Sprawozdanie z projektu edukacyjnego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Advertisements

Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zamki średniowieczne na Górnym Śląsku Uczestnicy : Szkolne Koło Miłośników Historii Zespołu Szkół nr 1 – Gimnazjum nr 5 w Siemianowicach Śląskich Opiekun:
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Temat: Cegłów dawniej i dziś
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
Projekty edukacyjne w szkole
Od pierwszego krzyku do …
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
10 września 2009 roku szkolny doradca zawodowy, p. B. Białożyt- Horzela, poinformowała Grono Pedagogiczne Gimnazjum nr 9 o możliwości zgłoszenia szkoły.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
r. odbyła się w naszej szkole,, Tuwimiada, czyli spotkanie z poezją Juliana Tuwima, w którym uczestniczyli uczniowie klas czwartych, piątych.
Zespół Szkół Rolniczych w Woli Osowińskiej
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań Klasa II.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
Projekt zawodoznawczy zrealizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Realizacja programu rozwojowego
ZADANIA DO POWTÓRKI ZE STAROŻYTNOŚCI
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
Projekt edukacyjny dla uczniów
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
Biblioterapia a profilaktyka uzależnień
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
PROJEKT EDUKACYJNY ORTOFRAJDA.
Kukiełkowy zawrót głowy Projekt edukacyjny dla uczniów gimnazjum SOSW w roku szkolnym 2013/2014.
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Gimnazjum nr 25 Zabrze prezentacja powstała pod kierunkiem mgr Anny Olszewskiej.
Zrównoważona gospodarka leśna w moim regionie Projekt zrealizowany w gimnazjum im. A. Mickiewicza w Starczy.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Projekt edukacyjny „MÓJ PRZYJACIEL PIES”
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Załącznik do protokółu Sesji nr XXII/12 Rady Gminy Unisław Funkcjonowanie punktu przedszkolnego „Radosne dzieciństwo przedszkolaka w Unisławiu” Rok szkolny.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Konkursowi patronuje pani Wanda Chotomska. - Rozbudzenie zainteresowania literaturą i językiem ojczystym. - Rozwój literackich talentów. - Promowanie.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
„Charlie i fabryka czekolady”
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z projektu edukacyjnego „Wiosna w kulturze, sztuce i tradycji”

w ramach realizacji projektu edukacyjnego 21 marca 2011 roku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej odbyła się prezentacja prac przygotowanych przez uczniów klas II w ramach realizacji projektu edukacyjnego „Wiosna w kulturze, sztuce i tradycji”.

Motywem przewodnim dla grup była tematyka wiosenna w różnych dziedzinach nauki i sztuki. Wszystkim grupom udało się wywiązać z tego zadania na czas, a ich prezentacje spotkały się z szerokim zainteresowaniem widzów.

Sprawozdanie z realizacji projektu w Gimnazjum im.W Zglenickiego w Woli Kiełpińskiej

Projekt realizowany w terminie 15 I 2011 – 21 III 2011   Temat projektu Wiosna w literaturze, sztuce i tradycji Opiekunowie; P.Danuta Parys A.Augustyniak, D.Perczyńska, A.Oleszko, L.Gałężewski

Cele projektu; Doskonalenie umiejętności wyszukiwania utworów muzycznych, literackich, malarskich; selekcjonowania ich , Kształtowanie umiejętności pracy w zespole, Analiza i interpretacja tekstów kultury związanych z wiosną, Interpretacja informacji pozyskiwanych z różnych źródeł, Integracja informacji pozyskanych z różnych źródeł, Wdrażanie słownictwa z określonego kręgu tematycznego, Stosowanie narzędzi i programów informatycznych.

Cele osiągnięte przez działania; współpraca w grupie, odpowiedzialność, słuchanie innych, wzbogacenie wiedzy historycznej, podniesienie umiejętności rysunku, wyzwolenia własnej twórczości

W wyniku działań powstały: plakaty, prezentacje multimedialne, tomik poezji, scenariusz przedstawienia.

Uczniowie w ramach realizacji nabyli szereg umiejętności; Najlepiej: gromadzenia i wyszukiwania informacji, dotrzymywania wyznaczonych terminów, aktywnego udziału w pracach zespołu Najsłabiej:przygotowania materiałów do prezentacji. Projekt został oceniony zgodnie z kartą oceny.

Publiczność

Pierwsza grupa zaprezentowała temat „Jak poeci i muzycy przedstawiają wiosnę?”. Dziewczęta ułożywszy własny scenariusz, zaprezentowały wiersze i piosenki.

Kolejna grupa zajęła się problematyką „Wiosna w kulturze starożytnych Celtów”, przedstawiła ją w formie prezentacji multimedialnej.

Następnie mogliśmy ocenić wysiłki grupy, omawiającej temat „Wiosna w kulturze i sztuce”. Jej członkowie stworzyli własny tomik poezji, recytując z niego wybrane wiersze.

Tematyka „Wiosna w kulturze Słowian” omówiona przez czwartą grupę, została przedstawiona w formie prezentacji multimedialnej.

Jako piąta w kolejności wystąpiła grupa prezentująca problem „Wiosna w muzyce”. Mogliśmy dowiedzieć się kilku ciekawostek o artystach tworzących muzykę o wiośnie oraz posłuchać ich utworów.

Kolejna grupa przedstawiła informacje zebrane na temat „Wiosna w kulturze rosyjskiej”. Dziewczęta zaprezentowały wykonane plakaty i omówiły tradycje wiosenne naszych wschodnich sąsiadów.

Siódma w kolejności grupa uczniów podzieliła się z nami swoją pracą na temat „Motywy wiosny w literaturze polskiej”. Tak jak ich poprzedniczki, chłopcy omówili swój temat przy pomocy plakatów.

Przedostatnią już pracę o tematyce „Wiosna w tradycji polskiej od XVI do XVII w” uczniowie zaprezentowali za pomocą prezentacji multimedialnej.

z blin- tradycyjnych rosyjskich placków. Ostatnia grupa zajęła się „Wiosną w kulturze rosyjskiej”. Po prezentacji multimedialnej, zaskoczono nas poczęstunkiem… z blin- tradycyjnych rosyjskich placków.

Podsumowanie

Moim zdaniem prezentacje projektów były bardzo ciekawe i pouczające Moim zdaniem prezentacje projektów były bardzo ciekawe i pouczające. Dzięki nim mogłem dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, posłuchać pięknej wiosennej muzyki i poezji, a nawet spróbować nowej potrawy. Również jako uczestnik i wykonawca jednego z projektów mogę śmiało stwierdzić, że dzięki temu nauczyłem się być bardziej odpowiedzialnym, dokładnym w swej pracy i ambitnym człowiekiem. Nauczyłem się również porządkowania materiałów oraz zdobywania nowych źródeł informacji. -Jakub.K.