostki obrazkowe, fiszki, bingo angielskie, scrable, układanki, pakiety multimedialne, makatki tematyczne, domino angielskie

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU

DZIĘKI PROJEKTOWI „Mamo, tato mówię po angielsku”, uczniowie: poszerzyli wiedzę o krajach anglojęzycznych, zdobyli umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, nauczyli się pracować w zespole, pokonali barierę językową i nabrali płynności językowej, zrozumieli znaczenie pojęcia „równość płci”

Prowadzący zajęcia: mgr Marta Zalewska Koordynator szkolny: mgr Mirosław Matusiak