Sposoby wzmacniania rezultatów po szkoleniach Moderator: Grzegorz Maszkowski +48 502 248 989

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Misja i cele strategiczne PIFS oraz wytyczne w zakresie podstawowych dylematów strategicznych
Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo.
RAPORT.
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
Jak wdrożyć kompetencje i zachowania kluczowe dla realizacji celów biznesowych? Kompleksowy proces rozwojowy 4 Results dla kierowników liniowych Gilette.
Coaching 2012 Jak dostosować funkcję HR do możliwych scenariuszy rozwoju coachingu w Polsce i na świecie?
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Hotel Courtyard – Warszawa
Znaczenie podręcznika
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
1 EWALUACJA GŁÓWNYM NARZĘDZIEM PODNOSZENIA JAKOŚCI PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Robert Fleischer –Zarząd Główny SDSiZ RP Lubniewice,
Plan komunikacji PO KL - założenia. PLAN OCENY Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego Proces ewaluacji na lata
Modelowy System Zarządzania Wiedzą w Firmie
1. Konferencja otwierająca 15 maja 2009 SGGW w Warszawie Cele, zadania i spodziewane rezultaty Projektu.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Prezentacja projektu Bożena Ciechanowska Nowoczesne Urzędy – Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim Lipno,
Innowacje w firmach – czy to się opłaca?
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
tel.: Marynino 28, Serock.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Zarządzanie projektami IT
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
Partnerstwo na Rzecz Rozwoju Kompromis na rynku pracy – innowacyjny model aktywizacji zawodowej kobiet.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Jakość kształcenia przez całe życie Uczenie się przez całe życie – terminologia oraz nowe regulacje związane z Polskimi Ramami Kwalifikacji Diagnoza jakości.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
Szkolenia, Coaching, PR.
ROI w szkoleniach – rentowność inwestycji rozwojowych
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
„A man who works with his hands is a laborer, a man who works with his hands and his brain is a craftsman but a man who.
Jak robić to efektywnie?
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Organizacja szkoleń dla pracowników socjalnych i innych pracowników instytucji pomocy społecznej na podstawie innowacyjnej metody szkoleniowej opracowanej.
Upowszechnianie rezultatów projektów mobilności instytucjonalnej
Zasada partnerstwa w nowej perspektywie finansowej
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Ministerstwo Finansów
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja Firmy TRENING SYSTEM GRUPA SZKOLENIOWO DORADCZA Kraków Piotr Serwin.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów II stopnia.
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Studia miejskie i regionalne
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
Przykłady dobrych praktyk
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Raport po ocenie 360° - fragment
Zapis prezentacji:

Sposoby wzmacniania rezultatów po szkoleniach Moderator: Grzegorz Maszkowski

Płaszczyzny dyskusji 1. Odczucia i efekty u Uczestników (np. certyfikat) efekty w firmach Klientów 2. Postawa Wiedza Umiejętności 3. Długoterminowe Krótkoterminowe 4. Przed szkoleniem Podczas… Po… 5. Mierzalne Niemierzalne 6. Dla nas dla Klientów

Sposoby podnoszenia efektywności szkoleń - 1 Dobre przygotowanie Dobre przygotowanie Rozwiązania, które proponujemy są potrzebne Rozwiązania, które proponujemy są potrzebne Wciągamy przełożonych do współpracy Wciągamy przełożonych do współpracy Mądry dobór formy (percepcja, etc.) Mądry dobór formy (percepcja, etc.) Przekładanie na praktykę Przekładanie na praktykę Plan wdrożenia (indywidualnie) Plan wdrożenia (indywidualnie) Zadanie wdrożeniowe Zadanie wdrożeniowe

Sposoby podnoszenia efektywności szkoleń - 2 Dajemy gotowe narzędzia i sposób ich wzmacniania / nadzorowania ich używania Dajemy gotowe narzędzia i sposób ich wzmacniania / nadzorowania ich używania Follow up (szkolenie, coaching, konsultacje) Follow up (szkolenie, coaching, konsultacje) Kluby rozwijające kompetencje dla Klientów i Trenerów (PIFS – regiony) Kluby rozwijające kompetencje dla Klientów i Trenerów (PIFS – regiony) Forum w PIFS-ie Forum w PIFS-ie Współpraca z trenerami wewnętrznymi (duety: trener zewnętrzny + wewnętrzny) Współpraca z trenerami wewnętrznymi (duety: trener zewnętrzny + wewnętrzny)

Sposoby podnoszenia efektywności szkoleń - 3 Uzgadnianie z Klientem mierników sukcesu Uzgadnianie z Klientem mierników sukcesu Informowanie, co szkolenia mogą zmienić, a czego – nie Informowanie, co szkolenia mogą zmienić, a czego – nie Wdrażanie nowych procedur Wdrażanie nowych procedur Specjalizacja firm szkoleniowych (certyfikacja) Specjalizacja firm szkoleniowych (certyfikacja) Trener komentuje szkolenie (ankieta / raport) Trener komentuje szkolenie (ankieta / raport) Proste poszkoleniowe ankiety ewaluacyjne (standard PIFS – Kodeks Dobrych Praktyk) Proste poszkoleniowe ankiety ewaluacyjne (standard PIFS – Kodeks Dobrych Praktyk)

Sposoby podnoszenia efektywności szkoleń - 4 Proste poszkoleniowe ankiety ewaluacyjne (standard PIFS – Kodeks Dobrych Praktyk) Proste poszkoleniowe ankiety ewaluacyjne (standard PIFS – Kodeks Dobrych Praktyk) Odpowiedni dobór grupy Odpowiedni dobór grupy Mierzenie efektów (np. egzaminy) Mierzenie efektów (np. egzaminy) Osobiste korzyści ze szkolenia dla Uczestników Osobiste korzyści ze szkolenia dla Uczestników Konkursy, nagrody Konkursy, nagrody Symulatory (praktyki) dla Absolwentów szkoleń Symulatory (praktyki) dla Absolwentów szkoleń E-learning E-learning

Potrzeba zawężenia dyskusji Efekty w EFS-ach Efekty w EFS-ach Efekty biznesowe dla firm szkoleniowych Efekty biznesowe dla firm szkoleniowych Dobre praktyki przygotowywania szkoleń Dobre praktyki przygotowywania szkoleń Dobre praktyki w EFS-ach Dobre praktyki w EFS-ach Dobre ankiety ewaluacyjne Dobre ankiety ewaluacyjne Czym jest a czym powinna być firma szkoleniowa za 5 lat? (konkurencja) Czym jest a czym powinna być firma szkoleniowa za 5 lat? (konkurencja) Firmy szkoleniowe (zarządzanie, problemy, rozwiązania) Firmy szkoleniowe (zarządzanie, problemy, rozwiązania) Firmy szkoleniowe Trenerzy Firmy szkoleniowe Trenerzy